Vis studentum.dk som: Mobile

Rasmus Junker, Senior Client Manager, Conversio

Conversio
Senior Client Manager
  • Rasmus Junker

  • 28 år
  • Ansat siden februar 2019
  • Gymnasial uddannelse

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder med det overordnede kommercielle ansvar for en stor del af vores kunder. Jeg er med til at sikre, at kunden bliver en succes igennem forløbet hos os. Dette gør jeg blandt andet ved sparring om kundens egne tiltag og udvikling af kundens nuværende setup. Herigennem er det selvfølgelig vigtigt, at kunden har tiltro til mig, så jeg kan træffe afgørende beslutninger for deres markedsføring.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er hele kundeudviklingen; at kunden tjener penge på de tiltag, vi arbejder med, og at mærke den tillid, det skaber. Tilliden gør, at kunden lægger mere ansvar over på mig, og jeg i større grad kan træffe beslutninger på deres vegne. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er autodidakt, hvilket betyder, at alt er tillært. Jeg startede i branchen som sælger og har tillært mig alt det, jeg sidder med. Dog bruger jeg meget tid på at følge med i nye trends, nye algoritmer med videre for at sikre vores kunder den bedste rådgivning. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Conversio?

  1. Selvstændigheden i mit arbejde er utrolig vigtig for mig. Den gør, at jeg kan udfolde mig, uden at der bliver sat alt for mange rammer.
  2. Ansvar. Jeg har det bedst med en masse ansvar. Jeg befinder mig bedst, når jeg ved, at folk stoler på, at jeg tager den rigtige beslutning.
  3. Kolleger er selvfølgelig en stor del af min hverdag. Derfor er det utrolig vigtigt, at jeg kan med mine kolleger. Også ud over fra klokken 8-16.

  • Hvorfor er Conversio en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

Conversio er en fantastisk arbejdsplads, hvis du gerne vil have en stejl læringskurve. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for, hvad der er muligt. Vi har en meget flad struktur, så beslutningsprocessen er meget kort i forhold til nye tiltag eller accepter af forskellige forslag. Derudover er vi utrolig fagligt kompetente og tager forbehold for, hvordan den enkelte medarbejder fungerer bedst. 

Læs mere om Conversio

Mød andre kandidater fra Conversio

Senest opdateret: 10 jan 2020

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 29-03-2019

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. 

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Frederik Rosenkilde, Business developer, Webamp

Jeg beskæftiger mig primært med de daglige processer for de forskellige afdelinger, med henblik på at optimere væksten i alle afdelinger. Sekundært varetager jeg kundekontakten og er formidleren fra Webamp til kunden for at sikre os glade kunder og en mere flydende proces for at få arbejdet gjort. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Claudia Laven, Global Marketing Graduate, Novo Nordisk

As a Global Marketing Graduate, I started my journey with Novo Nordisk in the Global Insulin Marketing department in the company’s Headquarters in Copenhagen. During my 8 months there, I was part of a cross-functional team supporting the insulin brand teams on various projects.

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Kaae Vinter, Solution Sales Specialist, Microsoft

Hos Microsoft arbejder jeg med semi- eller højt avanceret Cloud-teknologi (Microsoft Azure). Det gælder ikke simple offload af private billeder fra ens telefon, men det kunne eksempelvis være et lignende virksomhedsscenarie, hvor tonsvis af billede materiale skubbes til skyen og processeres med Cloud-baseret Machine Learning-teknologi for at give virksomheden et bedre beslutningsgrundlag.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Jonas Venning Larsen, Head of SEO, Conversio

Mit forretningsområde er søgemaskineoptimering (SEO), der kort fortalt handler om mere synlighed i de ikke-betalte søgeresultater i Google. Jeg er teamleder for vores SEO-afdeling hos Conversio, så mine arbejdsopgaver spænder vidt. Jeg sidder med hænderne helt nede i produktionen, hvor mit speciale er analyse af data og teknisk optimering af websites.

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Mubeen Sadiq, Change Manager, Eniro

Jeg har en meget varieret arbejdsdag og har opgaver ligefra budgettering og planlægning af salgsperioder til ansvar for opstart af en ny afdeling hos Eniro. Jeg arbejder ofte tværorganisatorisk i forbindelse med projektdeltagelse påforskelligartede projekter - eksempelvis implementering af nyt CRM system, provision og kontaktstrategi. Det, der tiltaler mig meget, er graden af variation ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-05-2020

Maya Nielsen, Client Relation Manager, Adecco

Mit hovedfokus er salg til nye kunder. Dette kan både være til små, mellemstore og store virksomheder. Jeg har ansvaret for salgsprocessen fra start til slut, herunder booking af møder, afholdelse af præsentationer, tilbud og opfølgning.

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Marie Greve Brandt, Marketingansvarlig, E-Komplet

Jeg beskæftiger mig med E-Komplets markedsføring og eksterne kommunikation. Mit arbejde indebærer alt fra strategisk kommunikationsplanlægning, content marketing og leadgenerering til at sidde og nørkle med produkttekster og blog posts. Som marketingansvarlig har jeg ansvaret for alle virksomhedens marketing- og brandingaktiviteter – både online og offline.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram. It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House.

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Jelena Plakalovic, Nordic Online Brand Manager, L'Oréal

Jeg arbejder som Nordic Online Brand Manager, hvilket dækker over alle digitale kommunikations-/salgskanaler ud over Social Media for vores ”mass” makeup brand NYX Professional Makeup. Det betyder, at jeg er ansvarlig for online mediekampagner, websites, e-mail marketing og indirekte e-commerce (dvs. salg af NYX Professional Makeup produkter hos vores online kunder).

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både selve hjemmesiden www.nielsbrock.dk og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau. 

Læs mere