Vis studentum.dk som: Mobile

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Signifly
Projektleder/producer

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg har det daglige ansvar for holdet. Jeg sørger for, at teamet har de bedste vilkår for at kunne udføre deres arbejde, at de føler sig motiveret og trives - både i teamet og generelt i Signifly, samt at vi når vores målsætninger. 

Derudover er jeg produktionsleder på alle vores filmprojekter, hvor jeg har det helt store overblik over alt, hvad vi laver i filmteamet. Jeg sikrer, at projekterne kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge til at kunne løse opgaverne bedst muligt. Jeg arbejder med alt fra koordinering med eksterne samarbejdspartnere til prioritering af projekter, når der er ekstra meget at se til. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg kan rigtig godt lide at arbejde projektorienteret og have det helt store overblik. Det er rigtig fedt at være med fra start til slut af en filmproduktion, hvor jeg kan følge hele processen og se det endelige resultat. Det er motiverende for mig at være en del af noget og føle, at jeg gør en forskel for både vores kunder og mine kollegaer ved den måde, jeg leder projekterne på.

En vigtig del af mit arbejde handler også om at kunne være omstillingsparat. Jeg kan have en plan om morgenen, inden jeg møder på arbejde over, hvad jeg skal nå i løbet af min dag, men når jeg møder ind, kan jeg sagtens opleve, at jeg er nødt til at tage mig af nogle andre ting, og derfor må ændre i mine planer. Det kan godt være udfordrende at få puslespillet til at gå op, men det er fedt at få det til at lykkedes. Det er spændende at have en uforudsigelig og dynamisk hverdag, hvor det handler om at få det hele til at gå op i en højere enhed. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har læst Medieproduktion og Ledelse på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, hvor jeg har fået en grundlæggende viden om alt fra projektledelse, økonomi til medieproduktion. Jeg har også fået et stort kendskab til mediebranchen, da jeg gennem min studietid har arbejdet med en række praktiske cases fra andre virksomheder.

Projektledelse kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed og branche til branche, hvor der nødvendigvis ikke kun er en rigtig løsning eller måde at gøre tingene på. Det har derfor været en fordel fra min studietid at have prøvet lidt af hvert, som har været med til at give mig en god ballast til min projektlederrolle. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Signifly?

Arbejdsopgaver og udvikling

Jeg trives i en travl hverdag med varierende og udfordrende opgaver. Vi arbejder med mange spændende kunder og projekter, som er med til at det aldrig bliver kedeligt. Det er vigtigt for mig, at jeg løbende udvikler mig fagligt og personligt, hvilket der er rig mulighed for i Signifly. Jeg kan i stor grad være med til at præge min rolle og mine arbejdsopgaver hos Signifly. 


Gode relationer

Det betyder rigtig meget for mig at arbejde sammen med nogle dygtige og ambitiøse mennekser. Jeg har nogle fantastiske kolleger hos Signifly, som brænder for det, de laver. Den energi og det drive, alle mine kollegaer er med til at give Signifly, gør, at det er et fedt sted at være. Det er fedt, at vi alle har nogle gode relationer til hinanden og arbejder godt sammen på kryds og tværs af de forskellige teams. 


Kulturen

Kulturen hos Signifly er ret unik. Vi er meget sociale og har det altid sjovt uanset, hvor pressede vi er på arbejdet. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden mellem mails og alt for mange telefonopkald, hvilket vi alle er gode til at minde hinanden om. Vi kan hurtigt finde på en god “undskyldning” til at mødes og fejre noget i løbet af en arbejdsdag. 

  • Hvorfor er Signifly en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Signifly er en attraktiv virksomhed at arbejde i, fordi der sker en konstant udvikling. Signifly vokser, bliver mere international og får flere større kunder og projekter. Det er spændende at være en del af den udvikling, men samtidig er det også meget givende, at min egen udvikling ikke går i stå.

Der er rigtig mange muligheder for den enkelte medarbejder, da vi selv kan være med til at præge, hvilken retning vi skal. Signifly giver os en stor fleksibilitet og frihed til at løse opgaverne, som vi mener er bedst og støtter op. Hos Signifly føler jeg, at jeg er en del af noget større, og det er virkelig motiverende. 

Læs mere om Signifly 

Mød andre kandidater fra Signifly

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Anette Grunnet, Udviklingskonsulent, VIFIN

Mine primære opgaver ligger i forbindelse med implementering af EU-projekter omhandlende integration og social sammenhængskraft. Det kan være både som overordnet koordinator/projektleder for projekterne med partnere i andre EU-lande og som den nationale/lokale partner i projekter, hvor det er en udenlandsk partner, der har projektkoordineringen. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anders Kirkeby Larsen, Sustainability Advisor, Ørsted

Jeg er ansvarlig for Ørsteds rapportering af bæredygtighedsperformance. Organisatorisk sidder jeg inden for Ørsteds ’Group Stakeholder Relations’-division. I denne del af virksomheden understøtter vi koncernen og arbejder strategisk med ekstern interessentdialog, lige fra mediehåndtering til politisk interessevaretagelse og – i mit tilfælde – strategisk bæredygtighed.

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

Julie Riber Schifter, Customer Experience Manager, Good Monday

Jeg beskæftiger mig med Customer Experience. Min primære opgave er at sikre, at kunderne har en god oplevelse med Good Monday og derigennem skabe kundeloyalitet. Det gør jeg ved bla. at definere og optimere processer og arbejdsgange. F.eks. konceptualiserer og kortlægger jeg kunderejsen for at identificere forskellige touchpoints.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Johannes Christian Vørts, Head of Development, Krifa

Jeg arbejder som Head of Development hos Krifa - mere specifikt i Krifas store satsning GAIS. GAIS fungerer som en slags startup-virksomhed internt i Krifa – det, som man ofte kalder en Corporate Garage. Det unikke ved GAIS frem for andre projekter i Krifa er, at vi som arbejder med GAIS, dedikerer 100% af vores tid til GAIS og ikke har andre opgaver i Krifa.

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

William Axel Pontoppidan, Head of Finance and Business Development, Good Monday

Som Head of Finance and Business Development i Good Monday fokuserer jeg primært på to områder. Det første område er at sikre en klar forbindelse mellem strategi, nøgletal, omkostninger og budget. Dette indebærer bl.a. at lave et framework, hvor vi definerer vores strategiske prioriteter og understøttende KPI'er m.m.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Tim Knorborg Jensen, Head of Content, Texta

Mit arbejde som Head of Content i TEXTA drejer sig hovedsageligt om koordinering og uddelegering af arbejdsopgaver til vores medarbejdere. Jeg er ansvarlig for, at ”maskinen” kører som smurt, og at alle har forstået sin opgave. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Casper Lykke, Organisationskonsulent, Scleroseforeningen

Min jobtitel er Organisationskonsulent – nærmere betegnet ”Ungekonsulent”. Jeg fungerer som en slags bindeled mellem unge med sclerose, fra 19 år til og med 40 år, og foreningen.   Jeg varetager blandt andet  en sekretærlignende stilling for ”Ungeudvalget”, som er 10 demokratisk valgte frivillige unge fra hele landet.  

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Kristine Kortnum, Rektor, Rødkilde Gymnasium

Som rektor på Rødkilde Gymnasium beskæftiger jeg mig med ungdomsuddannelse og kort beskrevet er mine ansvarsområder strategisk og økonomisk ledelse samt ledelse af personale. Mine arbejdsopgaver handler om at skabe og vedligeholde netværk, mødes med forskellige interessenter i forhold til udvikling og samarbejde og derudover arbejder jeg tæt sammen med personale, elever og forældre ...

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Jannie Skak Pallesen, PR & Kommunikation, Den Internationale Højskole

Jeg står for PR, kommunikation og markedsføring på Den Internationale Højskole. Jeg laver alt fra tekstproduktion, hjemmeside, strategier, analyser, SoMe, annoncering, grafisk materiale. Jeg kan godt lide, at mit job er så alsidigt. At jeg den ene dag kan lave en ting og den næste noget helt andet. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Casper Rudolf Emil Kjeldsen, Klipper, VINIA Media

I min hverdag er der mange forskellige slags arbejdsopgaver; alt fra koncept og idé-udvikling til interne back-up systemer og overblik. Hovedsageligt sidder jeg dog med redigeringsarbejde på videoer. Det vil sige, at jeg modtager videomateriale fra fotografer og klipper det sammen til fortællinger og reportager i overenstemmelse med den respektive kundens ønsker.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Noreen Din, Teamleder, Sweco

Jeg er teamleder og sidder overordnet med opgaver og projekter inden for veje og trafikplanlægning. I det store hele kan man sige, at mit job kræver stærke projektlederevner, og da jeg er teamleder og har personaleansvar, er det selvfølgelig også vigtigt, at jeg er en god leder.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nanna Pajor, Junior Master Planner, CPH

Jeg er ansat som Junior Master Planner i afdelingen Master Planning i Københavns Lufthavne A/S (CPH), som har ansvaret for den strategiske og langsigtede planlægning af lufthavnens udbygning. Kerneopgaven for Master Planning er at sikre rettidig beslutningstagen for udviklingen af infrastrukturen i takt med behovet. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Karoline Engelund, Digital Project Manager, Kvalifik

Som Digital Projektleder står jeg for at lede vores projekter omhandlende webudvikling og 3D, samt sikre at de bliver kørt godt i mål. Jeg bygger teams af vores dygtige grafikere og udviklere, har kundekontakten, det overordnede overblik samt tager også selv nogle af de tekniske opgaver på min kappe. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Francesca Kragelund, Student Assistant, Ørsted

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Ørsteds Social Media-team og arbejder med digital kommunikation og branding på tværs af forskellige platforme – både Community Management og Content-produktion, specielt til Instagram.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ása Jacobsen, Graphic Artist, MovieStarPlanet

Jeg er grafiker hos MovieStarPlanet, hvor jeg designer og tegner hår, tøj og accessories til vores online avatarer. Mine redskaber er en Wacom-tablet og Adobe-tegneprogrammer. Vi udgiver nyt grafisk indhold til vores spil hver uge, så der aldrig er en kedelig dag på kontoret. Jeg bruger meget tid på at undersøge mode og trends for at kunne producere det mest relevante indhold til spillerne.

Læs mere