Vis studentum.dk som: Mobile

Nikolaj Uglvig Svendsen, Business Developer & Automation Specialist, Conversio

Conversio
Business Developer & Automation Specialist
  • Nikolaj Uglvig Svendsen

  • 26 år
  • Ansat siden maj 2019
  • Bachelor i Erhvervsøkonomi, HA - Kandidat i Innovation Management & Business Development

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder i marketingafdelingen hos Conversio og er ansvarlig for Marketing Automation både internt og eksternt samt facilitering af diverse workshops i forbindelse med større kundeprojekter. Jeg arbejder med den forretningsmæssige forståelse i den digitale kunderejse, som jeg bruger til at indsamle og analysere data og opsætte automatiske flows, som er med til at skabe blandt andet nysalg og loyalitet. Mine primære arbejdsopgaver i forbindelse med Marketing Automation handler i store træk om at levere det rigtige budskab til den rigtige målgruppe på det rigtige tidspunkt på den rigtige platform.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er enormt spændende at udtænke og implementere skræddersyede Marketing Automation løsninger for vores kunder og løbende optimere processerne, så kunden får det maksimale ud af løsningen. Det er samtidig udfordrende, da der sjældent er to kundeopgaver, der er ens, når det kommer til Marketing Automation. Det kræver, at man tager den enkelte kundes forretning og målgruppe i overvejelserne samtidig med, at der kan være forskellige målsætninger for, hvad de ønsker at bruge Marketing Automation til. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger særligt de læringer, jeg har tilegnet mig fra min kandidatuddannelse dagligt i forbindelse med min stilling. Mange af mine arbejdsopgaver kræver, at man er i stand til at udtænke en række processer og være nytænkende og omstillingsparat, når der skal udarbejdes flows i forbindelse med Marketing Automation. Derudover bruger jeg også elementer af min uddannelse i forbindelse med analysering af data, for at jeg er i stand til løbende at foretage optimeringer. I forhold til facilitering af diverse workshops bruger jeg stadig øvelser, som jeg lærte fra uddannelsen, og hvordan man samtidig skaber rammerne for en vellykket og værdiskabende workshop. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Conversio?

Mine kolleger, faglig og personlig udvikling gennem mine arbejdsopgaver og at jeg kan mærke, at jeg både er med til at skabe værdi for Conversio og i særdeleshed også for vores kunder

  • Hvorfor er Conversio en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

Jeg føler, at Conversio skiller sig ud fra mængden ved at have nogle helt unikke rammer for sine medarbejdere. Conversio er en åben arbejdsplads, hvor der, på trods af det høje faglige og professionelle niveau, er en uformel tone mellem lederne og medarbejderne på tværs af de forskellige afdelinger. Desuden investerer Conversio mange ressourcer i medarbejderpleje, hvilket man tydeligt mærker gennem diverse fællesarrangementer året rundt. Derudover er Conversio et Hus, hvor der hele tiden sker nye ting både internt samt eksternt, som er med til at skubbe virksomheden i en spændende retning forretningsmæssigt, og det er en fornøjelse at være en del af rejsen. 

Læs mere om Conversio

Mød andre kandidater fra Conversio

Senest opdateret: 10 jan 2020

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sabine Højbjerg, Technology Solutions Professional, Microsoft

Jeg er Technology Solutions Professional hos Microsoft, hvor jeg arbejder med teknologier inden for den moderne arbejdsplads. Det vil sige, hvordan vi i Microsoft forsøger at tilpasse og udvikle vores teknologier til fremtiden arbejdsplads i takt med den digitale samfundsudvikling. I min rolle har jeg særlig fokus på samarbejdsværktøjer. Det indebærer blandt andet, at jeg demonstrerer, hvordan man ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 07-04-2021

Kasper Søderberg Nielsen, Marketing, Arla

Jeg arbejder med marketing på Arlas hovedkontor i England. Mere specifikt arbejder jeg på at lancere en ny ost til Englands knap 66 millioner indbyggere i et forsøg på at etablere Arla som et af Englands førende ostebrands. Projektet er meget stort og omfattende og kræver derfor en holistisk tilgang, der gør, at mine arbejdsopgaver er meget afvekslende.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 27-03-2019

Katrine Hulgaard Stoustrup, Marketing Automation Konsulent, Krifa

Jeg arbejder med Marketing Automation i Krifa, som er en virksomhed med over 700 ansatte. Jeg sidder til daglig i den digitale afdeling, som arbejder med Krifas hjemmesider, app og e-commerce, men også vores marketing automation setup med primært email-markedsføring.  Jeg er med til at udvikle brugerrejser. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sebastian Myrthue, Area Export Manager, Danish Crown

Jeg er Area Export Manager i ESS-FOOD, som er en handelsvirksomhed i Danish Crown-koncernen. Jeg har ansvaret for al indkøb af fjerkræ, okse- og grisekød i Holland og Belgien. Derudover er jeg sælger til Ungarn og Tjekkiet. Det, jeg helt kort laver, er indkøb fra slagterierne i Europa til kunder i Asien, Afrika og Europa. 

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Frederik Rosenkilde, Business developer, Webamp

Jeg beskæftiger mig primært med de daglige processer for de forskellige afdelinger, med henblik på at optimere væksten i alle afdelinger. Sekundært varetager jeg kundekontakten og er formidleren fra Webamp til kunden for at sikre os glade kunder og en mere flydende proces for at få arbejdet gjort. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-05-2020

Maya Nielsen, Client Relation Manager, Adecco

Mit hovedfokus er salg til nye kunder. Dette kan både være til små, mellemstore og store virksomheder. Jeg har ansvaret for salgsprocessen fra start til slut, herunder booking af møder, afholdelse af præsentationer, tilbud og opfølgning.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Ahmed Abdallah, Strategic Purchaser, Lidl

Jeg arbejder som Strategic Purchaser hos Lidl Danmark, hvor jeg og teamet har ansvaret for at indkøbe mærkevareprodukter på kryds og tværs af alle varekategorier. Det betyder, at mine opgaver indebærer alt ligefra at have kontakt til leverandørerne til at forhandle priser og efterfølgende prisfastsætte varerne.

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Henriette Hoff, Head of Display Sales Nordic, Eniro

Jeg er nordisk leder af Krak Media Group, som er en del af Eniro. Vi arbejder med salg af bannerkampagner med fokus på, hvordan vi leverer dem, så vores kunder får mest muligt ud af dem. Derudover beskæftiger vi os med data og salg heraf. Vi har også en række partnersites, som vi sælger bannerannoncer ind på, så virksomhederne bag ikke selv behøver at koncentrere sig om salg.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Jonas Venning Larsen, Head of SEO, Conversio

Mit forretningsområde er søgemaskineoptimering (SEO), der kort fortalt handler om mere synlighed i de ikke-betalte søgeresultater i Google. Jeg er teamleder for vores SEO-afdeling hos Conversio, så mine arbejdsopgaver spænder vidt. Jeg sidder med hænderne helt nede i produktionen, hvor mit speciale er analyse af data og teknisk optimering af websites.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Nicolai Vittrup, Direktør, Webamp

Som direktør opgiver du på sin vis at beskæftige dig med specifikke opgaver og fokuserer i stedet på helhedsbilledet. Det giver dig selvfølgelig mulighed for at bestemme og tage beslutninger – men det kan også være et dobbeltsidet sværd, da der omvendt følger meget ansvar med.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aleksander Billesø Jacobsen, Traffic Manager, Netdoktor

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Netdoktor Media's salg- og marketingsafdeling. Helt overordnet består mine arbejdsopgaver i alt kommercielt,  der foregår på Netdoktor Media, hvor annoncering er den primære kerneforretning.  

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Jelena Plakalovic, Nordic Online Brand Manager, L'Oréal

Jeg arbejder som Nordic Online Brand Manager, hvilket dækker over alle digitale kommunikations-/salgskanaler ud over Social Media for vores ”mass” makeup brand NYX Professional Makeup. Det betyder, at jeg er ansvarlig for online mediekampagner, websites, e-mail marketing og indirekte e-commerce (dvs. salg af NYX Professional Makeup produkter hos vores online kunder).

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. 

Læs mere