Vis studentum.dk som: Mobile

COVID-19 - Er dit studievalg blevet påvirket? Svar på 3 lynhurtige spørgsmål

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

LEGO Group
Student Worker
  • Laura Meszaros

  • 25 år
  • Ansat siden august 2018
  • MSc Marketing at Aarhus University, BSS

  • How would you describe your field and main tasks?

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram.

  • What are the most exciting and challenging parts of your job?

It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House. However sometimes it is also challenging to come up with new content that differs from what we already have

  • How do you use your education in your position?

It is great and helpful that I had the basic understanding about how marketing works and that I knew important terms and concepts when I started working at LEGO. However, I learned so much more in practice about digital marketing that they don’t teach you at the university (unfortunately).

  • What are the three most important things for you in your job at LEGO Group?

1. Responsibility – even as “just” a student worker I feel valued, heard and included, and I can try myself out in different tasks while taking responsibility

2. The people – the atmosphere is super nice, everyone is really friendly, helpful and easygoing

3. Fun – every workday is fun when you are surrounded by LEGO bricks.

  • Why is LEGO Group an attractive company for you?

I think that LEGO sets the bar really high when it comes to describing a desirable company to work for. I really like the work culture, the people, the environment, but most importantly (for me) I can identify myself with the company values and I love and believe in the product itself.

Læs mere om LEGO Group

Mød andre kandidater LEGO Group

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Caroline Leopold, Marketing Assistant, Carlsberg

I Carlsberg Brand Marketing beskæftiger vi os med brandorienteret marketing, der primært vedrører vores masterbrand; Carlsberg pilser, Carlsberg 1883, Carlsberg Nordic og den nye øl, der kommer til at hedde Carlsberg Humle. Min arbejdsdag og mine opgaver varierer en hel del - der er ikke en dag, der er ens.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Josephine Guttenborg, Social Media Expert, Eniro

Jeg sidder i Eniros ekspertafdeling, Krak Media Group, som beskæftiger sig med kampagneopsætningen af små- og mellemstore virksomheders annonceringer online. Jeg er ansvarlig for Facebook- annonceringerne, der køres for kunderne, og derudover assisterer jeg på opgaver, der omhandler Google AdWords. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aleksander Billesø Jacobsen, Traffic Manager, Netdoktor

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Netdoktor Media's salg- og marketingsafdeling. Helt overordnet består mine arbejdsopgaver i alt kommercielt,  der foregår på Netdoktor Media, hvor annoncering er den primære kerneforretning.  

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 07-01-2020

Louise Feld Petersen, Salgs- & Marketingassistent, Logimatic

Som salgs- og marketingassistent sidder jeg med en del af ansvaret for vores industrielle segment i Danmark, hvor primært fokus er vores to vedligeholdssystemer INEXTIA og SERTICA. Mine salgsopgaver er blandt andet at opretholde kontakten med leads, afholde salgsmøder, ad hoc-opgaver, udarbejdelse af kontrakter, forhandlinger og meget mere.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Rex Andersen, Marketingchef, Campus Vejle

Jeg er chef for marketingafdelingen på Campus Vejle. I marketingafdelingen laver vi reklamematerialer og vedligeholder skolens online platforme – både hjemmesider og sociale medier. Ud over at lede de to grafiske medarbejdere, der er i min afdeling, arbejder jeg i det daglige med medieplanlægning, PR, samarbejde med trykkerier, reklamebureauer og kreativ udvikling.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Frederik Henriques, Stud. Jur student, Lederne

Jeg er studentermedarbejder i den ansættelsesretlige afdeling, hvor vi hjælper vores medlemmer med de juridiske problemstillinger, de har i deres arbejdsliv. Dette kan være alt fra fratrædelsesaftaler og konkurrenceklausuler til deres rettigheder og lønvilkår. Derudover bidrager vi studerende også med rådgivning vedrørende dagpenge og andre a-kasse-relaterede problemstillinger.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Nikolaj Thorsen Bager, Student Analyst, Nordea

Jeg arbejder som Student Analyst i Strategy & Planning i Nordea Markets. Jeg arbejder primært med support til Nordea Markets globale ledelse, hvor en stor del af opgaverne er meget ad-hoc baserede. Herunder kan analyser af diverse aspekter af Markets eller mødemateriale til ledelsesseminarer nævnes. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 03-10-2019

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og MachineLearning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt forderes dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning ogMarketing Automation. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sabine Højbjerg, Technology Solutions Professional, Microsoft

Jeg er Technology Solutions Professional hos Microsoft, hvor jeg arbejder med teknologier inden for den moderne arbejdsplads. Det vil sige, hvordan vi i Microsoft forsøger at tilpasse og udvikle vores teknologier til fremtiden arbejdsplads i takt med den digitale samfundsudvikling. I min rolle har jeg særlig fokus på samarbejdsværktøjer. Det indebærer blandt andet, at jeg demonstrerer, hvordan man ...

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marie Schmidt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg arbejder med digital marketing på forskellige kanaler, herunder annoncering gennem Google, Facebook, Youtube, etc. Jeg benytter mig dagligt af flere forskellige redskaber fra blandt andet Google Ads, Display and Video 360 og Google Analytics. Noget af det, jeg bruger mest tid på, er at lave strategier for marketing og sætte kampagner op, og optimere og evaluere på marketingaktiviteter.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere