Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Hanne er Digital Marketing Specialist hos Conversio, hvor hun sidder i SEM-afdelingen. Her er opgaverne bl.a. optimering af annoncekonti og vedeligehold af Display-kampagner.

Conversio
Digital Marketing Specialist
  • Hanne Eskelund

  • 28 år
  • Ansat siden 2018
  • Designteknolog inden for Branding og Marketing Management

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder. Display-kampagner gør, at de kan få vist deres banner-annoncer på sider som blandt andet Ekstra Bladet.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er mange spændende og udfordrende opgaver i mit job. Hvis en af mine kunder for eksempel oplever et fald i performance, kan det være udfordrende at få vendt skuden. Jeg bliver nødt til at gennemgå kontoen med nye øjne med henblik på at se nye muligheder for kunden. Hvis det i forvejen går rigtig godt for en kunde, skal jeg stadig undersøge, hvilke muligheder der er, for at jeg kan være med til at skabe vækst for kundens forretning, så deres omsætning øges yderligere. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Min uddannelse har givet mig en bred indsigt i marketing generelt og en god grundforståelse. På uddannelsen havde vi et modul, hvor vi blev introduceret for Google Ads. Jeg vil ikke sige, at jeg som sådan bruger min uddannelse i mit daglige arbejde, men det er helt sikkert uddannelsen, der er skyld i, at jeg fandt min rette hylde på arbejdsmarkedet. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Conversio?

Læring, udvikling og socialt sammenhold blandt mine kolleger.

  • Hvorfor er Conversio en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

Conversio er rigtig god til at se potentialet i mennesker. Da jeg startede her, havde jeg ikke nogen erfaring inden for Google Ads. Det eneste, jeg havde, var teoretisk viden efter at have taget Google Ads certificeringer og min passion for Google Ads. Derfor blev jeg virkelig glad, da jeg fik lov til at starte som Trainee i Conversio, så jeg kunne få noget praktisk erfaring og få lov til at arbejde med det, jeg brænder for. Virksomheden gør meget for at sørge for, at deres medarbejdere får mulighed for at udvikle sig fagligt - både i form af indkøb af relevante bøger, intern vidensdeling og eksterne workshops. 

Læs mere om Conversio

Mød andre kandidater fra Conversio


Annoncer