Vis studentum.dk som: Mobile

Nick Brandt, Digital Specialist, Precis Digital

Precis Digital
Digital Specialist

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er ansat som Digital Specialist hos Precis Digital, hvilket dækker over en bred pallette af arbejdsopgaver. Helt overordnet kan mine primære arbejdsopgaver koges ned til at hjælpe kunderne med at maksimere det afkast, som de får ud af deres markedsføringsinvestering.

Desuden beskæftiger jeg mig primært med paid search. Mit job består i at arbejde tæt med kunden, være ansvarlig for de generelle markedsføringstiltag og udarbejde selve strategien på de forskellige marketingskanaler.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det, som primært har fanget mig, i jobbet som Digital Specialist hos Precis Digital, er friheden. Du bliver tildelt en enorm mængde frihed i dit arbejde, og du styrer og præger selv din hverdag. Selvfølgelig er der nogle overordnede retningslinjer, men det er minimalt, hvilke rammer dine arbejdsopgaver er underlagt. Det er i høj grad frihed under ansvar, og du er selv med til at skabe din arbejdsdag og din karriere.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg studerer en Cand.merc. i International Business på Aarhus BSS. Uddannelsen har primært fokus på, hvilke udfordringer virksomheder gennemgår i forbindelse med globalisering af forretningen, og hvordan de bedst håndterer disse udfordringer.

Precis Digital udgør en multikulturel organisation i vækst. Mange af de problemstillinger, som indgår i undervisningen på studiet, har ligeledes gjort sig gældende i forbindelse med mit arbejde hos Precis Digital. Den måde organisationen fungerer på, hvordan vi internt optimerer processer og kontakten med kunder fra hele verden, kan klart relateres til den undervisning, jeg har gennemgået under mit uddannelsesforløb.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Precis Digital?

Kulturen er en af de vigtigste faktorer for mig personligt. Jeg kan spejle mig selv i organisationen, og den måde vi arbejder på. Der arbejdes målrettet med tingene, og du er konstant omgivet af nogle af de skarpeste hoveder i branchen. Alle har det godt med hinanden, og der er enormt fokus på fællesskabet, hvilket jeg sætter stor pris på. Vi løfter opgaverne i flok, og der er ingen, som er overladt til sig selv.

Du har et hav af fremtidsmuligheder hos Precis Digital. Dette er ligeledes en vigtig faktor, at jeg selv kan være med til at præge min karriere. Mulighederne er åbne, og der bliver taget hånd om den enkelte medarbejders behov. Der bliver hele tiden gjort meget ud af at lytte til, hvilke forestillinger jeg gør mig om fremtiden, og hvordan jeg mest effektivt kan nå mine mål.

Frihed under ansvar. Dette har altid været én af de ting, som jeg har søgt i mit arbejde. Muligheden for at være kreativ og præge din hverdag betyder rigtig meget. Ønsker du mere ansvar, og vil du gerne udfordres, så er det blot at melde ind. Du kan selv præge mængden af opgaver, og du er samtidig selv ansvarlig for at skubbe dem i mål. Dette skaber nogle spændende og udfordrende opgaver, hvor jeg selv kan være med til at præge virksomheden, og det arbejde vi tilbyder vores kunder.

  • Hvorfor er Precis Digital en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Hos Precis Digital er vi de bedste i Europa til det, vi laver. Vi har de seneste to år vundet prisen for ’Best Large PPC Agency in Europe’ til European Search Awards. Derudover er vi kåret til ’Great Place to Work’ de sidste to år i Danmark.

Det er en ung, målrettet og meget professionel organisation. Vi er aktuelle i en industri med voldsomme vækstrater, og jeg ser mig klart som værende en del af denne udvikling i fremtiden.

Læs mere om Precis Digital

Mød andre kandidater fra Precis Digital

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. 

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Annelie Helgelin, Market Development Representative, Falcon.io

I work in the sales department as a Market Development Representative. I assists the sales and marketing team with lead generation and engage with with prospects via our web chat. I consider myself to be very social and love to meet new people. I talk to a lot of different companies all over the world to gain understanding how they use social media.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Krak

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marie Schmidt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg arbejder med digital marketing på forskellige kanaler, herunder annoncering gennem Google, Facebook, Youtube, etc. Jeg benytter mig dagligt af flere forskellige redskaber fra blandt andet Google Ads, Display and Video 360 og Google Analytics. Noget af det, jeg bruger mest tid på, er at lave strategier for marketing og sætte kampagner op, og optimere og evaluere på marketingaktiviteter.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 07-01-2020

Louise Feld Petersen, Salgs- & Marketingassistent, Logimatic

Som salgs- og marketingassistent sidder jeg med en del af ansvaret for vores industrielle segment i Danmark, hvor primært fokus er vores to vedligeholdssystemer INEXTIA og SERTICA. Mine salgsopgaver er blandt andet at opretholde kontakten med leads, afholde salgsmøder, ad hoc-opgaver, udarbejdelse af kontrakter, forhandlinger og meget mere.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Marie Greve Brandt, Marketingansvarlig, E-Komplet

Jeg beskæftiger mig med E-Komplets markedsføring og eksterne kommunikation. Mit arbejde indebærer alt fra strategisk kommunikationsplanlægning, content marketing og leadgenerering til at sidde og nørkle med produkttekster og blog posts. Som marketingansvarlig har jeg ansvaret for alle virksomhedens marketing- og brandingaktiviteter – både online og offline.

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Mubeen Sadiq, Change Manager, Krak

Jeg har en meget varieret arbejdsdag og har opgaver ligefra budgettering og planlægning af salgsperioder til ansvar for opstart af en ny afdeling hos Eniro. Jeg arbejder ofte tværorganisatorisk i forbindelse med projektdeltagelse påforskelligartede projekter - eksempelvis implementering af nyt CRM system, provision og kontaktstrategi. Det, der tiltaler mig meget, er graden af variation ...

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Jonas Venning Larsen, Head of SEO, Conversio

Mit forretningsområde er søgemaskineoptimering (SEO), der kort fortalt handler om mere synlighed i de ikke-betalte søgeresultater i Google. Jeg er teamleder for vores SEO-afdeling hos Conversio, så mine arbejdsopgaver spænder vidt. Jeg sidder med hænderne helt nede i produktionen, hvor mit speciale er analyse af data og teknisk optimering af websites.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Philip Larsen, Client Manager, VIGILANT

Min hovedbeskæftigelse hos VIGILANT er at udse og kontakte nye potentielle kunder og tage kontakten til dem, så de føler sig velkommen og bevidste med, hvad vi kan hjælpe dem med hos os. I min rolle får jeg indsigt i utroligt spændende historier og kreative koncepter. Der er den del, jeg holder allermest af. 

Læs mere