Vis studentum.dk som: Mobile

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

LEGO Group
Student Worker
  • Laura Meszaros

  • 25 år
  • Ansat siden august 2018
  • MSc Marketing at Aarhus University, BSS

  • How would you describe your field and main tasks?

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram.

  • What are the most exciting and challenging parts of your job?

It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House. However sometimes it is also challenging to come up with new content that differs from what we already have

  • How do you use your education in your position?

It is great and helpful that I had the basic understanding about how marketing works and that I knew important terms and concepts when I started working at LEGO. However, I learned so much more in practice about digital marketing that they don’t teach you at the university (unfortunately).

  • What are the three most important things for you in your job at LEGO Group?

1. Responsibility – even as “just” a student worker I feel valued, heard and included, and I can try myself out in different tasks while taking responsibility

2. The people – the atmosphere is super nice, everyone is really friendly, helpful and easygoing

3. Fun – every workday is fun when you are surrounded by LEGO bricks.

  • Why is LEGO Group an attractive company for you?

I think that LEGO sets the bar really high when it comes to describing a desirable company to work for. I really like the work culture, the people, the environment, but most importantly (for me) I can identify myself with the company values and I love and believe in the product itself.

Læs mere om LEGO Group

Mød andre kandidater LEGO Group

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 27-03-2019

Katrine Hulgaard Stoustrup, Marketing Automation Konsulent, Krifa

Jeg arbejder med Marketing Automation i Krifa, som er en virksomhed med over 700 ansatte. Jeg sidder til daglig i den digitale afdeling, som arbejder med Krifas hjemmesider, app og e-commerce, men også vores marketing automation setup med primært email-markedsføring.  Jeg er med til at udvikle brugerrejser. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sabine Højbjerg, Technology Solutions Professional, Microsoft

Jeg er Technology Solutions Professional hos Microsoft, hvor jeg arbejder med teknologier inden for den moderne arbejdsplads. Det vil sige, hvordan vi i Microsoft forsøger at tilpasse og udvikle vores teknologier til fremtiden arbejdsplads i takt med den digitale samfundsudvikling. I min rolle har jeg særlig fokus på samarbejdsværktøjer. Det indebærer blandt andet, at jeg demonstrerer, hvordan man ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Philip Larsen, Client Manager, VIGILANT

Min hovedbeskæftigelse hos VIGILANT er at udse og kontakte nye potentielle kunder og tage kontakten til dem, så de føler sig velkommen og bevidste med, hvad vi kan hjælpe dem med hos os. I min rolle får jeg indsigt i utroligt spændende historier og kreative koncepter. Der er den del, jeg holder allermest af. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Claudia Laven, Global Marketing Graduate, Novo Nordisk

As a Global Marketing Graduate, I started my journey with Novo Nordisk in the Global Insulin Marketing department in the company’s Headquarters in Copenhagen. During my 8 months there, I was part of a cross-functional team supporting the insulin brand teams on various projects.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Magnus Eckardt Lauritzen, Student Assistant, Ørsted

Jeg arbejder som studentermedhjælper i Project Development Biogas i Bioenergy. Vi arbejder på at udvikle Ørsteds tilstedeværelse inden for biogas i flere lande. Vi er en forholdsvis lille afdeling i Ørsted-regi, hvilket gør, at man får det ansvar, som man ønsker. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Krak

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Rex Andersen, Marketingchef, Campus Vejle

Jeg er chef for marketingafdelingen på Campus Vejle. I marketingafdelingen laver vi reklamematerialer og vedligeholder skolens online platforme – både hjemmesider og sociale medier. Ud over at lede de to grafiske medarbejdere, der er i min afdeling, arbejder jeg i det daglige med medieplanlægning, PR, samarbejde med trykkerier, reklamebureauer og kreativ udvikling.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Agnete Moos, Seniorkonsulent, UNIK

Jeg er ansat i salgsafdelingen i Team Bolig, hvor jeg er kundeansvarlig for vores kommunekunder og faciliterer kundeerfagrupper. Jeg arbejder med forretningsudvikling og pt. er min tid i høj grad dedikeret til interne projekter og implementering af nye systemer og processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie Theill Warming, Student Developer, IBM CIC

Som Student Developer hos IBM CIC er mine arbejdsopgaver meget lig dem, som mine fuldtidskolleger har. Jeg er Backend Developer på et rigtigt spændende kundeprojekt, der vedrører automation. Fremadrettet vil jeg komme til at stifte bekendtskab med endnu flere forretningsområder og teknologier, end dem jeg arbejder med nu. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marie Schmidt, Digital Specialist, Precis Digital

Jeg arbejder med digital marketing på forskellige kanaler, herunder annoncering gennem Google, Facebook, Youtube, etc. Jeg benytter mig dagligt af flere forskellige redskaber fra blandt andet Google Ads, Display and Video 360 og Google Analytics. Noget af det, jeg bruger mest tid på, er at lave strategier for marketing og sætte kampagner op, og optimere og evaluere på marketingaktiviteter.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Lone Rasmussen, Studentermedhjælper, COWI

Jeg sidder i området kaldet Buildings i afdelingen for renovering. Her er jeg ofte ude i marken. Helt konkret vil det sige, at jeg blandt andet er med på sager, hvor der skal tages miljøprøver for f.eks. skimmelsvamp og PCB i forbindelse med renovering af bygninger.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Kasper Søderberg Nielsen, Marketing, Arla

Jeg arbejder med marketing på Arlas hovedkontor i England. Mere specifikt arbejder jeg på at lancere en ny ost til Englands knap 66 millioner indbyggere i et forsøg på at etablere Arla som et af Englands førende ostebrands. Projektet er meget stort og omfattende og kræver derfor en holistisk tilgang, der gør, at mine arbejdsopgaver er meget afvekslende.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Josephine Guttenborg, Social Media Expert, Krak

Jeg sidder i Eniros ekspertafdeling, Krak Media Group, som beskæftiger sig med kampagneopsætningen af små- og mellemstore virksomheders annonceringer online. Jeg er ansvarlig for Facebook- annonceringerne, der køres for kunderne, og derudover assisterer jeg på opgaver, der omhandler Google AdWords. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Mikkel Markussen, Studenternedhjælper, Skattestyrelsen

Jeg arbejder hos Skattestyrelsen som studentermedhjælper i afdelingen for store selskaber. Her er jeg med til at sikre, at Danmarks største selskaber overholder skattelovgivningen og betaler den korrekte skat. Jeg er tilknyttet tre enheder, hvor jeg løser opgaver inden for kulbrinte- og tonnagebeskatning, royaltybetalinger, samt fordeling af selskabsskat mellem landets kommuner.

Læs mere
Sidst opdateret 03-10-2019

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og MachineLearning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt forderes dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning ogMarketing Automation. 

Læs mere