Vis studentum.dk som: Mobile

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Børm & Unge, Veje Kommune
Kontorelev
  • Irem Nur Alici
  • 25 år
  • Ansat siden 2018
  • Kontorelevuddannelsen med speciale inden for offentlig administration

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det, der er mest spændende ved mit arbejde er, at mine dage aldrig er ens. Alle dage er forskellige, fordi konsulenterne kommer ind med forskellige opgaver, jeg kan hjælpe dem med.

Jeg har også en del borgerkontakt, som gør mit arbejde spændende, da jeg kan hjælpe og vejlede vores borgere.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er elev i Vejle Kommune og er stadig under uddannelse. Som elev er du meget på lige fod, som hvis du var en almindelig ansat. Du har dine egne ansvarsområder, og du får lov til at udfører opgaverne på din egen måde. Det giver helt klart et realistisk billede af, hvordan arbejdslivet efter endt uddannelse vil være.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Børn & Unge, Vejle Kommune?

1. At mit arbejde betyder noget både for mig selv og min modtager

2. At jeg kan sige det, jeg har på hjertet

3. At jeg bliver respekteret og værdsat

  • Hvorfor er Børn & Unge, Vejle Kommune en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

For mig er Vejle Kommune en attraktiv arbejdsplads, fordi det er en kæmpe organisation med mange arbejdsområder, der tilbyder forskellige sjove og udfordrende opgaver i hverdagen, som er spændende at være en del af.

Vejle Kommunes personalepolitiske værdier er: 

  • Sig det
  • Giv anerkendelse
  • Brug de frie rammer
  • Spil hinanden gode

Disse værdier synes jeg, at man mærker i dagligdagen som ansat i Vejle Kommune.

Læs mere om Børn & Unge, Vejle Kommune

Mød andre kandidater fra Børn & Unge, Vejle Kommune

Senest opdateret: 12 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Nick Hoff Hansen, Administrativ assistent, Region Hovedstaden

Jeg er ansat i Uddannelsesafdelingen i Center for HR i Region Hovedstaden. Her arbejder jeg med administrationen af kurser af kort og lang varighed, hvor jeg lægger kurserne i Kursusportalen, booker lokaler, bestiller forplejning og sørger for, at det administrative og praktiske omkring kurserne fungerer. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ulrik Skovgaard-Mortensen, Uddannelseschef, Carl Ras

Jeg sidder som uddannelseschef i en meget udviklingsorienteret og strategisk HR-afdeling. Min primære opgave er at kompetenceafklare og udvikle på alle medarbejdere, der har en kundevendt berøringsflade. Jeg er derfor med til at udvikle vores sælgere og servicemedarbejdere i deres tilgang til vores kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Søren Kargo Tørnqvist, Speditør, DSV

Jeg sidder til dagligt på DSV’s hovedkontor i USA, som ligger i Clark, New Jersey tæt på New York. Jeg arbejder med lufteksport og er i dialog med mennesker fra hele verden hver dag. I denne stilling er to dage aldrig ens, og der er mange spændende udfordringer hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Kåre Kramer, Viceforstander, Eisbjerghus Efterskole

Jeg sparrer med skolens øvrige ledelse (emner kan være årsplanlægning, internationale aktiviteter, medarbejdertrivsel), samt sparring med andre ansatte (dette kan være fagligt, lærerprofessionen, elevtrivsel, forældresamarbejde). Herudover arbejder jeg med at fordele lærernes arbejdsopgaver, herunder fagfordeling og tildeling af udvalg. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mikael Holm, Koncern indkøbschef, Carl Ras

Jeg er ansvarlig for funktionsområdet Indkøb, som udgøres af i alt 22 medarbejdere. I Indkøb er vores primære opgaver at udvælge varerne i vores sortiment, oprette varer og vedligeholde data på disse, forhandle kontrakter med leverandører, indkøbe varer og udvikle varer i vores egne varemærker. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Christian Holm, Afdelingsleder, TECHCOLLEGE

Jeg har ansvaret for tre kantiner på tre forskellige adresser her på TECHCOLLEGE. Jeg har ansvaret for, at det hele fungerer, at der er bemanding alle steder og at det, de laver, er i orden. Derudover er jeg selv i køkkenet om morgenen for lige at hjælpe, indtil det værste er overstået. Derefter står den på at få ordnet alt det administrative, som der er en del af.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Nanna Gaarde Jensen, International koordinator, DMJX

Som international koordinator er jeg med til at give studerende ved DMJX mulighed for at tage på international udveksling på et af vores mange samarbejdende partneruniversiteter et sted i verden som et led i sin uddannelse. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marcus Frey Olesen, Speditør, DSV

I DSV XPress beskæftiger vi os med kurerfragt og alm. pakketransport til hele verden, både eksport og import. Jeg arbejder til dagligt i vores eksportafdeling, hvor vi i år runder 750.000 forsendelser. De mange forsendelser og kontakten med virksomhederne bag disse samt leverandører danner grundlaget for en spændende, travl og ikke mindst udfordrende hverdag.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 15-08-2019

Mette Bay Skov, Konsulent, KL

Jeg er bl.a. ansat til at sekretariatsbetjene vores Sundheds- og Ældreudvalg i KL, som er et af de fagudvalg, der rådgiver vores bestyrelse. Jeg har derfor mange forskellige opgaver i mit arbejde, der omhandler koordinering og administration. Det er blandt andet mig, der sørger for, at udvalget mødes månedligt, og at møderne afvikles, som de skal.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rasmus Mygind Jensen, Speditør og sektionsleder, DSV

Min funktion hos DSV Road er sektionsmanager med ansvar for eksport til Benelux-landene. Jeg står for den daglige ledelse af et team på seks disponenter, som varetager disponeringen af omkring 100 lastbiler, derudover arbejder jeg med tilbud og implementering af nye kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aydin Uslu, Senior Accountant, Salling Group

Jeg arbejder i Group Accounting (GA) under Finance, hvor vi samlet set er omkring 320 ansatte i alt inklusiv vores kolleger i vores Shared Service Center i Polen. Jeg sidder en afdeling, som bliver kaldt Accounts Payable, hvor jeg beskæftiger mig med controlling af processer, afstemning og opfølgning på diverse konti, optimering og udvikling af vores processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marina Canic, Frisørelev, STUHR

Jeg arbejder som frisørelev, på mit sidste år af uddannelsen, hos STUHR, i vores salon på Jægersborg Allé. Som elev hos STUHR bliver du tildelt det primære ansvar i salonens hverdag. Oftest er du den første, kunden ser, når han/hun træder ind af døren, og du skal sørge for, at salonen er flot til de næste kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Helle Cassøe Hald, Servicekoordinator, Brøndum

Jeg arbejder som servicekoordinator i en serviceafdeling. Mine primære opgaver består af kontakt til kunder og leverandører, fakturering, løn og mindre tilbudsarbejde. Jeg laver i virkeligheden en masse forskellige opgaver i løbet af min arbejdsdag, så man kan godt sige, at min rolle er lidt som en blæksprutte. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Winnie Bitsch, Forlagsassistent, Dafolo

I Dafolos Lager & Logistik-afdeling opbevarer, ekspederer og distribuerer vi bøger for danske og udenlandske forlag. Det vil sige, at vi modtager ordrer fra f.eks. boghandlere, som vi sørger for at pakke og sende afsted. Jeg arbejder hovedsageligt med kundeservice/ekspedition, lagerstyring, ordreoprettelse for vores kunder og ajourføring af varer på Bogportalen.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Lars Kamp, Distriktschef, Carl Ras

Jeg er distriktschef og har ledelsesansvaret for ni af i alt 17 butikker. Jeg har otte butikschefer i direkte reference og ca. 80 medarbejdere, der arbejder i de ni butikker. Jeg arbejder tæt sammen med alle otte butikschefer i dagligdagen for at bidrage til løbende udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anna Trøjgaard Amundsen, Frisør, STUHR

Jeg er uddannet frisør og arbejder i en salon, hvor vi tilbyder stort set alle behandlinger. Derved kan min dag byde på klipninger, farver og strukturbehandlinger for at nævne nogle eksempler. De opgaver, som jeg oftest arbejder med, er klip - både herre og dame, samt farvebehandlinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Matilde Grote, Økonomielev, CPH

Jeg sidder i CPH's debitorafdeling, hvor mine primære opgaver er at bogføre den daglige bank og alle ind- og udbetalinger, som vi har. Derudover hjælper jeg til i vores debitormail med at besvare henvendelser fra vores kunder. Jeg sidder også og rykker alle vores engangskunder for manglende betalinger. 

Læs mere