Vis studentum.dk som: Mobile

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Børm & Unge, Veje Kommune
Kontorelev
  • Irem Nur Alici
  • 25 år
  • Ansat siden 2018
  • Kontorelevuddannelsen med speciale inden for offentlig administration

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det, der er mest spændende ved mit arbejde er, at mine dage aldrig er ens. Alle dage er forskellige, fordi konsulenterne kommer ind med forskellige opgaver, jeg kan hjælpe dem med.

Jeg har også en del borgerkontakt, som gør mit arbejde spændende, da jeg kan hjælpe og vejlede vores borgere.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er elev i Vejle Kommune og er stadig under uddannelse. Som elev er du meget på lige fod, som hvis du var en almindelig ansat. Du har dine egne ansvarsområder, og du får lov til at udfører opgaverne på din egen måde. Det giver helt klart et realistisk billede af, hvordan arbejdslivet efter endt uddannelse vil være.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Børn & Unge, Vejle Kommune?

1. At mit arbejde betyder noget både for mig selv og min modtager

2. At jeg kan sige det, jeg har på hjertet

3. At jeg bliver respekteret og værdsat

  • Hvorfor er Børn & Unge, Vejle Kommune en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

For mig er Vejle Kommune en attraktiv arbejdsplads, fordi det er en kæmpe organisation med mange arbejdsområder, der tilbyder forskellige sjove og udfordrende opgaver i hverdagen, som er spændende at være en del af.

Vejle Kommunes personalepolitiske værdier er: 

  • Sig det
  • Giv anerkendelse
  • Brug de frie rammer
  • Spil hinanden gode

Disse værdier synes jeg, at man mærker i dagligdagen som ansat i Vejle Kommune.

Læs mere om Børn & Unge, Vejle Kommune

Mød andre kandidater fra Børn & Unge, Vejle Kommune

Senest opdateret: 12 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 25-10-2019

Mette Bay Skov, Konsulent, KL

Jeg er bl.a. ansat til at sekretariatsbetjene vores Sundheds- og Ældreudvalg i KL, som er et af de fagudvalg, der rådgiver vores bestyrelse. Jeg har derfor mange forskellige opgaver i mit arbejde, der omhandler koordinering og administration. Det er blandt andet mig, der sørger for, at udvalget mødes månedligt, og at møderne afvikles, som de skal.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anna Trøjgaard Amundsen, Frisør, STUHR

Jeg er uddannet frisør og arbejder i en salon, hvor vi tilbyder stort set alle behandlinger. Derved kan min dag byde på klipninger, farver og strukturbehandlinger for at nævne nogle eksempler. De opgaver, som jeg oftest arbejder med, er klip - både herre og dame, samt farvebehandlinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ulrik Skovgaard-Mortensen, Uddannelseschef, Carl Ras

Jeg sidder som uddannelseschef i en meget udviklingsorienteret og strategisk HR-afdeling. Min primære opgave er at kompetenceafklare og udvikle på alle medarbejdere, der har en kundevendt berøringsflade. Jeg er derfor med til at udvikle vores sælgere og servicemedarbejdere i deres tilgang til vores kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Anne Kloppenborg Skjerning, Chefkonsulentt, UNIK

Sætte nye kunder i drift, undervisning i Advosys programmet, support, test m.m. Sætte nye kunder i drift, så tingene bare ”spiller". Det er også spændende og udfordrende at få nye moduler op at ”køre”. Ikke én dag er ens, og jeg lærer noget nyt hver dag.  

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Maria Astrup, Salgsassistent, BabySam

Jeg er elev i BabySam lige nu, og jeg er færdiguddannet til juli. Mit område i butikken lige pt. er tekstil og interiør. Det vil sige, at jeg har ansvaret for at bestille varer og finde plads til alle varer i butikken, så det ser ordentligt og præsentabelt ud.  Jeg sørger også for at fylde varer op i butikken, og derudover er jeg også med til at betjene kunder, der besøger vores butik. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Stine Ring, Handelsassistent, STARK

Jeg sidder i proff/projektsalg hos Stark Frederiksberg. Det er primært mellemstore, store kunder og projektsalg. Primært modtager jeg bestillinger, salg og spørgsmål over telefonen og rådgiver både private og professionelle kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aydin Uslu, Senior Accountant, Salling Group

Jeg arbejder i Group Accounting (GA) under Finance, hvor vi samlet set er omkring 320 ansatte i alt inklusiv vores kolleger i vores Shared Service Center i Polen. Jeg sidder en afdeling, som bliver kaldt Accounts Payable, hvor jeg beskæftiger mig med controlling af processer, afstemning og opfølgning på diverse konti, optimering og udvikling af vores processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Nanna Gaarde Jensen, International koordinator, DMJX

Som international koordinator er jeg med til at give studerende ved DMJX mulighed for at tage på international udveksling på et af vores mange samarbejdende partneruniversiteter et sted i verden som et led i sin uddannelse. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marina Canic, Frisørelev, STUHR

Jeg arbejder som frisørelev, på mit sidste år af uddannelsen, hos STUHR, i vores salon på Jægersborg Allé. Som elev hos STUHR bliver du tildelt det primære ansvar i salonens hverdag. Oftest er du den første, kunden ser, når han/hun træder ind af døren, og du skal sørge for, at salonen er flot til de næste kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Helle Cassøe Hald, Servicekoordinator, Brøndum

Jeg arbejder som servicekoordinator i en serviceafdeling. Mine primære opgaver består af kontakt til kunder og leverandører, fakturering, løn og mindre tilbudsarbejde. Jeg laver i virkeligheden en masse forskellige opgaver i løbet af min arbejdsdag, så man kan godt sige, at min rolle er lidt som en blæksprutte. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Lina Schiel-Madsen, Indirect Tax Consultant, DSV

Jeg startede for lidt over 2 år siden som økonomielev i DSV. I løbet af min elevtid var jeg rundt i forskellige afdelinger i virksomheden, deriblandt debit/kredit bogholderiet, finansafdelingen med perioder i lønafdelingen samt i treasury-afdelingen. Jeg er efter endt elevuddannelse blevet ansat som Indirect Tax Consultant i DSV’s globale Tax afdeling.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Matilde Grote, Økonomielev, CPH

Jeg sidder i CPH's debitorafdeling, hvor mine primære opgaver er at bogføre den daglige bank og alle ind- og udbetalinger, som vi har. Derudover hjælper jeg til i vores debitormail med at besvare henvendelser fra vores kunder. Jeg sidder også og rykker alle vores engangskunder for manglende betalinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Winnie Bitsch, Forlagsassistent, Dafolo

I Dafolos Lager & Logistik-afdeling opbevarer, ekspederer og distribuerer vi bøger for danske og udenlandske forlag. Det vil sige, at vi modtager ordrer fra f.eks. boghandlere, som vi sørger for at pakke og sende afsted. Jeg arbejder hovedsageligt med kundeservice/ekspedition, lagerstyring, ordreoprettelse for vores kunder og ajourføring af varer på Bogportalen.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Bjerregaard Henriksen, Handelselev, STARK

Jeg sidder i frontteamet hos STARK Skejby, hvor jeg tager imod vores kunder, der enten kommer for at købe bestemte produkter eller skal have lavet tilbud på større ordrer. Mit arbejde består dermed i at være ansigtet ud af til, når kunder træder ind i butikken. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Fie Irving Olsen, Kontorelev, Scleroseforeningen

Jeg arbejder i det, vi kalder Service, hvor jeg, sammen med mine to kollegaer, besvarer alle de telefonopkald, der kommer ind i foreningen. Derudover tager jeg imod de personer, der kommer ind i foreningen, jeg opretter medlemskaber, håndterer legater, besvarer mails og laver en masse andre administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 11-10-2019

Lars Tjærby Rasmussen, Kontorchef, Administrations- og Servicestyrelsen

Jeg er kontorchef for kontoret ”Bygninger og indretning”, hvor vi har ansvaret for bygningsmassen i hele Skatteforvaltningen (lig med godt 200.000 kvadratmeter). Vi skal - sammen med de servicemedarbejdere, der er på hver adresse – sørge for at vedligeholde, modernisere og forny bygningerne, så de er moderne og attraktive rammer.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Berg Berger, Handelsassistent, STARK

I min dagligdag hos STARK beskæftiger jeg mig med salg og rådgivning til kunderne i butikken og de kunder, der ringer ind og i gang med et byggeprojekt, hvor jeg så skal lave et tilbud til dem. Her skal jeg finde ud af, hvad de har brug for, så jeg kan et godt tilbud til dem. Jeg laver også tilbudsopfølgninger og har kontakt med leverandører. 

Læs mere