Vis studentum.dk som: Mobile

Rikke Sølyst Jensen, Konsulent, VisitVejle

VisitVejle
Konsulent

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er ansvarlig for VisitVejles tilstedeværelse på sociale medier, og så arrangerer jeg danske og internationale presse- og influencer-besøg.

Derudover arbejder jeg med vores erhvervsnetværk af 170+ turismeaktører, som jeg blandt andet sender nyhedsbreve til og arrangerer 4 årlige netværksmøder for. Og så koordinerer jeg Vejles indsats i det store sydjyske turismesamarbejde omkring Legoland Billund Resort.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Her kunne jeg nævne mange ting, men én af dem er helt klart at holde mig på forkant med udviklingen på sociale medier og skabe godt indhold til en række kanaler – i en hverdag med en masse andre planlagte og uforudsete opgaver.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Umiddelbart bruger jeg ikke længere noget konkret fra min uddannelse i dagligdagen – den ligger efterhånden en del år tilbage, og jeg trækker nu lige så meget på den erhvervserfaring, og de kurser jeg har fået efterfølgende.

Jeg elsker at lære nyt, og det slutter heldigvis ikke med den sidste eksamen.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos VisitVejle?

1. At der er plads til udvikling og højt til loftet i forhold til nye ideer

2. At jeg møder en masse spændende kolleger på tværs af vores organisation og samarbejder med spændende partnere udenfor vores organisation

3. At der er en fornuftig work-life balance

  • Hvorfor er VisitVejle en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Turisme-branchen er spændende, fordi vores målgrupper bliver mere og mere digitale, samtidig med at de også ønsker nære, autentiske oplevelser med ”rigtige mennesker”. Det er sjovt at arbejde i det spænd fra et lokalt perspektiv. VisitVejleer på mange måder en fremsynet organisation, som er en del af flere store turismesamarbejder på tværs af geografi og brancher, og det spændende at være en del af.

Læs mere om VisitVejle

Mød andre kandidater fra VisitVejle

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Uffe Hjaltelin Bressing, Receptionist, Absalon Hotel Group

Jeg er en del af Receptionen og Front Office Teamet og er med til at sørge for, at de gæster, der kommer hos os, får den bedst mulige oplevelse. Det er et dynamisk arbejde med mange berøringsflader, og man er en del af mange af de touch-points, en gæst møder i sin oplevelse hos os. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Julie Hornstrup Østergaard, Redaktør, Netdoktor

Som en del af Netdoktors redaktion varetager jeg, sammen med mine kollegaer, forskellige kommunikationsopgaver og formidlingsprojekter. Jeg producerer nyhedshistorier og redigerer samt publicerer lægefaglige artikler i samarbejde med vores lægefaglige eksperter. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anja Nørgaard, Receptionist, Scandic

Jeg arbejder i receptionen på Scandic Regina i Herning. Der tager jeg mig af vores gæster, der skal overnatte på hotellet og checker dem ud igen, når de skal rejse fra os. Derudover tager jeg mig af de henvendelser, der kommer i løbet at deres ophold ved os. De mest spændende opgaver for mig er nok sådan noget som gæstefeedback.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ása Jacobsen, Graphic Artist, MovieStarPlanet

Jeg er grafiker hos MovieStarPlanet, hvor jeg designer og tegner hår, tøj og accessories til vores online avatarer. Mine redskaber er en Wacom-tablet og Adobe-tegneprogrammer. Vi udgiver nyt grafisk indhold til vores spil hver uge, så der aldrig er en kedelig dag på kontoret. Jeg bruger meget tid på at undersøge mode og trends for at kunne producere det mest relevante indhold til spillerne.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nina Franziska-Christiansen, Kreativ Teknolog, Kvalifik

Som kreativ teknolog hos Kvalifik spænder mine opgaver vidt. Min position fungerer sådan, at en projektleder tildeler mig digitale opgaver, som andre firmaer har kontaktet Kvalifik for at få løst. Jeg beskæftiger mig derfor med alt fra design til implementering af hjemmesider, applikationer m.v. Min seneste opgave bestod i at designe og implementere restauranten Warpigs’ nye forside.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Jimmi Sae-Lim Mortensen, Sales Agent, Scandic

Min arbejdstitel hedder Sales Agent, hvor mit primære forretningsområde er salg. Jeg sidder med grupper, som skal bo på vores hoteller i København og har al korrespondance/forhandling med agenterne, som kommer med disse forespørgsler. Det er alt fra, hvor mange værelser, der er brug for, til ønsker til forplejning og prisforhandling. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Mohammed Chanchiry, Shiftleader Konference, Scandic

Jeg er shiftleader i konferenceafdelingen på Scandic Sluseholmen. Jeg arbejder med at arrangere møder og events for 2 til 550 personer. Mine primære arbejdsopgaver er forhandling af kontrakter, koordinering af arrangementer, afvikling, feedback, gensalg og så selvfølgelig en masse service til vores konferencegæster. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Camilla Højfeldt Rasmussen, Communications Specialist, 3Shape

I work as Communications Specialist in our Communications department, which is a rather small department compared to many other departments in 3Shape. I primarily work with internal communications, which entails writing news for our internal platform and planning our quarterly Town Hall meetings, where we gather all employees from HQ to inform them of the latest business updates.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Martin Juul Graarup, Tjener, Scandic

Jeg arbejder som tjener på Scandic The Reef. Jeg arbejder med à la carte, banketter, buffet, i baren og i konferencen. Mine primære opgaver er forberedelser, klargøring, salg og ikke mindst en rigtig god service til vores gæster. Det mest spændende er, når vi har store events og banketter. Opgaver,som er udenfor de daglige rutiner. giver altid et ekstra kick, motivation og en god erfaring.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Trine Duemose Kjær Simonsen, Redaktionschef, Aller Media

Jeg arbejder som redaktionschef på Vi Unge. En af mine primære arbejdsopgaver er at have overblikket over produktionen af Vi Unge-bladet, herunder redaktionsmøder, redigering og at sikre sammenhængen mellem magasinet og vores mange digitale kanaler. Derudover samarbejder jeg med både vores designafdeling, marketingsafdeling og salgsafdeling. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere