Vis studentum.dk som: Mobile

Tag 2 minutter og hjælp vores udbydere med, hvordan de kan forbedre sig selv under COVID-19-krisen. Mange tak! Svar på 3 lynhurtige spørgsmål

Stine Smed, Customer Experience Coordinator, Good Monday

Good Monday
Customer Experience Coordinator
  • Stine Smed
  • 31 år
  • Ansat siden 2019
  • Kandidat i Kommunikation og Performance Design, Roskilde Universitet

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder i Customer Care, hvor alle kundehenvendelser bliver håndteret. Sammen med mine kollegaer varetager jeg alt fra faste abonnementsordninger til ad hoc-ordrer, som kan være alt fra at booke en maler til at finde den perfekte drag queen til en firmafest.

Udover at være en del af driften har jeg to ansvarsområder; Good Mondays Piccoline-service og Fully Stocked-servicen. Det er mit ansvar at ansætte, oplære og koordinere alle piccolinernes opgaver og alle de kunder, hvor de varetager eller hjælper med driften af kundens kontor. Sammen med piccolinerne hjælper jeg med at sikre, at kunden har de mest optimale løsninger til deres kontorer.

Udover piccoline-servicen er mit ansvar også Fully Stocked-servicen, som sikrer, at vores kunder aldrig mangler noget på deres kontor. Her spiller piccolinerne en meget aktiv rolle i at sikre et godt samspil mellem vores systemer, og hvordan lageret fysisk fungerer hos kunden.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg er drevet af at arbejde med og for mennesker. Det at få lov til at have ansvaret for alle Good Mondays fantastiske piccoliner er det allerbedste ved mit job. At vi sammen bygger et serviceorgan, som støtter op omkring det at være en tech virksomhed, er utrolig spændende.

Derudover er det et stort privilegium at få lov til at være med til at udvikle medarbejdere, og hele tiden få dem til at opleve en stor success med det, de gør i deres hverdag.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en kandidat i kommunikation og performance design fra Roskilde Universitet. Jeg har siden min bachelor været i jobs, hvor jeg har haft mulighed for at afprøve teori i praksis, og det synes jeg har været utrolig lærerigt. Hver dag bruger jeg bruger de værktøjer, som 5 års kommunikationsundervisning og teori har givet mig i kombination med mine mere end 13 års erfaring fra servicefaget. Det har givet mig en god og solid værktøjskasse i forhold til at kunne bidrage og håndtere både intern og ekstern kommunikation.

Jeg valgte at fokusere på den del af performance design, der har med oplevelsesøkonomi at gøre, og det har vist sig at supplere kommunikationsteorierne virkelig godt. De teorier og casestudies, jeg har arbejdet med, har hjulpet mig til at arbejde med “kunden i centrum”, dvs. hvordan det er, man arbejder med den berømte 360-grader kundeløsning.

Hele min værktøjskasse er i spil hver dag, og jeg synes, at det er vidunderligt at være i et job, som både er så alsidigt og udfordrende, at jeg skal bruge alt, hvad jeg har lært fra begge mine faglige spor.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Good Monday?

1. At gå efter at finde den bedste løsning hver gang.

2. At have en god kommunikation til både kunder, leverandører og kollegaer.

3. At jeg bliver udfordret hver dag, så jeg hele tiden kan levere det bedste.

  • Hvorfor er Good Monday en attraktiv virksomhed for dig at arbejde hos?

Good Monday er lige nu first mover på et område, som ingen andre har givet sig i kast med. Det betyder, at vi lærer noget nyt hver dag. Det at arbejde i servicefaget er noget, jeg kender ud og ind, men at skulle levere service som en tech virksomhed er super spændende og lærerigt.

Utrolig mange tech-virksomheder krydser hele tiden grænsen mellem at være en tech- og en service-virksomhed. Det er en utrolig svær balancegang, som ikke kun handler om, hvordan man som virksomhed skal agere overfor sine kunder. Det handler også om, hvordan ens leverandører skal agere, og det gør opgaven mere kompleks. Hvordan leverer man god service, nærvær til sine kunder og de allerbedste løsninger, når alt foregår via en digital platform?

Det er motiverende og super spændende at skulle finde ud af det sammen med et team af virkelig dygtige kollegaer og utrolig engagerede leverandører. Det at skulle vende alle tilgange og processer på hovedet og anskue dem på en ny måde er uden tvivl årsagen til, at jeg takkede ja til at starte hos Good Monday tidligere på året.

Læs mere om Good Monday

Mød andre kandidater fra Good Monday

Senest opdateret: 22 okt 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 22-10-2019

Julie Riber Schifter, Customer Experience Manager, Good Monday

Jeg beskæftiger mig med Customer Experience. Min primære opgave er at sikre, at kunderne har en god oplevelse med Good Monday og derigennem skabe kundeloyalitet. Det gør jeg ved bla. at definere og optimere processer og arbejdsgange. F.eks. konceptualiserer og kortlægger jeg kunderejsen for at identificere forskellige touchpoints.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Nicholas Thomsen, Social Media Consultant, Falcon.io

My daily work consists of finding potential prospects in mainly the UKI (United Kingdom & Ireland) and Spain. My approach is usually to look for a company or an agency that needs a unified tool to manage their social. If the company could be a potential fit, I look for the right person to speak to, who is usually the Digital Marketing Manager or Social Media Manager. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-11-2019

Carina Schau Vedelsdal, Digital and Process Consultant, Arriva

Jeg startede med at være graduate tilknyttet HR-afdelingen. Med en IT-baggrund kan dette godt synes besynderligt, men mine primære arbejdsopgaver omhandlede implementering af et nyt, globalt HR-system. Jeg var tæt knyttet til lønafdelingen også, så jeg fik et bredt kendskab til både HR- og løn-processer samt personalestamdata. 

Læs mere
Sidst opdateret 23-10-2019

Tobias Birk Hansen, Kommunikationsmedarbejder, Hadsten Højskole

Min primære opgave er at tage sig af al kommunikation og PR fra skolen i tæt samarbejde med kontoret og forstanderen. Det indebærer f.eks. vedligeholdelse af sociale medier, udarbejdelse af pressemateriale, opdatering af hjemmeside og rundvisning af elever, der overvejer at starte på skolen. Derudover underviser jeg i temauger. Jeg er den første, der sidder i denne stilling her på stedet.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Jacqueline Rodrigues, PR & Partnerships Manager, GoMore

Jeg arbejder med PR og vores partnerskaber med andre virksomheder og organisationer. Vi samarbejder bl.a. med Roskilde Festival og Verdens Bedste Nyheder. Jeg arbejder med også vores eksterne kommunikation - især på sociale medier. Derudover er jeg presseansvarlig og står for kontakten med journalister og medier.

Læs mere
Sidst opdateret 27-02-2020

Per Bach Svendsen, Fuldmægtig, DMI

Jeg er ansat som fuldmægtig, hvor min funktion er direktionssekretær. Mine arbejdsopgaver består i at koordinere, strukturere, planlægge og kvalitetssikre materiale og processer, der involverer medarbejdere og ledere på tværs af DMI’s afdelinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Julie Hornstrup Østergaard, Redaktør, Netdoktor

Som en del af Netdoktors redaktion varetager jeg, sammen med mine kollegaer, forskellige kommunikationsopgaver og formidlingsprojekter. Jeg producerer nyhedshistorier og redigerer samt publicerer lægefaglige artikler i samarbejde med vores lægefaglige eksperter. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Andreas Fløistrup, Journalist, DR

Jeg er journalist på DR Nyheder. Her laver jeg nyheder til både web, radio og tv fra indland og udland. Det varierer meget, hvad jeg laver, og det kan være alt fra indslag i Radioavisen til live-gennemstilling i TV-Avisen. 

Læs mere
Sidst opdateret 30-10-2019

Jesper Kofod Andreasen, Employer Branding Partner, BHS

Jeg er ansat som Employer Branding Partner, hvilket er en forholdsvis ny rolle. Det er kort fortalt en masse forskellige HR-opgaver krydret med marketing. Jeg står for både for vores interne og eksterne branding – dvs. jeg er med til at sikre, at BHS er en attraktiv virksomhed at være ansat i – og blive ansat i. Jeg er ansvarlig for rekruttering af nye medarbejdere og generel branding af BHS.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nana Skak, Produktionsleder/Projektleder, Signifly

Jeg er en fast del af filmteamet, hvor jeg står for den overordnede ledelse af alle vores filmprojekter. Så jeg arbejder med generel projektledelse - sørger for, at tingene kører som de skal, at der er styr på økonomien, og at vi har de ressourcer, vi skal bruge i forhold til medarbejdere, og hvis vi skal koordinere noget på tværs af afdelingerne, så sørger jeg også for det. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 27-02-2020

Simon Svith, Specialkonsulent, DMI

Jeg er specialkonsulent og sidder i afdelingen for Kommunikation, Samarbejde & Direktionssekretariat. Jeg sidder primært med vores politiske snitflader - især relationen til vores departement, men ligeledes med andre styrelser og interessenter.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Mie Jensen, Kommunikationsmedarbejder, Skattestyrelsen

Jeg arbejder til daglig med kommunikation under forretningsområdet Erhverv. Her udvikler vi vejledningsprodukter til nystartede selskaber og enkeltmandsvirksomheder. Jeg laver meget forskelligt kommunikationsarbejde, både visuelt, skriftligt og mundtligt. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Daniel Vendner Clausen, Journalist, TECHCOLLEGE

Jeg er ansat som journalist og har organisationens eksterne kommunikation i forhold til offentligheden som primær arbejdsopgave. Det er for eksempel igennem vores egen dækning af skolens aktiviteter i form af nyhedsartikler på vores hjemmeside, udformning og udsendelse af pressemeddelelser til alle typer af nyhedsmedier, fagblade og så videre. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Camilla Højfeldt Rasmussen, Communications Specialist, 3Shape

I work as Communications Specialist in our Communications department, which is a rather small department compared to many other departments in 3Shape. I primarily work with internal communications, which entails writing news for our internal platform and planning our quarterly Town Hall meetings, where we gather all employees from HQ to inform them of the latest business updates.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mathilde Ørholt Bjerg, Test-koordinator, DR

Som test-koordinator i webområdet arbejder jeg med en række større og mindre webprojekter, der omfatter alt fra DR TV, streaming apps og nyheder på dr.dk. Det gælder blandt andet event- og programsites som Kommunalvalg, X Factor, Grand Prix og KarriereKanonen.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere