Vis studentum.dk som: Mobile

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Signifly
Projektleder/producer

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg har det daglige ansvar for holdet. Jeg sørger for, at teamet har de bedste vilkår for at kunne udføre deres arbejde, at de føler sig motiveret og trives - både i teamet og generelt i Signifly, samt at vi når vores målsætninger. 

Derudover er jeg produktionsleder på alle vores filmprojekter, hvor jeg har det helt store overblik over alt, hvad vi laver i filmteamet. Jeg sikrer, at projekterne kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge til at kunne løse opgaverne bedst muligt. Jeg arbejder med alt fra koordinering med eksterne samarbejdspartnere til prioritering af projekter, når der er ekstra meget at se til. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg kan rigtig godt lide at arbejde projektorienteret og have det helt store overblik. Det er rigtig fedt at være med fra start til slut af en filmproduktion, hvor jeg kan følge hele processen og se det endelige resultat. Det er motiverende for mig at være en del af noget og føle, at jeg gør en forskel for både vores kunder og mine kollegaer ved den måde, jeg leder projekterne på.

En vigtig del af mit arbejde handler også om at kunne være omstillingsparat. Jeg kan have en plan om morgenen, inden jeg møder på arbejde over, hvad jeg skal nå i løbet af min dag, men når jeg møder ind, kan jeg sagtens opleve, at jeg er nødt til at tage mig af nogle andre ting, og derfor må ændre i mine planer. Det kan godt være udfordrende at få puslespillet til at gå op, men det er fedt at få det til at lykkedes. Det er spændende at have en uforudsigelig og dynamisk hverdag, hvor det handler om at få det hele til at gå op i en højere enhed. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har læst Medieproduktion og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, hvor jeg har fået en grundlæggende viden om alt fra projektledelse, økonomi til medieproduktion. Jeg har også fået et stort kendskab til mediebranchen, da jeg gennem min studietid har arbejdet med en række praktiske cases fra andre virksomheder.

Projektledelse kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed og branche til branche, hvor der nødvendigvis ikke kun er en rigtig løsning eller måde at gøre tingene på. Det har derfor været en fordel fra min studietid at have prøvet lidt af hvert, som har været med til at give mig en god ballast til min projektlederrolle. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Signifly?

Arbejdsopgaver og udvikling

Jeg trives i en travl hverdag med varierende og udfordrende opgaver. Vi arbejder med mange spændende kunder og projekter, som er med til at det aldrig bliver kedeligt. Det er vigtigt for mig, at jeg løbende udvikler mig fagligt og personligt, hvilket der er rig mulighed for i Signifly. Jeg kan i stor grad være med til at præge min rolle og mine arbejdsopgaver hos Signifly. 


Gode relationer

Det betyder rigtig meget for mig at arbejde sammen med nogle dygtige og ambitiøse mennekser. Jeg har nogle fantastiske kolleger hos Signifly, som brænder for det, de laver. Den energi og det drive, alle mine kollegaer er med til at give Signifly, gør, at det er et fedt sted at være. Det er fedt, at vi alle har nogle gode relationer til hinanden og arbejder godt sammen på kryds og tværs af de forskellige teams. 


Kulturen

Kulturen hos Signifly er ret unik. Vi er meget sociale og har det altid sjovt uanset, hvor pressede vi er på arbejdet. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden mellem mails og alt for mange telefonopkald, hvilket vi alle er gode til at minde hinanden om. Vi kan hurtigt finde på en god “undskyldning” til at mødes og fejre noget i løbet af en arbejdsdag. 

  • Hvorfor er Signifly en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Signifly er en attraktiv virksomhed at arbejde i, fordi der sker en konstant udvikling. Signifly vokser, bliver mere international og får flere større kunder og projekter. Det er spændende at være en del af den udvikling, men samtidig er det også meget givende, at min egen udvikling ikke går i stå.

Der er rigtig mange muligheder for den enkelte medarbejder, da vi selv kan være med til at præge, hvilken retning vi skal. Signifly giver os en stor fleksibilitet og frihed til at løse opgaverne, som vi mener er bedst og støtter op. Hos Signifly føler jeg, at jeg er en del af noget større, og det er virkelig motiverende. 

Læs mere om Signifly 

Mød andre kandidater fra Signifly

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 09-05-2019

Elizabeth Gregersen, Specialkonsulent, VIFIN

Jeg er projektleder og fundraiser af Vifins EU-projekter. Jeg hjælper andre afdelinger i Vejle Kommune med at fundraise i EU-regi. (Jeg var primus motor for vores ansøgning i Rockefeller foundation’s 100 Resilient Cities, som vi har været medlem af siden December 2013.) Jeg er også Vejle Kommunes repræsentant i EU-netværket; Association of Local Democracy Agencies.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Oliver Rosendal, Filmfotograf, VINIA Media

Jeg er stifter af virksomheden, og har derfor det overordnede ansvar for, at virksomheden kører rundt. I takt med at teamet er blevet større, så har vi fået nogle folk ombord, som er langt dygtigere end mig på visse områder. Jeg bruger derfor det meste af min kontor-arbejdstid på kundekontakt, kreativ konceptudvikling og salg. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Brandon Goode, Global Market Access Graduate, Novo Nordisk

My experience in the programme has been divided into three areas: Real World Evidence (RWE), local market access and health economics (HE). RWE and HE are both Headquarter roles, and involve significant input into real world study and clinical study strategy. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rikke Sølyst Jensen, Konsulent, VisitVejle

Jeg er ansvarlig for VisitVejles tilstedeværelse på sociale medier, og så arrangerer jeg danske og internationale presse- og influencer-besøg. Derudover arbejder jeg med vores erhvervsnetværk af 170+ turismeaktører, som jeg blandt andet sender nyhedsbreve til og arrangerer 4 årlige netværksmøder for. 

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Nicholas Thomsen, Social Media Consultant, Falcon.io

My daily work consists of finding potential prospects in mainly the UKI (United Kingdom & Ireland) and Spain. My approach is usually to look for a company or an agency that needs a unified tool to manage their social. If the company could be a potential fit, I look for the right person to speak to, who is usually the Digital Marketing Manager or Social Media Manager. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Frederik Hviid, Head of Business Optimization & Quality, Telia

Jeg arbejder i Channels, som sagt på dansk er vores menneskebetjente kundekanaler. Min afdelingen arbejder med alle former for optimering, kvalitetssikring og effektivisering af forretningen – både med udgangspunkt i kunderne, så de får den bedste oplevelse i deres relation med Telia og med udgangspunkt i forretningen.

Læs mere
Sidst opdateret 27-11-2021

Kasper Nordal, Projektleder, Brøndum

Jeg arbejder inden for industri og fjernvarme, og mine primære arbejdsopgaver består af forskellige former for projektledelse. Det vil sige, at jeg har ansvaret for mandskabet og agerer som koordinator mellem bygherrer og montører. Derudover er der også en del opgaver inden for økonomistyring og kvalitetssikring i forhold til at sikre, at projekterne udføres med den kvalitet, som kunden ønsker.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Josephine Ahlefeldt-Laurvig, Customer Experience Manager, GoMore

Jeg arbejder som Customer Experience Manager. I Customer Experience teamet er vi så heldige at have al den daglige kontakt med vores 800.000 medlemmer i Danmark. Customer Experience's vigtigste opgave er at sikre gode, gnidningsfrie oplevelser for vores brugere på tværs af samkørsel, biludlejning og leasing.

Læs mere
Sidst opdateret 02-12-2020

Mød e-Boks

e-Boks har gennem 19 år opbygget omfattende viden om brugeradfærd og digitale tendenser, og med det afsæt hjælper vi vores kunder med at forenkle og forbedre deres forretningsgange. e-Boks er et selvstændigt aktieselskab stiftet i 2001 og ejet ligeligt af Nets og PostNord. Ideen bag e-Boks er at effektivisere forsendelse af post mellem virksomheder og private postmodtagere.
Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Johannes Christian Vørts, Head of Development, Krifa

Jeg arbejder som Head of Development hos Krifa - mere specifikt i Krifas store satsning GAIS. GAIS fungerer som en slags startup-virksomhed internt i Krifa – det, som man ofte kalder en Corporate Garage. Det unikke ved GAIS frem for andre projekter i Krifa er, at vi som arbejder med GAIS, dedikerer 100% af vores tid til GAIS og ikke har andre opgaver i Krifa.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

May Kjærsgaard, Digital redaktør, Benjamin Media

Jeg er digital redaktør på BO BEDRE, og jeg er ansvarlig for alt digitalt - lige fra sitet bobedre.dk, over sociale medier og til emails og SEO - og BO BEDRE's brand digitalt. Og meget, meget mere. Jeg opererer på 3 planer; et strategisk, et praktisk og udførende samt et udviklende.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Faruk Gür, Business Intelligence Manager, ISS

Jeg arbejder i øjeblikket med Business Intelligence, som handler om at tilrettelægge store mængder af data fra vores systemer i ISS, især operationelle- og økonomisystemer. Jeg er teamleder på et team, hvor vi er 3. Her har jeg ansvaret for at planlægge projekter og de daglige arbejdsopgaver samt sætte BI strategien, således at den er i overensstemmelse med ISS overordnede strategi.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Gökhan Sentürk, Strategy Consultant, TDC Group

I work as a Strategy Consultant in TDC's Digital department where our workforce is around 1000 people counting the whole workforce. Digital was established approximately two years ago and the goal is to drive the Digital transformation in TDC together with the e.g. YouSee, TDC Business. 

Læs mere
Sidst opdateret 20-11-2019

Lasse Jørgensen, Ansøgningskonsulent, Go' Kvote 2

Jeg er tekstforfatter. Mit job er at hjælpe mine kunder med at finde et præcist og læseværdigt skriftligt udtryk for det, de gerne vil formidle. Oftest i forbindelse med udformning af ansøgninger og CV. Jeg sørger for, at kundens eventuelle udfordringer med skriftlig formidling ikke får lov til at skygge for de andre kompetencer, som vedkommende indeholder.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet. 

Læs mere