16 aug 2019

Nick Brandt, Digital Specialist, Precis Digital

Precis Digital
Digital Specialist

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er ansat som Digital Specialist hos Precis Digital, hvilket dækker over en bred pallette af arbejdsopgaver. Helt overordnet kan mine primære arbejdsopgaver koges ned til at hjælpe kunderne med at maksimere det afkast, som de får ud af deres markedsføringsinvestering.

Desuden beskæftiger jeg mig primært med paid search. Mit job består i at arbejde tæt med kunden, være ansvarlig for de generelle markedsføringstiltag og udarbejde selve strategien på de forskellige marketingskanaler.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det, som primært har fanget mig, i jobbet som Digital Specialist hos Precis Digital, er friheden. Du bliver tildelt en enorm mængde frihed i dit arbejde, og du styrer og præger selv din hverdag. Selvfølgelig er der nogle overordnede retningslinjer, men det er minimalt, hvilke rammer dine arbejdsopgaver er underlagt. Det er i høj grad frihed under ansvar, og du er selv med til at skabe din arbejdsdag og din karriere.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg studerer en Cand.merc. i International Business på Aarhus BSS. Uddannelsen har primært fokus på, hvilke udfordringer virksomheder gennemgår i forbindelse med globalisering af forretningen, og hvordan de bedst håndterer disse udfordringer.

Precis Digital udgør en multikulturel organisation i vækst. Mange af de problemstillinger, som indgår i undervisningen på studiet, har ligeledes gjort sig gældende i forbindelse med mit arbejde hos Precis Digital. Den måde organisationen fungerer på, hvordan vi internt optimerer processer og kontakten med kunder fra hele verden, kan klart relateres til den undervisning, jeg har gennemgået under mit uddannelsesforløb.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Precis Digital?

Kulturen er en af de vigtigste faktorer for mig personligt. Jeg kan spejle mig selv i organisationen, og den måde vi arbejder på. Der arbejdes målrettet med tingene, og du er konstant omgivet af nogle af de skarpeste hoveder i branchen. Alle har det godt med hinanden, og der er enormt fokus på fællesskabet, hvilket jeg sætter stor pris på. Vi løfter opgaverne i flok, og der er ingen, som er overladt til sig selv.

Du har et hav af fremtidsmuligheder hos Precis Digital. Dette er ligeledes en vigtig faktor, at jeg selv kan være med til at præge min karriere. Mulighederne er åbne, og der bliver taget hånd om den enkelte medarbejders behov. Der bliver hele tiden gjort meget ud af at lytte til, hvilke forestillinger jeg gør mig om fremtiden, og hvordan jeg mest effektivt kan nå mine mål.

Frihed under ansvar. Dette har altid været én af de ting, som jeg har søgt i mit arbejde. Muligheden for at være kreativ og præge din hverdag betyder rigtig meget. Ønsker du mere ansvar, og vil du gerne udfordres, så er det blot at melde ind. Du kan selv præge mængden af opgaver, og du er samtidig selv ansvarlig for at skubbe dem i mål. Dette skaber nogle spændende og udfordrende opgaver, hvor jeg selv kan være med til at præge virksomheden, og det arbejde vi tilbyder vores kunder.

  • Hvorfor er Precis Digital en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Hos Precis Digital er vi de bedste i Europa til det, vi laver. Vi har de seneste to år vundet prisen for ’Best Large PPC Agency in Europe’ til European Search Awards. Derudover er vi kåret til ’Great Place to Work’ de sidste to år i Danmark.

Det er en ung, målrettet og meget professionel organisation. Vi er aktuelle i en industri med voldsomme vækstrater, og jeg ser mig klart som værende en del af denne udvikling i fremtiden.

Læs mere om Precis Digital

Mød andre kandidater fra Precis Digital

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Eniro

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Henriette Hoff, Head of Display Sales Nordic, Eniro

Jeg er nordisk leder af Krak Media Group, som er en del af Eniro. Vi arbejder med salg af bannerkampagner med fokus på, hvordan vi leverer dem, så vores kunder får mest muligt ud af dem. Derudover beskæftiger vi os med data og salg heraf. Vi har også en række partnersites, som vi sælger bannerannoncer ind på, så virksomhederne bag ikke selv behøver at koncentrere sig om salg.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kamilla Rasmussen, Salgs- og marketingkoordinator, Dafolo

Jeg er ansat i Dafolos forlag, hvor jeg sidder med ansvar for at markedsføre Dafolos udgivelser til dagtilbudsområdet, herunder også til pædagoguddannelsen. I min stilling som salgs- og marketingkoordinator favner jeg en ret bred vifte af såvel administrative opgaver som markedsføringsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Philip Larsen, Client Manager, VIGILANT

Min hovedbeskæftigelse hos VIGILANT er at udse og kontakte nye potentielle kunder og tage kontakten til dem, så de føler sig velkommen og bevidste med, hvad vi kan hjælpe dem med hos os. I min rolle får jeg indsigt i utroligt spændende historier og kreative koncepter. Der er den del, jeg holder allermest af. 

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 28-04-2021

Helle Kristiansen, Brand Manager, Bosch

As Brand Manager at Bosch, I work within the field of Branding and Marketing. In my job, I am responsible for marketing Bosch heating and energy solutions in the Danish market. As such, my main purpose and function is to enhance the awareness of Bosch heating and energy solutions. My main tasks include: Like this, I decide and plan advertisement material, campaigns on Social Media etc.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Jonas Venning Larsen, Head of SEO, Conversio

Mit forretningsområde er søgemaskineoptimering (SEO), der kort fortalt handler om mere synlighed i de ikke-betalte søgeresultater i Google. Jeg er teamleder for vores SEO-afdeling hos Conversio, så mine arbejdsopgaver spænder vidt. Jeg sidder med hænderne helt nede i produktionen, hvor mit speciale er analyse af data og teknisk optimering af websites.

Læs mere
Sidst opdateret 07-01-2020

Louise Feld Petersen, Salgs- & Marketingassistent, Logimatic

Som salgs- og marketingassistent sidder jeg med en del af ansvaret for vores industrielle segment i Danmark, hvor primært fokus er vores to vedligeholdssystemer INEXTIA og SERTICA. Mine salgsopgaver er blandt andet at opretholde kontakten med leads, afholde salgsmøder, ad hoc-opgaver, udarbejdelse af kontrakter, forhandlinger og meget mere.

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Frederik Rosenkilde, Business developer, Webamp

Jeg beskæftiger mig primært med de daglige processer for de forskellige afdelinger, med henblik på at optimere væksten i alle afdelinger. Sekundært varetager jeg kundekontakten og er formidleren fra Webamp til kunden for at sikre os glade kunder og en mere flydende proces for at få arbejdet gjort. 

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Tobias Heide, Webdesigner, Webamp

Min primære arbejdsopgave er udvikling af hjemmesider. Det betyder, at jeg står for funktionaliteten af hjemmesider og opbygningen. Simpelthen alt det bagvedliggende.  Der er mange forskellige opgaver, som er spændende. Arbejdet varierer meget alt efter, hvilkets slags hjemmeside, man skal have. Om det er en statisk side, webshop, eller noget helt andet bygget fra bunden af.

Læs mere