Vis studentum.dk som: Mobile

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Signifly
Projektleder/producer

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg har det daglige ansvar for holdet. Jeg sørger for, at teamet har de bedste vilkår for at kunne udføre deres arbejde, at de føler sig motiveret og trives - både i teamet og generelt i Signifly, samt at vi når vores målsætninger. 

Derudover er jeg produktionsleder på alle vores filmprojekter, hvor jeg har det helt store overblik over alt, hvad vi laver i filmteamet. Jeg sikrer, at projekterne kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge til at kunne løse opgaverne bedst muligt. Jeg arbejder med alt fra koordinering med eksterne samarbejdspartnere til prioritering af projekter, når der er ekstra meget at se til. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg kan rigtig godt lide at arbejde projektorienteret og have det helt store overblik. Det er rigtig fedt at være med fra start til slut af en filmproduktion, hvor jeg kan følge hele processen og se det endelige resultat. Det er motiverende for mig at være en del af noget og føle, at jeg gør en forskel for både vores kunder og mine kollegaer ved den måde, jeg leder projekterne på.

En vigtig del af mit arbejde handler også om at kunne være omstillingsparat. Jeg kan have en plan om morgenen, inden jeg møder på arbejde over, hvad jeg skal nå i løbet af min dag, men når jeg møder ind, kan jeg sagtens opleve, at jeg er nødt til at tage mig af nogle andre ting, og derfor må ændre i mine planer. Det kan godt være udfordrende at få puslespillet til at gå op, men det er fedt at få det til at lykkedes. Det er spændende at have en uforudsigelig og dynamisk hverdag, hvor det handler om at få det hele til at gå op i en højere enhed. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har læst Medieproduktion og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, hvor jeg har fået en grundlæggende viden om alt fra projektledelse, økonomi til medieproduktion. Jeg har også fået et stort kendskab til mediebranchen, da jeg gennem min studietid har arbejdet med en række praktiske cases fra andre virksomheder.

Projektledelse kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed og branche til branche, hvor der nødvendigvis ikke kun er en rigtig løsning eller måde at gøre tingene på. Det har derfor været en fordel fra min studietid at have prøvet lidt af hvert, som har været med til at give mig en god ballast til min projektlederrolle. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Signifly?

Arbejdsopgaver og udvikling

Jeg trives i en travl hverdag med varierende og udfordrende opgaver. Vi arbejder med mange spændende kunder og projekter, som er med til at det aldrig bliver kedeligt. Det er vigtigt for mig, at jeg løbende udvikler mig fagligt og personligt, hvilket der er rig mulighed for i Signifly. Jeg kan i stor grad være med til at præge min rolle og mine arbejdsopgaver hos Signifly. 


Gode relationer

Det betyder rigtig meget for mig at arbejde sammen med nogle dygtige og ambitiøse mennekser. Jeg har nogle fantastiske kolleger hos Signifly, som brænder for det, de laver. Den energi og det drive, alle mine kollegaer er med til at give Signifly, gør, at det er et fedt sted at være. Det er fedt, at vi alle har nogle gode relationer til hinanden og arbejder godt sammen på kryds og tværs af de forskellige teams. 


Kulturen

Kulturen hos Signifly er ret unik. Vi er meget sociale og har det altid sjovt uanset, hvor pressede vi er på arbejdet. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden mellem mails og alt for mange telefonopkald, hvilket vi alle er gode til at minde hinanden om. Vi kan hurtigt finde på en god “undskyldning” til at mødes og fejre noget i løbet af en arbejdsdag. 

  • Hvorfor er Signifly en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Signifly er en attraktiv virksomhed at arbejde i, fordi der sker en konstant udvikling. Signifly vokser, bliver mere international og får flere større kunder og projekter. Det er spændende at være en del af den udvikling, men samtidig er det også meget givende, at min egen udvikling ikke går i stå.

Der er rigtig mange muligheder for den enkelte medarbejder, da vi selv kan være med til at præge, hvilken retning vi skal. Signifly giver os en stor fleksibilitet og frihed til at løse opgaverne, som vi mener er bedst og støtter op. Hos Signifly føler jeg, at jeg er en del af noget større, og det er virkelig motiverende. 

Læs mere om Signifly 

Mød andre kandidater fra Signifly

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 12-08-2019

Trine Duemose Kjær Simonsen, Redaktionschef, Aller Media

Jeg arbejder som redaktionschef på Vi Unge. En af mine primære arbejdsopgaver er at have overblikket over produktionen af Vi Unge-bladet, herunder redaktionsmøder, redigering og at sikre sammenhængen mellem magasinet og vores mange digitale kanaler. Derudover samarbejder jeg med både vores designafdeling, marketingsafdeling og salgsafdeling. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Anette Grunnet, Udviklingskonsulent, VIFIN

Mine primære opgaver ligger i forbindelse med implementering af EU-projekter omhandlende integration og social sammenhængskraft. Det kan være både som overordnet koordinator/projektleder for projekterne med partnere i andre EU-lande og som den nationale/lokale partner i projekter, hvor det er en udenlandsk partner, der har projektkoordineringen. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Frederikke Mouritsen, Projektleder, VINIA Media

Jeg arbejder med filmproduktion til danske virksomheder hos VINIA Media. Heri består mine primære arbejdsopgaver som projektleder i at planlægge og organisere vores igangværende filmprojekter. Det kan omhandle den direkte planlægning og struktureringen af vores timer på et givent projekt, og det kan omhandle den kreative proces i præproduktionen, hvor koncepterne udvikles.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Ida Støier, Partner Manager, Pleo

Pleo is a company spending solution that automates expense reports. We wish to empower future employees in future workplaces to work smarter. We offer a smart company card linked to our platform, so employees can take a quick snap of the receipt and admins and bookkeepers can see all expenses in real-time. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Julius Rechendorff, Forretningsspecialist, ATP

Jeg er ansat i en afdeling, der laver forretningsanalyser og stiller krav til drift og udvikling på en række af ATP’s ordninger inden for pension- og sikringsområdet. Jeg arbejder i et større projekt om implementeringen af en ny ferielov. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Christopher Bering Baden, Udviklingskonsulent, DMJX

Jeg arbejder i afdelingen for Kurser & Videreuddannelse. Under overskriften "Vi vil gøre folk bedre til deres arbejde" laver vi efteruddannelse inden for områderne medier, kommunikation og visuelt design. Det kan både være gå-hjem-møder, enkeltdagskurser ude hos en virksomhed, ugekurser i udlandet, flerårige diplomuddannelser eller alt muligt andet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Elizabeth Gregersen, Specialkonsulent, VIFIN

Jeg er projektleder og fundraiser af Vifins EU-projekter. Jeg hjælper andre afdelinger i Vejle Kommune med at fundraise i EU-regi. (Jeg var primus motor for vores ansøgning i Rockefeller foundation’s 100 Resilient Cities, som vi har været medlem af siden December 2013.) Jeg er også Vejle Kommunes repræsentant i EU-netværket; Association of Local Democracy Agencies.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Mie Jensen, Kommunikationsmedarbejder, Skattestyrelsen

Jeg arbejder til daglig med kommunikation under forretningsområdet Erhverv. Her udvikler vi vejledningsprodukter til nystartede selskaber og enkeltmandsvirksomheder. Jeg laver meget forskelligt kommunikationsarbejde, både visuelt, skriftligt og mundtligt. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Francesca Kragelund, Student Assistant, Ørsted

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Ørsteds Social Media-team og arbejder med digital kommunikation og branding på tværs af forskellige platforme – både Community Management og Content-produktion, specielt til Instagram.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Yasamin Malikshahi, CRO & UX Specialist, IIH Nordic

Jeg er en del af SEO og CRO teamet og er ansvarlig for CRO, UX og design hos IIH Nordic. Inden for konverteringsoptimering arbejder jeg med brugeroplevelse, brugerpsykologi og A/B testing. Grundlæggende benytter vi, inden for konverteringsoptimering, en datadrevet tilgang for at øge konverteringer på et website.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Jakob Gøttrup Frandsen, Global Business Processes Graduate, Novo Nordisk

I’m working in Global Medical Affairs, Medical Operations. Global Medical Affairs’ primary focus is to secure the scientific strategy, drive the scientific dialogue with health care professionals and educating Novo Nordisk employees world-wide on science. My primary tasks are related to driving and supporting strategy and innovation projects. 

Læs mere
Sidst opdateret 21-11-2019

Mette Bøegh-Nielsen, Deputy Director, Bosch

What is a working day at Bosch like? Hectic. I usually meet many interesting challenges every day, which I try to solve in cooperation with my fantastic colleagues, and most days when I reflect on my way home from a busy workday, I feel we have found some good solutions together or have made first step in the right direction.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Jesper Knudsen, Administrerende direktør, EL:CON

Jeg er administrerende direktør i EL:CON. Mine primære opgave er at sikre EL:CONs overordnede retning og styring, det vil sige at udvikle en plan for vores forretning og sikre, at den blive udlevet. Jeg arbejder blandt andet opgaver omkring forretningsudvikling, organisationsudvikling, opkøb af virksomheder samt sparring med forretningens driftsdirektører og store kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Christian Fuglsang Pedersen, Co-founder & CEO, VIGILANT

Jeg sidder som co-founder og CEO i VIGILANT. Vi er (endnu) er relativt lille team, hvilket betyder at vi, uanset titel, alle har mange ”hatte på”. Derfor er mit forretningsområde præget af stor diversitet. Men trods denne diversitet, så har jeg selvfølgelig et par primære arbejdsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Cecilie Bak, Project Manager, Ørsted

I min ansættelsesperiode har jeg arbejdet både i Wind Power med trading og i Distribution, og i det seneste år har jeg arbejdet i forskellige projekter i B2B. I takt med, at Ørsted er på en spændende digital rejse, har jeg fået muligheden for at prøve mig selv af som Scrum Master i et Digital Delivering Vehicle.

Læs mere
Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere