Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Som Butikschef hos Telenor har Yalda til opgave at få butikken til at fungere, og sikre sig, at butikken kommer i mål med diverse daglige budgetter.

Telenor
Butikschef
  • Yalda Ghaznavi Tabrizi
  • Ansat siden 2012
  • PBA, International Sales & Marketing, Cphbusiness

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret.

Det er vigtigt for mig at motivere mine medarbejdere, træne og udvikle dem, så de bliver bedre sælgere og giver den bedste kundeoplevelse.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Ingen dage er éns! Hver dag er som en roulette, og man ved ikke, hvad dagen bringer, hvilket gør dagligdagen både spændende, men også udfordrende. Hver dag er en kamp om at nå vores dagsbudgetter, men det, der gør dagen spændende, er kundedialogerne og den udvikling, jeg kan se hos mine ansatte.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en PBA i International Handel og Markedsføring, og min stilling er i en anden boldgade kontra min uddannelse. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Telenor?

Arbejdsglæde, udvikling og inddragelse i virksomhedens nye tiltag.

  • Hvorfor er Telenor en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Jeg startede min karriere i Telenor for snart 6 år siden, som deltidsmedarbejder og har sidenhen også arbejdet i andre virksomheder, men er altid kommet tilbage til Telenor. I Telenor er det rigtig vigtigt, at deres ansatte har en høj arbejdsglæde, og det sørger de for at få sat fokus på igennem hele organisationen, men dét der gjorde, at jeg fandt tilbage til Telenor for 2 år siden, er udviklingen af deres ansatte. Jeg startede som timelønnet i en alder af 21 år med ingen ide om, hvad jeg ville, og nu er jeg butikschef og har fundet min karrierevej som leder. Det er sket ved hårdt arbejde, men også muliggjort af en organisation og ledelse, der fastholder og udvikler sine medarbejdere.  

Læs mere om Telenor

Mød andre kandidater fra Telenor


Annoncer