Vis studentum.dk som: Mobile

Jesper Kofod Andreasen, Employer Branding Partner, BHS

BHS Logistics
Employer Branding Partner
  • Jesper Kofod Andreasen
  • 31 år
  • Ansat siden 2018
  • Kandidat i Human Fysiologi, KU

  •  Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er ansat som Employer Branding Partner, hvilket er en forholdsvis ny rolle. Det er kort fortalt en masse forskellige HR-opgaver krydret med marketing. Jeg står for både for vores interne og eksterne branding – dvs. jeg er med til at sikre, at BHS er en attraktiv virksomhed at være ansat i – og blive ansat i. Jeg er ansvarlig for rekruttering af nye medarbejdere og generel branding af BHS.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg synes, at det er ekstremt spændende at få mennesker til at præstere optimalt. Det gør jeg indirekte gennem min stilling, da jeg sikrer, at medarbejderne i virksomheden trives og dermed bevarer motivationen i jobbet. Mennesker er meget forskellige og motiveres derfor af mange forskellige aspekter, hvilket gør opgaven utrolig spændende.

Derudover er det rigtig spændende at være med til at brande BHS. Både som en kvalitetsorienteret virksomheden og som en virksomhed, hvor kollegaer har lyst til at være ansat.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en kandidat i humanfysiologi, hvilket ligger ret langt fra en del af mine arbejdsopgaver. Jeg bruger dog viden om coaching, mentale strategier og præstationsorientering i hverdagen – men mest af alt bruger jeg nok evnen til at tilegne mig ny viden, hvilket er en meget vigtig del af det at have været universitetsstuderende.

  • Hvad er de tre vigtigste ting i dit arbejde BHS Logistics?

1. At jeg føler, at jeg gør en forskel. Selv de små forskelle kan være rigtig motiverende.

2. At jeg har ansvaret for specifikke projekter og mulighed for at præge virksomheden med egne ideer.

3. At jeg har nogle kollegaer, som jeg har det sjovt med i hverdagen, og hvor vi alle har respekt for hinandens arbejde.

  • Hvorfor er BHS Logistics en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i?  

BHS er en attraktiv arbejdsplads for mig, fordi jeg får lov til at udvikle mine kompetencer og føler, at jeg gør en forskel i hverdagen. I BHS er der højt til loftet, hvis man har den gode ide. Der er tilmed meget kompetente kollegaer, som jeg kan sparre med hver dag, hvilket bidrager til min egen personlige udvikling. Sammen kan vi gøre BHS stærkere, hvilket er meget attraktivt.

Læs mere om BHS Logistics

Mød andre kandidater fra BHS Logistics

Senest opdateret: 30 okt 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 19-08-2019

Helene Haugsted Sørensen, HR Business Partner, Heimstaden

Jeg sidder med alt, hvad der vedrører HR i Heimstaden Danmark – det betyder, at mine arbejdsdage er meget forskellige. Min fornemmeste opgave som HR Business Partner er at være bindeled mellem lederne i det danske forretningsområde og vores centrale koncern-HR i Sverige. Mine opgaver omfatter alt fra: Det mest spændende er helt sikkert den alsidighed, der er i min hverdag.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-11-2019

Carina Schau Vedelsdal, Digital and Process Consultant, Arriva

Jeg startede med at være graduate tilknyttet HR-afdelingen. Med en IT-baggrund kan dette godt synes besynderligt, men mine primære arbejdsopgaver omhandlede implementering af et nyt, globalt HR-system. Jeg var tæt knyttet til lønafdelingen også, så jeg fik et bredt kendskab til både HR- og løn-processer samt personalestamdata. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Jannie Skak Pallesen, PR & Kommunikation, Den Internationale Højskole

Jeg står for PR, kommunikation og markedsføring på Den Internationale Højskole. Jeg laver alt fra tekstproduktion, hjemmeside, strategier, analyser, SoMe, annoncering, grafisk materiale. Jeg kan godt lide, at mit job er så alsidigt. At jeg den ene dag kan lave en ting og den næste noget helt andet. 

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Elizabeth Gregersen, Specialkonsulent, VIFIN

Jeg er projektleder og fundraiser af Vifins EU-projekter. Jeg hjælper andre afdelinger i Vejle Kommune med at fundraise i EU-regi. (Jeg var primus motor for vores ansøgning i Rockefeller foundation’s 100 Resilient Cities, som vi har været medlem af siden December 2013.) Jeg er også Vejle Kommunes repræsentant i EU-netværket; Association of Local Democracy Agencies.

Læs mere
Sidst opdateret 23-10-2019

Tobias Birk Hansen, Kommunikationsmedarbejder, Hadsten Højskole

Min primære opgave er at tage sig af al kommunikation og PR fra skolen i tæt samarbejde med kontoret og forstanderen. Det indebærer f.eks. vedligeholdelse af sociale medier, udarbejdelse af pressemateriale, opdatering af hjemmeside og rundvisning af elever, der overvejer at starte på skolen. Derudover underviser jeg i temauger. Jeg er den første, der sidder i denne stilling her på stedet.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Astrid Rasmussen, Student Assistant in HR, Total

I started as a student assistant in HR MOG and was after Total’s acquisition offered a position in HR TUDK. Here my primary tasks have been to assist in managing the organizational change from MOG to Total and now in establishing Total as a desirable workplace in Denmark by enhancing the work environment for my colleagues.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Theis Munksgaard-Hansen, Rekrutteringsdirektør og Partner, Kvalifik

Mine arbejdesopgaver falder indenfor områderne rekruttering og organisatorisk udvikling med et særligt fokus på organisationskultur. Jeg arbejder altså for at sikre en kontinuerlig tilstrømning af dygtige medarbejdere for efterfølgende at sikre, at de bliver integreret i organisationen på bedste vis, samt at der opstår en kultur på arbejdspladsen, som gør os til en attraktiv arbejdsplads.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Mette Vestergaard, HR Chef, BabySam

Jeg sidder med alt, hvad der vedrører HR i BabySam, og det betyder, at mine arbejdsdage er meget forskellige. Mine opgaver omfatter alt fra rekruttering og Employer Branding til CSR og HR administration. Jeg bruger også en del af min tid på at supportere kædens butikschefer og på at gøre deres hverdag lettere. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 20-11-2019

Etta Andersen, Ansøgningskonsulent, Go' Kvote 2

Jeg er ansat som skribent for Go’ Kvote 2; indenfor hhv. uddannelses-, og erhvervsorienterede optagelsesprocesser. Min stilling indebærer først og fremmest at facilitere et fundament for kundernes skriftlige ansøgning: Hvad ønsker de at fokusere på? Hvorfor skal lige netop dé optages/ansættes?

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Weirsøe Widtfeldt, Mediegrafiker, Campus Vejle

Jeg laver alt grafisk arbejde på Campus Vejle – lige fra visitkort, brochurer, roll ups til Facebook-bannere, plakater og annoncer. Min opgave er at ensrette og målrette alt markedsføring, så vi sikrer, at de enkelte afdelinger på Campus Vejle har hver deres udtryk. Jeg har tæt kontakt med mange medarbejdere fra de forskellige afdelinger hver dag. Det gør mit arbejde alsidigt og spændende.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Tore Heimann, Teknisk Projektleder, Signifly

Jeg er en del af den tekniske afdeling, hvor vi sidder med udviklingen af vores digitale produkter. Det kan eksempelvis være online applikationer og værktøjer, systemadministration m.m. Jeg har en faciliterende rolle på holdet, så det er mig, der har det overordnede overblik og skal sørge for at fordele opgaverne og hjælpe mine kollegaer med at finde ud af, hvilke projekter der skal prioriteres.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Andreas Fløistrup, Journalist, DR

Jeg er journalist på DR Nyheder. Her laver jeg nyheder til både web, radio og tv fra indland og udland. Det varierer meget, hvad jeg laver, og det kan være alt fra indslag i Radioavisen til live-gennemstilling i TV-Avisen. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ulrik Skovgaard-Mortensen, Uddannelseschef, Carl Ras

Jeg sidder som uddannelseschef i en meget udviklingsorienteret og strategisk HR-afdeling. Min primære opgave er at kompetenceafklare og udvikle på alle medarbejdere, der har en kundevendt berøringsflade. Jeg er derfor med til at udvikle vores sælgere og servicemedarbejdere i deres tilgang til vores kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nina Franziska-Christiansen, Kreativ Teknolog, Kvalifik

Som kreativ teknolog hos Kvalifik spænder mine opgaver vidt. Min position fungerer sådan, at en projektleder tildeler mig digitale opgaver, som andre firmaer har kontaktet Kvalifik for at få løst. Jeg beskæftiger mig derfor med alt fra design til implementering af hjemmesider, applikationer m.v. Min seneste opgave bestod i at designe og implementere restauranten Warpigs’ nye forside.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Pernille Damgaard, Afdelingsleder, Syddansk Erhvervskole

Jeg er leder af et håndværkerteam på ni medarbejdere i Miljø og Bygning, og samtidig er jeg systemansvarlig for SDE's arbejdsmiljøledelsessystem. På den måde arbejder jeg ikke kun for et godt arbejdsmiljø hos mit håndværkerteam, men også med at understøtte alle de andre arbejdsmiljøgrupper på skolen. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere