Vis studentum.dk som: Mobile

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

  • Mathias Høgh Titelbech
  • 25 år
  • Ansat siden oktober 2017
  • Kandidat i Medievidenskab (AU)

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Som projektleder er en af de spændende udfordringer selvfølgelig, at man har utroligt mange bolde i luften på samme tid, som alle skal prioriteres og gribes, så produktet leveres, og alle de forskellige kunder er glade. Og så er det jo sjoveste at lade kreativiteten slippe fri og skabe nye og originale idéer til vores kunder og deres virksomheders kommunikation.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

For det første har min uddannelse ingen indflydelse på min status i virksomheden, og den var heller ikke en faktor i min ansættelse. Det var min praktiske erfaring ved siden af. Dog har min uddannelse givet mig en analytisk og akademisk tilgang til mit arbejde samt en forståelse for, hvordan man kan se på kommunikation og medier som en enhed af et væld af aktører, der alle skal tages højde for, når man laver produktioner og analyserer data.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Kvalifik?

1. Ansvar

2. Variation af arbejdsopgaver

3. Afslappet stemning på arbejdspladsen.

  • Hvorfor er Kvalifik en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i?

Kvalifik er en ret unik virksomhed. På den ene side er virksomheden relativt ny, fyldt med unge autodidakte mennesker og den har en flad struktur og et uformelt miljø. På den anden side er vi en professionel virksomhed, der skaber kvalitetsløsninger for kunder, store som små. Derudover er det inspirerende at arbejde i en virksomhed med en vision, der bygger på at igangsætte og opkvalificere talent, der skal tages seriøst og vurderes på kompetencer i stedet for karakterer eller beviser.

Læs mere om Kvalifik

Mød andre kandidater fra Kvalifik

Senest opdateret: 04 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-06-2020

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marie Schmidt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg arbejder med digital marketing på forskellige kanaler, herunder annoncering gennem Google, Facebook, Youtube, etc. Jeg benytter mig dagligt af flere forskellige redskaber fra blandt andet Google Ads, Display and Video 360 og Google Analytics. Noget af det, jeg bruger mest tid på, er at lave strategier for marketing og sætte kampagner op, og optimere og evaluere på marketingaktiviteter.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både selve hjemmesiden www.nielsbrock.dk og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 04-05-2020

Maya Nielsen, Client Relation Manager, Adecco

Mit hovedfokus er salg til nye kunder. Dette kan både være til små, mellemstore og store virksomheder. Jeg har ansvaret for salgsprocessen fra start til slut, herunder booking af møder, afholdelse af præsentationer, tilbud og opfølgning.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Emil Borch Larsen, Fotograf/Klipper, Signifly

Jeg sidder i vores filmteam med tre andre kollegaer. Vi har alle en stor berøringsflade i forhold til vores projekter, og derfor er det også lidt svært at sige præcis, hvad jeg sidder med. Som udgangspunkt sidder jeg dog mest med forskellige former for fotografopgaver, når vi skal skyde billeder og lave film. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Casper Rudolf Emil Kjeldsen, Klipper, VINIA Media

I min hverdag er der mange forskellige slags arbejdsopgaver; alt fra koncept og idé-udvikling til interne back-up systemer og overblik. Hovedsageligt sidder jeg dog med redigeringsarbejde på videoer. Det vil sige, at jeg modtager videomateriale fra fotografer og klipper det sammen til fortællinger og reportager i overenstemmelse med den respektive kundens ønsker.

Læs mere
Sidst opdateret 27-02-2020

Anja Karin Møller Fronseca, Pressechef, DMI

Jeg er ansat som pressechef i afdelingen for Kommunikation, Samarbejde & Direktionssekretariat. Én af de vigtigste arbejdsopgaver er at servicere pressen på bedst mulige måde. Pressearbejdet handler om at betjene journalister eller ”sælge” forskellige DMI-nyheder til medierne.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram. It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Jannie Skak Pallesen, PR & Kommunikation, Den Internationale Højskole

Jeg står for PR, kommunikation og markedsføring på Den Internationale Højskole. Jeg laver alt fra tekstproduktion, hjemmeside, strategier, analyser, SoMe, annoncering, grafisk materiale. Jeg kan godt lide, at mit job er så alsidigt. At jeg den ene dag kan lave en ting og den næste noget helt andet. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-04-2021

Trine Vendelboe, Senior Specialist, BCS, Circle K

Jeg er ansat i Circle Ks B2B salgsafdelingen, hvor mit hovedfokus er at støtte vores sælgere og salgsledelse med værktøjer og data, som giver værdi for vores kunder og Circle K. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. 

Læs mere