Vis studentum.dk som: Mobile

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Scleroseforeningen
Projektkoordinator

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler. Og så er det altid spændende at blive involveret i koncepter til medlemstilbud eller events, som gennem nye veje skal forbedre livet med sclerose eller skabe større opmærksomhed på sygdommen.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er kandidatuddannet i sundhedsfremme og kommunikation fra Roskilde Universitet. Jeg bruger den kommunikative del af min uddannelse i mit arbejde, når jeg skriver artikler, portrætter, fondansøgninger og pressetekster. Den sundhedsfremmende del bliver bragt i spil i skrivearbejde omkring sclerose eller livet med sygdommen, og når jeg indgår i projektarbejde omkring tilbud for mennesker med sclerose.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Scleroseforeningen?

De tre vigtigste dele af arbejdet i Scleroseforeningen er kampen for bedre, nemmere liv for mennesker med sclerose, at skaffe penge til forskning i sygdommen og at gøre det sammen med dygtige og dedikerede kollegaer.

  • Hvorfor er Scleroseforeningen en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Scleroseforeningen er en organisation, der gennem mange forskellige indsatser kæmper for en vigtig sag, og det appellerer til mig. Det er samtidig en arbejdsplads med en rar, uformel men professionel stemning, hvor du altid bliver mødt med smil og godt humør fra dine kollegaer.

Læs mere om Scleroseforeningen

Mød andre kandidater fra Scleroseforeningen

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-06-2020

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Jeg er en fast del af filmteamet, hvor jeg står for den overordnede ledelse af alle vores filmprojekter. Så jeg arbejder med generel projektledelse - sørger for, at tingene kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge i forhold til medarbejdere, og hvis vi skal koordinere noget på tværs af afdelingerne, så sørger jeg også for det. 

Læs mere
Sidst opdateret 23-10-2019

Tobias Birk Hansen, Kommunikationsmedarbejder, Hadsten Højskole

Min primære opgave er at tage sig af al kommunikation og PR fra skolen i tæt samarbejde med kontoret og forstanderen. Det indebærer f.eks. vedligeholdelse af sociale medier, udarbejdelse af pressemateriale, opdatering af hjemmeside og rundvisning af elever, der overvejer at starte på skolen. Derudover underviser jeg i temauger. Jeg er den første, der sidder i denne stilling her på stedet.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kamilla Rasmussen, Salgs- og marketingkoordinator, Dafolo

Jeg er ansat i Dafolos forlag, hvor jeg sidder med ansvar for at markedsføre Dafolos udgivelser til dagtilbudsområdet, herunder også til pædagoguddannelsen. I min stilling som salgs- og marketingkoordinator favner jeg en ret bred vifte af såvel administrative opgaver som markedsføringsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 28-06-2019

Stig Gamborg, Kommunikationsmedarbejder, Egå Ungdoms-højskole

Jeg sidder primært med markedsføring og kommunikation, men har også en del administrative opgaver bl.a. i forbindelse med koordinering af vores internationale elever. Derudover er jeg vagtlærer og underviser en gang imellem, når jeg ikke kan lade være. Det mest spændende er, om jeg får fyldt det næste hold op med glade elever. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 02-12-2020

Mød e-Boks

e-Boks har gennem 19 år opbygget omfattende viden om brugeradfærd og digitale tendenser, og med det afsæt hjælper vi vores kunder med at forenkle og forbedre deres forretningsgange. e-Boks er et selvstændigt aktieselskab stiftet i 2001 og ejet ligeligt af Nets og PostNord. Ideen bag e-Boks er at effektivisere forsendelse af post mellem virksomheder og private postmodtagere.
Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Casper Rudolf Emil Kjeldsen, Klipper, VINIA Media

I min hverdag er der mange forskellige slags arbejdsopgaver; alt fra koncept og idé-udvikling til interne back-up systemer og overblik. Hovedsageligt sidder jeg dog med redigeringsarbejde på videoer. Det vil sige, at jeg modtager videomateriale fra fotografer og klipper det sammen til fortællinger og reportager i overenstemmelse med den respektive kundens ønsker.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Andreas Fløistrup, Journalist, DR

Jeg er journalist på DR Nyheder. Her laver jeg nyheder til både web, radio og tv fra indland og udland. Det varierer meget, hvad jeg laver, og det kan være alt fra indslag i Radioavisen til live-gennemstilling i TV-Avisen. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere