Vis studentum.dk som: Mobile

Josephine Guttenborg, Social Media Expert, Krak

Social Media Expert

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder i Kraks ekspertafdeling, Krak Media Group, som beskæftiger sig med kampagneopsætningen af små- og mellemstore virksomheders annonceringer online. Jeg er ansvarlig for Facebook- annonceringerne, der køres for kunderne, og derudover assisterer jeg på opgaver, der omhandler Google AdWords. Jeg står også for aktiviteten på Krak Media Groups Facebook-side og Blog, hvor jeg får nye idéer til content.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende ved at gå på arbejde er muligheden for at kunne præge sine egne opgaver. Der er altid travlt, hvilket gør at ingen opgaver er identiske.

Det mest udfordrende hos Krak er, at man får en masse ansvar. Derudover er det også én selv, der opnår succes, når det lykkes – hvilket det oftest gør. Det er udfordrende og sjovt, da det motiverer én til at gå på arbejde. Jeg har dialoger med mange andre afdelinger i virksomheden, hvor jeg også lærer nye ting.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Min uddannelse har rustet mig til at kunne omsætte viden til handling hurtigt, hvilket hjælper mig i forhold til de opgaver, jeg får stillet. Derudover bruger jeg meget af den viden, jeg har fået gennem min uddannelse – specielt teori inden for online marketing som eksempelvis planlægningsmodeller, analyseværktøjer m.m.

Gennem min uddannelse er jeg også blevet rustet til at arbejde i forskellige teams, trods uenigheder og forskellige syn på aspekter i opgaverne. I dag kan jeg i mit arbejde nemt og komfortabelt arbejde i teams med folk, jeg kender og ikke kender, og alligevel opnå gode resultater på baggrund af argumentation, kompromis og konstruktiv feedback.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Krak?

Diversiteten af mennesker

I Krak er ikke to personer ens. Det er skønt at kunne gå på job og arbejde sammen med så forskellige personligheder. Det skaber et dynamisk miljø og en god atmosfære, når vi arbejder sammen om at nå et fælles mål.

Muligheden for at præge egne arbejdsopgaver

Det er dejligt, at man arbejder med frihed under ansvar. Det betyder,at jeg yder mit bedste og tillægger en masse ansvar til mine arbejdsopgaver. Det gør det sjovt at gå på arbejde.

Feedback 

I Krak bliver der gjort meget ud af feedback, både konstruktiv og positiv feedback. Lederne i virksomheden er gode til at tage individuelle samtaler med de ansatte, så man får sat nogle rammer for sit arbejde og samtidig forventningsafstemmer. Det gør, at man føler sig værdsat i sin position.

  • Hvorfor er Krak en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Krak er en super attraktiv arbejdsplads, idet atmosfæren er med til at øge humør, motivation og glæde i hverdagen. Har man en skidt dag, ved man, at den med sikkerhed bliver bedre lige så snart, man møder ind på kontoret. Derudover er der stor variation, og du har mulighed for at påtage nye arbejdsområder. Der er mulighed for alt i Krak.

Læs mere om Krak

Mød andre kandidater fra Krak

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Gustav Toftegaard Hansen, Student Assistant, 3Shape

I work with R&D Management Support. Our task is to realize top management’s initiatives, including the optimization of processes, development of new projects, creating transparency, or other internal consulting tasks. My main responsibilities involve the development of a quarterly report that assesses risks, usage and quality. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Astrid Rasmussen, Student Assistant in HR, Total

I started as a student assistant in HR MOG and was after Total’s acquisition offered a position in HR TUDK. Here my primary tasks have been to assist in managing the organizational change from MOG to Total and now in establishing Total as a desirable workplace in Denmark by enhancing the work environment for my colleagues.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Agnete Moos, Seniorkonsulent, UNIK

Jeg er ansat i salgsafdelingen i Team Bolig, hvor jeg er kundeansvarlig for vores kommunekunder og faciliterer kundeerfagrupper. Jeg arbejder med forretningsudvikling og pt. er min tid i høj grad dedikeret til interne projekter og implementering af nye systemer og processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Krak

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både selve hjemmesiden www.nielsbrock.dk og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. 

Læs mere
Sidst opdateret 03-10-2019

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og MachineLearning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt forderes dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning ogMarketing Automation. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Kaae Vinter, Solution Sales Specialist, Microsoft

Hos Microsoft arbejder jeg med semi- eller højt avanceret Cloud-teknologi (Microsoft Azure). Det gælder ikke simple offload af private billeder fra ens telefon, men det kunne eksempelvis være et lignende virksomhedsscenarie, hvor tonsvis af billede materiale skubbes til skyen og processeres med Cloud-baseret Machine Learning-teknologi for at give virksomheden et bedre beslutningsgrundlag.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nikolaj Thorsen Bager, Student Analyst, Nordea

Jeg arbejder som Student Analyst i Strategy & Planning i Nordea Markets. Jeg arbejder primært med support til Nordea Markets globale ledelse, hvor en stor del af opgaverne er meget ad-hoc baserede. Herunder kan analyser af diverse aspekter af Markets eller mødemateriale til ledelsesseminarer nævnes. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Digital Marketing Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nick Brandt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg er ansat som Digital Specialist hos Precis Digital, hvilket dækker over en bred pallette af arbejdsopgaver. Helt overordnet kan mine primære arbejdsopgaver koges ned til at hjælpe kunderne med at maksimere det afkast, som de får ud af deres markedsføringsinvestering. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kamilla Rasmussen, Salgs- og marketingkoordinator, Dafolo

Jeg er ansat i Dafolos forlag, hvor jeg sidder med ansvar for at markedsføre Dafolos udgivelser til dagtilbudsområdet, herunder også til pædagoguddannelsen. I min stilling som salgs- og marketingkoordinator favner jeg en ret bred vifte af såvel administrative opgaver som markedsføringsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere