Vis studentum.dk som: Mobile

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Signifly
Projektleder/producer
  • Nana Skak
  • 28 år
  • Ansat siden juni 2016
  • Medieproduktion og Ledelse, DMJX

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg har det daglige ansvar for holdet. Jeg sørger for, at teamet har de bedste vilkår for at kunne udføre deres arbejde, at de føler sig motiveret og trives - både i teamet og generelt i Signifly, samt at vi når vores målsætninger. 

Derudover er jeg produktionsleder på alle vores filmprojekter, hvor jeg har det helt store overblik over alt, hvad vi laver i filmteamet. Jeg sikrer, at projekterne kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge til at kunne løse opgaverne bedst muligt. Jeg arbejder med alt fra koordinering med eksterne samarbejdspartnere til prioritering af projekter, når der er ekstra meget at se til. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg kan rigtig godt lide at arbejde projektorienteret og have det helt store overblik. Det er rigtig fedt at være med fra start til slut af en filmproduktion, hvor jeg kan følge hele processen og se det endelige resultat. Det er motiverende for mig at være en del af noget og føle, at jeg gør en forskel for både vores kunder og mine kollegaer ved den måde, jeg leder projekterne på.

En vigtig del af mit arbejde handler også om at kunne være omstillingsparat. Jeg kan have en plan om morgenen, inden jeg møder på arbejde over, hvad jeg skal nå i løbet af min dag, men når jeg møder ind, kan jeg sagtens opleve, at jeg er nødt til at tage mig af nogle andre ting, og derfor må ændre i mine planer. Det kan godt være udfordrende at få puslespillet til at gå op, men det er fedt at få det til at lykkedes. Det er spændende at have en uforudsigelig og dynamisk hverdag, hvor det handler om at få det hele til at gå op i en højere enhed. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har læst Medieproduktion og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, hvor jeg har fået en grundlæggende viden om alt fra projektledelse, økonomi til medieproduktion. Jeg har også fået et stort kendskab til mediebranchen, da jeg gennem min studietid har arbejdet med en række praktiske cases fra andre virksomheder.

Projektledelse kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed og branche til branche, hvor der nødvendigvis ikke kun er en rigtig løsning eller måde at gøre tingene på. Det har derfor været en fordel fra min studietid at have prøvet lidt af hvert, som har været med til at give mig en god ballast til min projektlederrolle. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Signifly?

Arbejdsopgaver og udvikling

Jeg trives i en travl hverdag med varierende og udfordrende opgaver. Vi arbejder med mange spændende kunder og projekter, som er med til at det aldrig bliver kedeligt. Det er vigtigt for mig, at jeg løbende udvikler mig fagligt og personligt, hvilket der er rig mulighed for i Signifly. Jeg kan i stor grad være med til at præge min rolle og mine arbejdsopgaver hos Signifly. 


Gode relationer

Det betyder rigtig meget for mig at arbejde sammen med nogle dygtige og ambitiøse mennekser. Jeg har nogle fantastiske kolleger hos Signifly, som brænder for det, de laver. Den energi og det drive, alle mine kollegaer er med til at give Signifly, gør, at det er et fedt sted at være. Det er fedt, at vi alle har nogle gode relationer til hinanden og arbejder godt sammen på kryds og tværs af de forskellige teams. 


Kulturen

Kulturen hos Signifly er ret unik. Vi er meget sociale og har det altid sjovt uanset, hvor pressede vi er på arbejdet. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden mellem mails og alt for mange telefonopkald, hvilket vi alle er gode til at minde hinanden om. Vi kan hurtigt finde på en god “undskyldning” til at mødes og fejre noget i løbet af en arbejdsdag. 

  • Hvorfor er Signifly en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Signifly er en attraktiv virksomhed at arbejde i, fordi der sker en konstant udvikling. Signifly vokser, bliver mere international og får flere større kunder og projekter. Det er spændende at være en del af den udvikling, men samtidig er det også meget givende, at min egen udvikling ikke går i stå.

Der er rigtig mange muligheder for den enkelte medarbejder, da vi selv kan være med til at præge, hvilken retning vi skal. Signifly giver os en stor fleksibilitet og frihed til at løse opgaverne, som vi mener er bedst og støtter op. Hos Signifly føler jeg, at jeg er en del af noget større, og det er virkelig motiverende. 

Læs mere om Signifly 

Mød andre kandidater fra Signifly

Senest opdateret: 22 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 01-03-2019

Emil Plagborg-Møller, Lead Business Developer, Nordea

Jeg arbejder med fintech-partnerskaber i vores Wealth Management-division. Den overordnede idé med at indgå partnerskaber er at kombinere styrkerne hos partnere med vores styrker i Nordea, så vores kunder kan få det bedste af det bedste. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Peter Høyer, Projektleder, Barslund

Jeg er projektleder i det svenske datterselskab Barslund AB, hvor jeg har to projekter i Ystad. Som projektleder har jeg ansvaret for, at hvert projekt planlægges og gennemføres, så både tidsplan, ressourcer, økonomi og kvalitet hænger sammen. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Faruk Gür, Business Intelligence Manager, ISS

Jeg arbejder i øjeblikket med Business Intelligence, som handler om at tilrettelægge store mængder af data fra vores systemer i ISS, især operationelle- og økonomisystemer. Jeg er teamleder på et team, hvor vi er 3. Her har jeg ansvaret for at planlægge projekter og de daglige arbejdsopgaver samt sætte BI strategien, således at den er i overensstemmelse med ISS overordnede strategi.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Daniel Vendner Clausen, Journalist, TECHCOLLEGE

Jeg er ansat som journalist og har organisationens eksterne kommunikation i forhold til offentligheden som primær arbejdsopgave. Det er for eksempel igennem vores egen dækning af skolens aktiviteter i form af nyhedsartikler på vores hjemmeside, udformning og udsendelse af pressemeddelelser til alle typer af nyhedsmedier, fagblade og så videre. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Casper Lykke, Organisationskonsulent, Scleroseforeningen

Min jobtitel er Organisationskonsulent – nærmere betegnet ”Ungekonsulent”. Jeg fungerer som en slags bindeled mellem unge med sclerose, fra 19 år til og med 40 år, og foreningen.   Jeg varetager blandt andet  en sekretærlignende stilling for ”Ungeudvalget”, som er 10 demokratisk valgte frivillige unge fra hele landet.  

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Weirsøe Widtfeldt, Mediegrafiker, Campus Vejle

Jeg laver alt grafisk arbejde på Campus Vejle – lige fra visitkort, brochurer, roll ups til Facebook-bannere, plakater og annoncer. Min opgave er at ensrette og målrette alt markedsføring, så vi sikrer, at de enkelte afdelinger på Campus Vejle har hver deres udtryk. Jeg har tæt kontakt med mange medarbejdere fra de forskellige afdelinger hver dag. Det gør mit arbejde alsidigt og spændende.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Frederik Hviid, Head of Business Optimization & Quality, Telia

Jeg arbejder i Channels, som sagt på dansk er vores menneskebetjente kundekanaler. Min afdelingen arbejder med alle former for optimering, kvalitetssikring og effektivisering af forretningen – både med udgangspunkt i kunderne, så de får den bedste oplevelse i deres relation med Telia og med udgangspunkt i forretningen.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Martin Kvist-Madsen, Direktør, KOM-KBH A/S

Jeg beskæftiger mig med ejendomsudvikling, hvor jeg blandt andet arbejder med byfornyelse i form af at opføre nye byggerier og renovere gamle bevaringsejendomme. Det kan være udfordrende at holde processen i gang, da tidsprocessen i et byggeprojekt kan række over flere år. Noget af det mest spændende er at se processen fra grundkøb til aflevering af et færdigt projekt.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Daniel Riegels, Stifter og CEO, Kvalifik

Jeg er ansvarlig for den overordnede drift af virksomheden, derfor bruger jeg min tid på et hav af forskellige opgaver, herunder: ledelse, salg, strategiske samarbejder, administration, projektledelse af flagskibskundeprojekter og ikke mindst forretningsudvikling. At opbygge en organisation fra bunden med alt hvad det indebærer. Al den læring som opstår i kølvandet på en virksomhed i fuld fart.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Elizabeth Gregersen, Specialkonsulent, VIFIN

Jeg er projektleder og fundraiser af Vifins EU-projekter. Jeg hjælper andre afdelinger i Vejle Kommune med at fundraise i EU-regi. (Jeg var primus motor for vores ansøgning i Rockefeller foundation’s 100 Resilient Cities, som vi har været medlem af siden December 2013.) Jeg er også Vejle Kommunes repræsentant i EU-netværket; Association of Local Democracy Agencies.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Julius Rechendorff, Forretningsspecialist, ATP

Jeg er ansat i en afdeling, der laver forretningsanalyser og stiller krav til drift og udvikling på en række af ATP’s ordninger inden for pension- og sikringsområdet. Jeg arbejder i et større projekt om implementeringen af en ny ferielov. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

May Kjærsgaard, Digital redaktør, Benjamin Media

Jeg er digital redaktør på BO BEDRE, og jeg er ansvarlig for alt digitalt - lige fra sitet bobedre.dk, over sociale medier og til emails og SEO - og BO BEDRE's brand digitalt. Og meget, meget mere. Jeg opererer på 3 planer; et strategisk, et praktisk og udførende samt et udviklende.

Læs mere
Sidst opdateret 04-04-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Tim Knorborg Jensen, Head of Content, Texta

Mit arbejde som Head of Content i TEXTA drejer sig hovedsageligt om koordinering og uddelegering af arbejdsopgaver til vores medarbejdere. Jeg er ansvarlig for, at ”maskinen” kører som smurt, og at alle har forstået sin opgave. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Anette Grunnet, Udviklingskonsulent, VIFIN

Mine primære opgaver ligger i forbindelse med implementering af EU-projekter omhandlende integration og social sammenhængskraft. Det kan være både som overordnet koordinator/projektleder for projekterne med partnere i andre EU-lande og som den nationale/lokale partner i projekter, hvor det er en udenlandsk partner, der har projektkoordineringen. 

Læs mere