Vis studentum.dk som: Mobile

Stine Smed, Customer Experience Coordinator, Good Monday

Good Monday
Customer Experience Coordinator
  • Stine Smed
  • 31 år
  • Ansat siden 2019
  • Kandidat i Kommunikation og Performance Design, Roskilde Universitet

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder i Customer Care, hvor alle kundehenvendelser bliver håndteret. Sammen med mine kollegaer varetager jeg alt fra faste abonnementsordninger til ad hoc-ordrer, som kan være alt fra at booke en maler til at finde den perfekte drag queen til en firmafest.

Udover at være en del af driften har jeg to ansvarsområder; Good Mondays Piccoline-service og Fully Stocked-servicen. Det er mit ansvar at ansætte, oplære og koordinere alle piccolinernes opgaver og alle de kunder, hvor de varetager eller hjælper med driften af kundens kontor. Sammen med piccolinerne hjælper jeg med at sikre, at kunden har de mest optimale løsninger til deres kontorer.

Udover piccoline-servicen er mit ansvar også Fully Stocked-servicen, som sikrer, at vores kunder aldrig mangler noget på deres kontor. Her spiller piccolinerne en meget aktiv rolle i at sikre et godt samspil mellem vores systemer, og hvordan lageret fysisk fungerer hos kunden.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg er drevet af at arbejde med og for mennesker. Det at få lov til at have ansvaret for alle Good Mondays fantastiske piccoliner er det allerbedste ved mit job. At vi sammen bygger et serviceorgan, som støtter op omkring det at være en tech virksomhed, er utrolig spændende.

Derudover er det et stort privilegium at få lov til at være med til at udvikle medarbejdere, og hele tiden få dem til at opleve en stor success med det, de gør i deres hverdag.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en kandidat i kommunikation og performance design fra Roskilde Universitet. Jeg har siden min bachelor været i jobs, hvor jeg har haft mulighed for at afprøve teori i praksis, og det synes jeg har været utrolig lærerigt. Hver dag bruger jeg bruger de værktøjer, som 5 års kommunikationsundervisning og teori har givet mig i kombination med mine mere end 13 års erfaring fra servicefaget. Det har givet mig en god og solid værktøjskasse i forhold til at kunne bidrage og håndtere både intern og ekstern kommunikation.

Jeg valgte at fokusere på den del af performance design, der har med oplevelsesøkonomi at gøre, og det har vist sig at supplere kommunikationsteorierne virkelig godt. De teorier og casestudies, jeg har arbejdet med, har hjulpet mig til at arbejde med “kunden i centrum”, dvs. hvordan det er, man arbejder med den berømte 360-grader kundeløsning.

Hele min værktøjskasse er i spil hver dag, og jeg synes, at det er vidunderligt at være i et job, som både er så alsidigt og udfordrende, at jeg skal bruge alt, hvad jeg har lært fra begge mine faglige spor.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Good Monday?

1. At gå efter at finde den bedste løsning hver gang.

2. At have en god kommunikation til både kunder, leverandører og kollegaer.

3. At jeg bliver udfordret hver dag, så jeg hele tiden kan levere det bedste.

  • Hvorfor er Good Monday en attraktiv virksomhed for dig at arbejde hos?

Good Monday er lige nu first mover på et område, som ingen andre har givet sig i kast med. Det betyder, at vi lærer noget nyt hver dag. Det at arbejde i servicefaget er noget, jeg kender ud og ind, men at skulle levere service som en tech virksomhed er super spændende og lærerigt.

Utrolig mange tech-virksomheder krydser hele tiden grænsen mellem at være en tech- og en service-virksomhed. Det er en utrolig svær balancegang, som ikke kun handler om, hvordan man som virksomhed skal agere overfor sine kunder. Det handler også om, hvordan ens leverandører skal agere, og det gør opgaven mere kompleks. Hvordan leverer man god service, nærvær til sine kunder og de allerbedste løsninger, når alt foregår via en digital platform?

Det er motiverende og super spændende at skulle finde ud af det sammen med et team af virkelig dygtige kollegaer og utrolig engagerede leverandører. Det at skulle vende alle tilgange og processer på hovedet og anskue dem på en ny måde er uden tvivl årsagen til, at jeg takkede ja til at starte hos Good Monday tidligere på året.

Læs mere om Good Monday

Mød andre kandidater fra Good Monday

Senest opdateret: 22 okt 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 09-05-2019

Elizabeth Gregersen, Specialkonsulent, VIFIN

Jeg er projektleder og fundraiser af Vifins EU-projekter. Jeg hjælper andre afdelinger i Vejle Kommune med at fundraise i EU-regi. (Jeg var primus motor for vores ansøgning i Rockefeller foundation’s 100 Resilient Cities, som vi har været medlem af siden December 2013.) Jeg er også Vejle Kommunes repræsentant i EU-netværket; Association of Local Democracy Agencies.

Læs mere
Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ása Jacobsen, Graphic Artist, MovieStarPlanet

Jeg er grafiker hos MovieStarPlanet, hvor jeg designer og tegner hår, tøj og accessories til vores online avatarer. Mine redskaber er en Wacom-tablet og Adobe-tegneprogrammer. Vi udgiver nyt grafisk indhold til vores spil hver uge, så der aldrig er en kedelig dag på kontoret. Jeg bruger meget tid på at undersøge mode og trends for at kunne producere det mest relevante indhold til spillerne.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Vibeke Johansson, Digital Art Director, Mediegruppen

Jeg arbejder kort opsummeret med webdesign. Hoveddelen af mit arbejde foregår i Photoshop. Forretningsområdet er bredt, og vi har mange kunder i mange afskygninger, der hver især har forskellige behov inden for grafiske udtryk og logodesign. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal fremhæve. Det er svært at sige, da jeg sidder med mange opgavetyper, der byder på deres egne udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Jeg er en fast del af filmteamet, hvor jeg står for den overordnede ledelse af alle vores filmprojekter. Så jeg arbejder med generel projektledelse - sørger for, at tingene kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge i forhold til medarbejdere, og hvis vi skal koordinere noget på tværs af afdelingerne, så sørger jeg også for det. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Mie Jensen, Kommunikationsmedarbejder, Skattestyrelsen

Jeg arbejder til daglig med kommunikation under forretningsområdet Erhverv. Her udvikler vi vejledningsprodukter til nystartede selskaber og enkeltmandsvirksomheder. Jeg laver meget forskelligt kommunikationsarbejde, både visuelt, skriftligt og mundtligt. 

Læs mere
Sidst opdateret 20-11-2019

Etta Andersen, Ansøgningskonsulent, Go' Kvote 2

Jeg er ansat som skribent for Go’ Kvote 2; indenfor hhv. uddannelses-, og erhvervsorienterede optagelsesprocesser. Min stilling indebærer først og fremmest at facilitere et fundament for kundernes skriftlige ansøgning: Hvad ønsker de at fokusere på? Hvorfor skal lige netop dé optages/ansættes?

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 30-10-2019

Jesper Kofod Andreasen, Employer Branding Partner, BHS

Jeg er ansat som Employer Branding Partner, hvilket er en forholdsvis ny rolle. Det er kort fortalt en masse forskellige HR-opgaver krydret med marketing. Jeg står for både for vores interne og eksterne branding – dvs. jeg er med til at sikre, at BHS er en attraktiv virksomhed at være ansat i – og blive ansat i. Jeg er ansvarlig for rekruttering af nye medarbejdere og generel branding af BHS.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Julie Hornstrup Østergaard, Redaktør, Netdoktor

Som en del af Netdoktors redaktion varetager jeg, sammen med mine kollegaer, forskellige kommunikationsopgaver og formidlingsprojekter. Jeg producerer nyhedshistorier og redigerer samt publicerer lægefaglige artikler i samarbejde med vores lægefaglige eksperter. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Daniel Vendner Clausen, Journalist, TECHCOLLEGE

Jeg er ansat som journalist og har organisationens eksterne kommunikation i forhold til offentligheden som primær arbejdsopgave. Det er for eksempel igennem vores egen dækning af skolens aktiviteter i form af nyhedsartikler på vores hjemmeside, udformning og udsendelse af pressemeddelelser til alle typer af nyhedsmedier, fagblade og så videre. 

Læs mere