Vis studentum.dk som: Mobile

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Signifly
Projektleder/producer

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg har det daglige ansvar for holdet. Jeg sørger for, at teamet har de bedste vilkår for at kunne udføre deres arbejde, at de føler sig motiveret og trives - både i teamet og generelt i Signifly, samt at vi når vores målsætninger. 

Derudover er jeg produktionsleder på alle vores filmprojekter, hvor jeg har det helt store overblik over alt, hvad vi laver i filmteamet. Jeg sikrer, at projekterne kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge til at kunne løse opgaverne bedst muligt. Jeg arbejder med alt fra koordinering med eksterne samarbejdspartnere til prioritering af projekter, når der er ekstra meget at se til. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg kan rigtig godt lide at arbejde projektorienteret og have det helt store overblik. Det er rigtig fedt at være med fra start til slut af en filmproduktion, hvor jeg kan følge hele processen og se det endelige resultat. Det er motiverende for mig at være en del af noget og føle, at jeg gør en forskel for både vores kunder og mine kollegaer ved den måde, jeg leder projekterne på.

En vigtig del af mit arbejde handler også om at kunne være omstillingsparat. Jeg kan have en plan om morgenen, inden jeg møder på arbejde over, hvad jeg skal nå i løbet af min dag, men når jeg møder ind, kan jeg sagtens opleve, at jeg er nødt til at tage mig af nogle andre ting, og derfor må ændre i mine planer. Det kan godt være udfordrende at få puslespillet til at gå op, men det er fedt at få det til at lykkedes. Det er spændende at have en uforudsigelig og dynamisk hverdag, hvor det handler om at få det hele til at gå op i en højere enhed. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har læst Medieproduktion og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, hvor jeg har fået en grundlæggende viden om alt fra projektledelse, økonomi til medieproduktion. Jeg har også fået et stort kendskab til mediebranchen, da jeg gennem min studietid har arbejdet med en række praktiske cases fra andre virksomheder.

Projektledelse kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed og branche til branche, hvor der nødvendigvis ikke kun er en rigtig løsning eller måde at gøre tingene på. Det har derfor været en fordel fra min studietid at have prøvet lidt af hvert, som har været med til at give mig en god ballast til min projektlederrolle. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Signifly?

Arbejdsopgaver og udvikling

Jeg trives i en travl hverdag med varierende og udfordrende opgaver. Vi arbejder med mange spændende kunder og projekter, som er med til at det aldrig bliver kedeligt. Det er vigtigt for mig, at jeg løbende udvikler mig fagligt og personligt, hvilket der er rig mulighed for i Signifly. Jeg kan i stor grad være med til at præge min rolle og mine arbejdsopgaver hos Signifly. 


Gode relationer

Det betyder rigtig meget for mig at arbejde sammen med nogle dygtige og ambitiøse mennekser. Jeg har nogle fantastiske kolleger hos Signifly, som brænder for det, de laver. Den energi og det drive, alle mine kollegaer er med til at give Signifly, gør, at det er et fedt sted at være. Det er fedt, at vi alle har nogle gode relationer til hinanden og arbejder godt sammen på kryds og tværs af de forskellige teams. 


Kulturen

Kulturen hos Signifly er ret unik. Vi er meget sociale og har det altid sjovt uanset, hvor pressede vi er på arbejdet. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden mellem mails og alt for mange telefonopkald, hvilket vi alle er gode til at minde hinanden om. Vi kan hurtigt finde på en god “undskyldning” til at mødes og fejre noget i løbet af en arbejdsdag. 

  • Hvorfor er Signifly en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Signifly er en attraktiv virksomhed at arbejde i, fordi der sker en konstant udvikling. Signifly vokser, bliver mere international og får flere større kunder og projekter. Det er spændende at være en del af den udvikling, men samtidig er det også meget givende, at min egen udvikling ikke går i stå.

Der er rigtig mange muligheder for den enkelte medarbejder, da vi selv kan være med til at præge, hvilken retning vi skal. Signifly giver os en stor fleksibilitet og frihed til at løse opgaverne, som vi mener er bedst og støtter op. Hos Signifly føler jeg, at jeg er en del af noget større, og det er virkelig motiverende. 

Læs mere om Signifly 

Mød andre kandidater fra Signifly

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anders Kirkeby Larsen, Sustainability Advisor, Ørsted

Jeg er ansvarlig for Ørsteds rapportering af bæredygtighedsperformance. Organisatorisk sidder jeg inden for Ørsteds ’Group Stakeholder Relations’-division. I denne del af virksomheden understøtter vi koncernen og arbejder strategisk med ekstern interessentdialog, lige fra mediehåndtering til politisk interessevaretagelse og – i mit tilfælde – strategisk bæredygtighed.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Peter Høyer, Projektleder, Barslund

Jeg er projektleder i det svenske datterselskab Barslund AB, hvor jeg har to projekter i Ystad. Som projektleder har jeg ansvaret for, at hvert projekt planlægges og gennemføres, så både tidsplan, ressourcer, økonomi og kvalitet hænger sammen. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Lars Holdensen, Chefkonsulent, Landbrug & Fødevarer

Jeg arbejder med regel- og politikudvikling inden for den økologiske produktion. Jeg arbejder altså for at sikre de rammevilkår, der kan understøtte udvikling af den økologiske produktion for vores økologiske landmænd og vores virksomheder, som producerer økologiske varer. Er der forhold, der spænder ben for den udvikling eller regler, der fx giver danske producenter dårligere konkurrencevilkår ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Johannes Christian Vørts, Head of Development, Krifa

Jeg arbejder som Head of Development hos Krifa - mere specifikt i Krifas store satsning GAIS. GAIS fungerer som en slags startup-virksomhed internt i Krifa – det, som man ofte kalder en Corporate Garage. Det unikke ved GAIS frem for andre projekter i Krifa er, at vi som arbejder med GAIS, dedikerer 100% af vores tid til GAIS og ikke har andre opgaver i Krifa.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Gustav Toftegaard Hansen, Student Assistant, 3Shape

I work with R&D Management Support. Our task is to realize top management’s initiatives, including the optimization of processes, development of new projects, creating transparency, or other internal consulting tasks. My main responsibilities involve the development of a quarterly report that assesses risks, usage and quality. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Christian Fuglsang Pedersen, Co-founder & CEO, VIGILANT

Jeg sidder som co-founder og CEO i VIGILANT. Vi er (endnu) er relativt lille team, hvilket betyder at vi, uanset titel, alle har mange ”hatte på”. Derfor er mit forretningsområde præget af stor diversitet. Men trods denne diversitet, så har jeg selvfølgelig et par primære arbejdsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Lewis Bedford, Regional Manager, Swapfiets

I work as the regional manager for Swapfiets Copenhagen. Day to day the role is primarily operational management, but I also work closely with our marketing department, spreading the word about Swapfiets across Denmark. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Patrick Maron Limmose, Regional Manager, Swapfiets

Jeg arbejder som Regional Manager med ansvar for Swapfiets i Aarhus, hvor jeg har stået for at starte konceptet op fra bunden. Det var og er alt fra at finde lager og butik, ansætte nye kollegaer, modtage cykler, drive konceptet, sætte lokale og nationale aftaler op. Der er en del operationelle og strategiske arbejdsopgaver involveret i min dagligdag.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Else Marie Nissen, Udviklingskonsulent, VIFIN

Jeg kom ind i VIFIN med ønske om at blive en rigtig dygtig fundraiser, da jeg havde hørt, at byens bedste fundraiser arbejdede her. Jeg startede også i det team, men efterhånden som tiden er gået, er jeg blevet involveret som projektleder i andre projekter, søger projektmidler fra danske fonde og er med, når der skal samarbejdes med kommunens jobcenter.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Henning Andersen, Project Manager, Brøndum International

Som projektleder er jeg ansvarlig for fremdrift af vores projekter og koordinering af opgaver - både internt i Brøndum såvel som eksternt i forhold til vores kunder, bygherrer og underleverandører. Jeg afholder dermed flere byggemøder med vores forskellige samarbejdspartnere for at sikre, at alt går, som det skal og følger planen. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Leise Katrine Hein Voss, Konsulent, Kommunikation og Sprog

Mit primære arbejdsområde er strategi- og politikudvikling indenfor kommunikatørernes fag. Jeg analyserer fagets udvikling, og jeg lægger strategier for, hvordan vi som fagforening og faglig forening vil understøtte faget og vores medlemmer på arbejdsmarkedet. Det involverer en masse interessenter i implementeringen af strategierne. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rasmus Mygind Jensen, Speditør og sektionsleder, DSV

Min funktion hos DSV Road er sektionsmanager med ansvar for eksport til Benelux-landene. Jeg står for den daglige ledelse af et team på seks disponenter, som varetager disponeringen af omkring 100 lastbiler, derudover arbejder jeg med tilbud og implementering af nye kunder. 

Læs mere