Vis studentum.dk som: Mobile

Louise Feld Petersen, Salgs- & Marketingassistent, Logimatic

Logimatic
Salgs- & Marketingassistent
  • Louise Feld Petersen

  • 28 år
  • Ansat siden 2017
  • Professionsbachelor i International handel og markedsføring

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Som salgs- og marketingassistent sidder jeg med en del af ansvaret for vores industrielle segment i Danmark, hvor primært fokus er vores to vedligeholdssystemer INEXTIA og SERTICA.

Mine salgsopgaver er blandt andet at opretholde kontakten med leads, afholde salgsmøder, ad hoc-opgaver, udarbejdelse af kontrakter, forhandlinger og meget mere.

Jeg sidder samtidig til dagligt med marketingsopgaver i programmer som Google Ads, Word Press, Adobe, Analytics, ZOHO CRM, Campains, Tag Manager og mange flere.

Jeg har i denne stilling oparbejdet en spændende kobling mellem marketing og salg, som giver mig en uundværlig viden på begge områder.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

En af mine største personlige udfordringer har altid været at skulle præsentere foran en større forsamling. Dette er noget jeg gerne har villet arbejde med og blive bedre til. Derfor er den mest udfordrende opgave at holde oplæg ved bl.a. brugergruppemøder, salgsmøder og andre konferencer/møder. Det er samtidig også en af de mest spændende opgaver, da jeg kan mærke at jeg udvikler mig utroligt meget inden for dette område.

Derudover er det altid spændende at finde nye strategier og tiltag inden for marketing. For noget tid siden valgte vi at sætte stor fokus på Google Ads, hvor jeg blev stillet den opgave at oprette dette helt fra bunden for vores systemer. Det er altid en god udfordring at skulle sætte sig ind i noget helt nyt, teste det af og implementere det i porteføljen over marketingsaktiviteter. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har i min uddannelse fået en generel forretningsforståelse, hvilket gør at jeg hurtigt kan sætte mig ind i kundens virksomhed og problemstillinger. Derudover har jeg på studiet selvfølgelig fået en masse begreber og metoder på plads, til at kunne udfordre opgaver og strategier i hverdagen. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Logimatic?

     • Det er altid muligt at udfordre og forbedre sig selv inden for sine arbejdsområder.
     • Sparring med kollegaer for altid at finde den rigtige vej for en given opgave.
     • Der udvises respekt samt et godt fællesskab mellem kollegaer

Hvorfor er Logimatic en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

Hos Logimatic er der et utroligt stærkt fællesskab, som tydeligt afspejler sig i det daglige samarbejde mellem kollegaer. Derudover, har man selv mulighed for at præge ansvarsområder og opgaver hen hvor ens personlige interesse ligger. 

Læs mere om Logimatic

Mød andre kandidater fra Logimatic

Senest opdateret: 07 jan 2020

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 10-01-2020

Nikolaj Uglvig Svendsen, Business Developer & Automation Specialist, Conversio

Jeg sidder i marketingafdelingen hos Conversio og er ansvarlig for Marketing Automation både internt og eksternt samt facilitering af diverse workshops i forbindelse med større kundeprojekter. Jeg arbejder med den forretningsmæssige forståelse i den digitale kunderejse, som jeg bruger til at indsamle og analysere data og opsætte automatiske flows.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Agnete Moos, Seniorkonsulent, UNIK

Jeg er ansat i salgsafdelingen i Team Bolig, hvor jeg er kundeansvarlig for vores kommunekunder og faciliterer kundeerfagrupper. Jeg arbejder med forretningsudvikling og pt. er min tid i høj grad dedikeret til interne projekter og implementering af nye systemer og processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 27-03-2019

Katrine Hulgaard Stoustrup, Marketing Automation Konsulent, Krifa

Jeg arbejder med Marketing Automation i Krifa, som er en virksomhed med over 700 ansatte. Jeg sidder til daglig i den digitale afdeling, som arbejder med Krifas hjemmesider, app og e-commerce, men også vores marketing automation setup med primært email-markedsføring.  Jeg er med til at udvikle brugerrejser. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aleksander Billesø Jacobsen, Traffic Manager, Netdoktor

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Netdoktor Media's salg- og marketingsafdeling. Helt overordnet består mine arbejdsopgaver i alt kommercielt,  der foregår på Netdoktor Media, hvor annoncering er den primære kerneforretning.  

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Annelie Helgelin, Market Development Representative, Falcon.io

I work in the sales department as a Market Development Representative. I assists the sales and marketing team with lead generation and engage with with prospects via our web chat. I consider myself to be very social and love to meet new people. I talk to a lot of different companies all over the world to gain understanding how they use social media.

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 03-10-2019

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og MachineLearning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt forderes dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning ogMarketing Automation. 

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram. It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Rasmus Junker, Senior Client Manager, Conversio

Jeg sidder med det overordnede kommercielle ansvar for en stor del af vores kunder. Jeg er med til at sikre, at kunden bliver en succes igennem forløbet hos os. Dette gør jeg blandt andet ved sparring om kundens egne tiltag og udvikling af kundens nuværende setup. Herigennem er det selvfølgelig vigtigt, at kunden har tiltro til mig, så jeg kan træffe afgørende beslutninger for deres markedsføring.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Claudia Laven, Global Marketing Graduate, Novo Nordisk

As a Global Marketing Graduate, I started my journey with Novo Nordisk in the Global Insulin Marketing department in the company’s Headquarters in Copenhagen. During my 8 months there, I was part of a cross-functional team supporting the insulin brand teams on various projects.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nick Brandt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg er ansat som Digital Specialist hos Precis Digital, hvilket dækker over en bred pallette af arbejdsopgaver. Helt overordnet kan mine primære arbejdsopgaver koges ned til at hjælpe kunderne med at maksimere det afkast, som de får ud af deres markedsføringsinvestering. 

Læs mere
Sidst opdateret 11-12-2019

Søren Kargo Tørnqvist, Speditør, DSV

Jeg sidder til dagligt på DSV’s hovedkontor i USA, som ligger i Clark, New Jersey tæt på New York. Jeg arbejder med lufteksport og er i dialog med mennesker fra hele verden hver dag. I denne stilling er to dage aldrig ens, og der er mange spændende udfordringer hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Krak

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Ahmed Abdallah, Strategic Purchaser, Lidl

Jeg arbejder som Strategic Purchaser hos Lidl Danmark, hvor jeg og teamet har ansvaret for at indkøbe mærkevareprodukter på kryds og tværs af alle varekategorier. Det betyder, at mine opgaver indebærer alt ligefra at have kontakt til leverandørerne til at forhandle priser og efterfølgende prisfastsætte varerne.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere