Vis studentum.dk som: Mobile

Helle Cassøe Hald, Servicekoordinator, Brøndum

Brøndum
Servicekoordinator

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som servicekoordinator i en serviceafdeling. Mine primære opgaver består af kontakt til kunder og leverandører, fakturering, løn og mindre tilbudsarbejde. Jeg laver i virkeligheden en masse forskellige opgaver i løbet af min arbejdsdag, så man kan godt sige, at min rolle er lidt som en blæksprutte. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende ved mit arbejde er, at jeg har mange forskellige udfordringer, som jeg skal løse. Der er dermed aldrig to dage, der er ens, og det kan jeg rigtig godt lide. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet teknisk assistent - eller teknisk tegner, som uddannelsen hed dengang - så jeg anvender ikke min uddannelse i mit daglige arbejde. Jeg har til gengæld mere eller mindre bygget mit eget job op omkring den tekniske viden, jeg har tillært mig på uddannelsen fx i forhold til at rådføre kunder. Derudover har jeg meget af min viden fra de erfaringer, jeg har fået gennem mit arbejde over mange år. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Brøndum?

1. Det er vigtigt, at vores kunder får en god service

2. At vi hjælper hinanden på kryds og tværs i vores afdeling, for hvis vi ikke hjælper hinanden, så kan vi heller ikke yde en god service til vores kunder

3. At der er variation i jobbet, og at mine dage ikke er ens

  • Hvorfor er Brøndum en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Brøndum er en attraktiv virksomhed for mig, fordi jeg får lov til mange ting og kan udvikle mig i den retning, som jeg ønsker. Vi er en stor virksomhed med mange forskellige afdelinger, og det betyder også, at der er mulighed for at afprøve forskellige områder i virksomheden. Som montør kan du eksempelvis også få lov til at arbejde på Grønland, hvis du kunne tænke dig det. 

Jeg føler mig heldig og privilegeret som medarbejder, fordi Brøndum gør meget for, at jeg trives i mit arbejde hver dag. 

Læs mere om Brøndum

Mød andre kandidater fra Brøndum

Senest opdateret: 27 nov 2021

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 06-05-2019

Kasper Esager, Afdelingsleder, Syddansk Erhvervsskole

Jeg er afdelingsleder for tømrer, murer, maler- og snedkeruddannelserne på Syddansk Erhvervsskole i Vejle. Jeg er ansvarlig for afdelingernes drift, økonomi og daglige ledelse. Det vil sige, at jeg blandt andet skal sørge for, at undervisningslokalerne fungerer så godt som muligt samt, at eleverne har det rigtige udstyr, materialer, faciliteter og lærer det, de skal ifølge lovgivningen.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere
Sidst opdateret 20-09-2021

Christian Holm, Afdelingsleder, TECHCOLLEGE

Jeg har ansvaret for tre kantiner på tre forskellige adresser her på TECHCOLLEGE. Jeg har ansvaret for, at det hele fungerer, at der er bemanding alle steder og at det, de laver, er i orden. Derudover er jeg selv i køkkenet om morgenen for lige at hjælpe, indtil det værste er overstået. Derefter står den på at få ordnet alt det administrative, som der er en del af.

Læs mere
Sidst opdateret 27-11-2021

Louise Tingvold Jensen, Montør, Brøndum

Jeg arbejder som montør i serviceafdelingen, hvor vi primært kører rundt og laver forskellige former for ejendomsservicearbejde hos større firmaer og privatkunder. Arbejdsopgaverne spænder meget vidt, og det kan både være at skifte en vandhane, lave en større varmecentral eller renovere lejligheder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Cecilie Drewes, Hotelreceptionist, Absalon Hotel Group

Jeg er hotelreceptionist i Absalon Hotel Group, og mine primære arbejdsopgaver foregår i receptionen i fronten med gæsterne og i alle de bagvedliggende touch points. I receptionen skaber vi gode oplevelser med masser af personlighed for vores gæster ved at checke gæster ind og ud, hjælpe med alle former for inspiration til ting at se i byen og generelle problemløsninger.

Læs mere
Sidst opdateret 25-10-2019

Mette Bay Skov, Konsulent, KL

Jeg er bl.a. ansat til at sekretariatsbetjene vores Sundheds- og Ældreudvalg i KL, som er et af de fagudvalg, der rådgiver vores bestyrelse. Jeg har derfor mange forskellige opgaver i mit arbejde, der omhandler koordinering og administration. Det er blandt andet mig, der sørger for, at udvalget mødes månedligt, og at møderne afvikles, som de skal.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Josefine Pedersen, Elektriker, El:con

Jeg er elektriker og arbejder i Roskildes sikringsafdeling. Her beskæftiger jeg mig primært med ABA, hvilket vedører alt sikkerhed, hvis der skulle opstå brand. Det kan være alt fra varslingshøjtalere, der beder folk om at forlade området, hvis der opstår brand til røgmeldere, der opfanger røgen fra branden. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Winnie Bitsch, Forlagassistent, Dafolo

I Dafolos Lager & Logistik-afdeling opbevarer, ekspederer og distribuerer vi bøger for danske og udenlandske forlag. Det vil sige, at vi modtager ordrer fra f.eks. boghandlere, som vi sørger for at pakke og sende afsted. Jeg arbejder hovedsageligt med kundeservice/ekspedition, lagerstyring, ordreoprettelse for vores kunder og ajourføring af varer på Bogportalen.

Læs mere
Sidst opdateret 11-10-2019

Lars Tjærby Rasmussen, Kontorchef, Administrations- og Servicestyrelsen

Jeg er kontorchef for kontoret ”Bygninger og indretning”, hvor vi har ansvaret for bygningsmassen i hele Skatteforvaltningen (lig med godt 200.000 kvadratmeter). Vi skal - sammen med de servicemedarbejdere, der er på hver adresse – sørge for at vedligeholde, modernisere og forny bygningerne, så de er moderne og attraktive rammer.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

Læs mere
Sidst opdateret 30-10-2019

Rasmus Pedersen, Værkfører, BHS Logistics

Til dagligt står jeg for at styre slagets gang på værkstedet BHS Service Center. Vi har pt 9 svende og 5 lærlinge ansat. Mine primære arbejdsopgaver består af den daglige kontakt med kunderne og imødekomme dem med hjælp til reparation deres lastbiler. Jeg sætter mine kollegaer igang med opgaven, hvorefter jeg opretter ordrer på de reservedele, der skal bruges til reparationen. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Trine Lagersted-Olsen, Tømrer, Børge Jakobsen & Søn

Jeg arbejder som tømrer i serviceafdelingen, som laver forskellige former for tømreropgaver, der koster mindre end 100.000 kr. I serviceafdelingen kan opgaverne svinge meget fra dag til dag, men mine typiske opgaver består i at lave gulv, loft, køkken, tagrender og vindues- og dørudskiftning. 

Læs mere
Sidst opdateret 27-11-2021

Dennis Jønsson, Blikkenslager, Brøndum

Jeg arbejder som blikkenslager i vores afdeling i Randers og tager mig af forskellige former for blikarbejde. Lige nu arbejder jeg eksempelvis på et byggeprojekt, hvor vi er i gang med at lave tagrander og kviste. Det at være blikkenslager handler altså ikke om lave toiletter og håndvaske, som man måske kunne tro, men vi er både ude i private hjem og på byggepladser. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Kåre Kramer, Viceforstander, Eisbjerghus Efterskole

Jeg sparrer med skolens øvrige ledelse (emner kan være årsplanlægning, internationale aktiviteter, medarbejdertrivsel), samt sparring med andre ansatte (dette kan være fagligt, lærerprofessionen, elevtrivsel, forældresamarbejde). Herudover arbejder jeg med at fordele lærernes arbejdsopgaver, herunder fagfordeling og tildeling af udvalg. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Administrationselev, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Jakob Riis Hansen, Byggeleder, KOM-KBH A/S

Jeg sidder i Byggeafdelingen, så mine primære opgaver består i at føre vores projekter sikkert fra projektudviklingen til det færdige byggeri. Det mest spændene er at se en projektide gå fra skitseniveau til at stå som færdigt byggeri, hvor folk glæder sig til at flytte ind. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Fie Irving Olsen, Kontorelev, Scleroseforeningen

Jeg arbejder i det, vi kalder Service, hvor jeg, sammen med mine to kollegaer, besvarer alle de telefonopkald, der kommer ind i foreningen. Derudover tager jeg imod de personer, der kommer ind i foreningen, jeg opretter medlemskaber, håndterer legater, besvarer mails og laver en masse andre administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nick Hoff Hansen, Administrativ assistent, Region Hovedstaden

Jeg er ansat i Uddannelsesafdelingen i Center for HR i Region Hovedstaden. Her arbejder jeg med administrationen af kurser af kort og lang varighed, hvor jeg lægger kurserne i Kursusportalen, booker lokaler, bestiller forplejning og sørger for, at det administrative og praktiske omkring kurserne fungerer. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-06-2019

Daniel Brunstad, Ventilationsmontør, Brøndum

Jeg arbejder primært med ventilationsområdet. Jeg skal montere og bestille materialer til mine medarbejdere, og samtidig skal jeg koordinere projektet og sørge for, at alt går, som det skal. Jeg har dermed en form for ledende rolle, hvor jeg har ansvar for at styre projektet.  Lige nu er jeg på et stort projekt, hvor vi bygger Jyllandspostens nye domicil i København.  

Læs mere