Vis studentum.dk som: Mobile

Anna Trøjgaard Amundsen, Frisør, STUHR

STUHR
Frisør
  • Anna Trøjgaard Amundsen
  • 24 år
  • Ansat siden august 2014
  • Den 4-årige frisøruddannelse

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er uddannet frisør og arbejder i en salon, hvor vi tilbyder stort set alle behandlinger. Derved kan min dag byde på klipninger, farver og strukturbehandlinger for at nævne nogle eksempler. De opgaver, som jeg oftest arbejder med, er klip - både herre og dame, samt farvebehandlinger.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er svært at vælge nogle opgaver frem for andre, da jeg er en person, som"nørder" faget meget og finder alt spændende, da hver dag bringer nye mennesker og dermed nye opgaver. Det er spændende, hvordan man kan påvirke en kundes selvværd med den helt rigtige behandling, og ligeledes er det spændende at være med vores kreative team (STUHR Interschool) til shows og undervisning.

Udover det, er jeg konkurrencefrisør, hvor jeg har været til danmarksmesterskaber, DM I SKILLS og et enkelt VM, hvor alle konkurrencer har været udfordrende og spændende. Det er utroligt spændende at være i et fag, hvor man kan være i konstant udvikling.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger min uddannelse i alt, hvad jeg foretager mig. Den 4-årige frisøruddannelse klæder os godt på til, hvordan vi kan takle det håndværksmæssige i dagligdagen, samt det psykologiske aspekt ved at arbejde tæt med sine kunder. Det er et stort ansvar at få det bedste frem i vores kunder, få dem til at føle sig tilpas og give dem en positiv oplevelse ved at sætte sin lid til den uddannede.

Under uddannelsen lærer vi om hårets biologi, hvilket jeg kan bruge hver gang, jeg laver en håranalyse for at vurdere, hvilke produkter og hvilken behandling der vil egne sig bedst til den individuelle kunde. Ligeledes bruger jeg vores farveteori ved hver kunde for at sørge for, at jeg ender med det ønskede resultat. Til sidst har vi vores formforståelse og klippeteknikker, der giver os det bedste fundament til at kunne bygge en frisure rigtigt op og derved give vores kunder deres perfekte frisure.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos STUHR?

1. For det første er kvalitet en høj prioritet. Kunden skal altid være i fokus og kun blive tilbudt den bedste behandling. Det omfatter selv miljøet i forretningen, men også at vi som frisører er ’’up to date’’ med nye tendenser og teknikker.

2. For det andet er det muligheden for kreativitet. Der er tusind måder at gøre hver ting på, og det fantastiske ved det er, at vi hver især kan skabe en signatur og personliggøre forskellige fremgangsmåder. Der er altid mulighed for at udvikle sig og plads til nye ideer, hvilket giver et inspirerende miljø for en som medarbejder.

3. For det tredje er det et godt team. Hver af vores forretninger er unikke og har nogle kompetente medarbejdere, og det at vi er flere giver en fleksibilitet, som jeg ikke ville være foruden. Vi har et fælles mål om at tilbyde høj kvalitet og faglighed og formår stadig at give plads til hver personlighed, hvilket jeg synes giver en ro i kroppen, når jeg tager på job, fordi jeg ved, at der er plads til at være sig selv. Ligeledes er det et støttende miljø, hvor alle arbejder mod det bedste.

  • Hvorfor er STUHR en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Det bedste svar på, hvorfor jeg finder min arbejdsplads attraktiv, vil være at opsummere mine svar på forhenværende spørgsmål. Da jeg i sin tid startede i lære hos STUHR, vidste jeg, at jeg ville blive uddannet på bedste vis, og jeg er kun blevet bekræftet i dette. Sidenhen er jeg blevet ansat som frisør, hvor jeg synes, at jeg har alle muligheder for at blive ved med at dygtiggøre mig. Det er en arbejdsplads, hvor folk brænder for faget, og det giver en stor arbejdsglæde for mig.

Læs mere om STUHR

Mød andre kandidater fra STUHR

Senest opdateret: 01 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 11-03-2019

Mads Larsen, Salgselev, STARK

Jeg er i lærer som sælger hos STARK. Min primære opgave er dermed salg og kundeservice, men jeg fungerer også som en slags blæksprutte, fordi jeg er lidt over det hele. Det betyder, at jeg også arbejder på lageret, hvor jeg bakker varer ud og sætter dem på hylderne, så butikken er pæn og klar til kunderne hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Lars Kamp, Distriktschef, Carl Ras

Jeg er distriktschef og har ledelsesansvaret for ni af i alt 17 butikker. Jeg har otte butikschefer i direkte reference og ca. 80 medarbejdere, der arbejder i de ni butikker. Jeg arbejder tæt sammen med alle otte butikschefer i dagligdagen for at bidrage til løbende udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Fatima Hodzic, Junior Buyer, Salling Group

Jeg har altid interesseret mig for retail-branchen, men jeg har aldrig rigtig vidst, hvad jeg skulle bruge mit liv på. Da jeg startede hos Salling Group som deltidspige, kunne jeg ret hurtigt se, hvor spændende en virksomhed det var, og at de havde et rigtig godt elev- og lederprogram. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ulrik Skovgaard-Mortensen, Uddannelseschef, Carl Ras

Jeg sidder som uddannelseschef i en meget udviklingsorienteret og strategisk HR-afdeling. Min primære opgave er at kompetenceafklare og udvikle på alle medarbejdere, der har en kundevendt berøringsflade. Jeg er derfor med til at udvikle vores sælgere og servicemedarbejdere i deres tilgang til vores kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Matilde Grote, Økonomielev, CPH

Jeg sidder i CPH's debitorafdeling, hvor mine primære opgaver er at bogføre den daglige bank og alle ind- og udbetalinger, som vi har. Derudover hjælper jeg til i vores debitormail med at besvare henvendelser fra vores kunder. Jeg sidder også og rykker alle vores engangskunder for manglende betalinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mikael Holm, Koncern indkøbschef, Carl Ras

Jeg er ansvarlig for funktionsområdet Indkøb, som udgøres af i alt 22 medarbejdere. I Indkøb er vores primære opgaver at udvælge varerne i vores sortiment, oprette varer og vedligeholde data på disse, forhandle kontrakter med leverandører, indkøbe varer og udvikle varer i vores egne varemærker. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Rasmus Mygind Jensen, Speditør og sektionsleder, DSV

Min funktion hos DSV Road er sektionsmanager med ansvar for eksport til Benelux-landene. Jeg står for den daglige ledelse af et team på seks disponenter, som varetager disponeringen af omkring 100 lastbiler, derudover arbejder jeg med tilbud og implementering af nye kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Søren Kargo Tørnqvist, Speditør, DSV

Jeg sidder til dagligt på DSV’s hovedkontor i USA, som ligger i Clark, New Jersey tæt på New York. Jeg arbejder med lufteksport og er i dialog med mennesker fra hele verden hver dag. I denne stilling er to dage aldrig ens, og der er mange spændende udfordringer hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Maria Astrup, Salgsassistent, BabySam

Jeg er elev i BabySam lige nu, og jeg er færdiguddannet til juli. Mit område i butikken lige pt. er tekstil og interiør. Det vil sige, at jeg har ansvaret for at bestille varer og finde plads til alle varer i butikken, så det ser ordentligt og præsentabelt ud.  Jeg sørger også for at fylde varer op i butikken, og derudover er jeg også med til at betjene kunder, der besøger vores butik. 

Læs mere
Sidst opdateret 08-03-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Trainee in Administration, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Marcus Frey Olesen, Speditør, DSV

I DSV XPress beskæftiger vi os med kurerfragt og alm. pakketransport til hele verden, både eksport og import. Jeg arbejder til dagligt i vores eksportafdeling, hvor vi i år runder 750.000 forsendelser. De mange forsendelser og kontakten med virksomhederne bag disse samt leverandører danner grundlaget for en spændende, travl og ikke mindst udfordrende hverdag.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Aydin Uslu, Senior Accountant, Salling Group

Jeg arbejder i Group Accounting (GA) under Finance, hvor vi samlet set er omkring 320 ansatte i alt inklusiv vores kolleger i vores Shared Service Center i Polen. Jeg sidder en afdeling, som bliver kaldt Accounts Payable, hvor jeg beskæftiger mig med controlling af processer, afstemning og opfølgning på diverse konti, optimering og udvikling af vores processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 11-03-2019

Stine Ring, Handelsassistent, STARK

Jeg sidder i proff/projektsalg hos Stark Frederiksberg. Det er primært mellemstore, store kunder og projektsalg. Primært modtager jeg bestillinger, salg og spørgsmål over telefonen og rådgiver både private og professionelle kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Lina Schiel-Madsen, Indirect Tax Consultant, DSV

Jeg startede for lidt over 2 år siden som økonomielev i DSV. I løbet af min elevtid var jeg rundt i forskellige afdelinger i virksomheden, deriblandt debit/kredit bogholderiet, finansafdelingen med perioder i lønafdelingen samt i treasury-afdelingen. Jeg er efter endt elevuddannelse blevet ansat som Indirect Tax Consultant i DSV’s globale Tax afdeling.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Daniel Wejs, Teamleder, Salling Group

Jeg er i dag ansat som teamleder, og jeg stræber at blive butikschef for min egen Føtex Food Convenience en dag. I FFC er der en butikschef, en teamleder og en teamkoordinator. Det betyder, at arbejdsopgaverne og berøringsfladen inden for bestillinger af kød, mejeri, frugt og grønt, brød, bager og avis er større end i en "almindelig" Føtex. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Mathias B. Hofman, Trainee, EY

Jeg er trainee i Assurance hos EY, hvor vores primære ydelser er revision og rådgivning af danske virksomheder. Mere specifikt rådgiver jeg både nogle af Danmarks største internationale virksomheder og virksomheder, der driver forretning inden for landets grænser – hvilket er en kundeportefølje, jeg er meget glad for at have.

Læs mere
Sidst opdateret 11-03-2019

Oliver Bjerregaard Henriksen, Handelselev, STARK

Jeg sidder i frontteamet hos STARK Skejby, hvor jeg tager imod vores kunder, der enten kommer for at købe bestemte produkter eller skal have lavet tilbud på større ordrer. Mit arbejde består dermed i at være ansigtet ud af til, når kunder træder ind i butikken. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere