Vis studentum.dk som: Mobile

Stig Gamborg, Kommunikationsmedarbejder, Egå Ungdoms-Højskole

Egå Ungdomshøjskole
Kommunikationsmedarbejder
  • Stig Gamborg
  • 37 år
  • Ansat siden maj 2016
  • Cand.mag. i Religionsvidenskab og Samfundsfag fra Aarhus Universitet 

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder primært med markedsføring og kommunikation, men har også en del administrative opgaver bl.a. i forbindelse med koordinering af vores internationale elever. Derudover er jeg vagtlærer og underviser en gang imellem, når jeg ikke kan lade være.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende er, om jeg får fyldt det næste hold op med glade elever. Det er så absolut også det mest udfordrende, da det kan være meget svært at analysere sig frem til, hvad der i markedsføringen virker bedst ift. det begrænsede budget og den tid, vi har til rådighed. Heldigvis går det ret godt for tiden, men man kan aldrig vide sig sikker på en højskole. Derudover får jeg lov til at lege med videoer, hjemmesider, tekster, billeder, SoMe og alt muligt andet sjovt og kreativt.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Fra mit universitetsstudie bruger jeg mine evner for formidling og analyse samt min kompetence for at tillære mig ny viden. Fra mine ansættelser i gymnasiet har jeg min forståelse for unges (ud)dannelse og læring. Mine markedsføringskompetencer har jeg fra diverse kurser og fra mit virke som manager i mit eget professionelle rockband. En noget atypisk sammensætning som giver god mening i en broget højskoleverden.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Egå Ungdoms-Højskole?

Det absolut vigtigste for mig er, at mit arbejde giver mening for andre mennesker. At jeg kan se, at det, jeg gør, har en direkte positiv effekt hos andre, er det hele værd.  Derudover er det vigtigt at dyrke et fælles mål sammen med mine kolleger. Vi arbejder hver dag hårdt på at rykke de unge mennesker og give dem en masse god dannelse med i bagagen, som de kan få glæde af resten af deres liv. Sammen kan vi virkelig gøre en forskel i mange unge menneskers liv.

Derudover er det vigtigt for mig at have selvbestemmelse og ansvar over mine arbejdsområder samt at have en god imødekommende og glad hverdag sammen med både ansatte og elever. At arbejde på højskole omfatter alle aspekter af livet.

  • Hvorfor er Egå Ungdoms-Højskole en attraktiv organisation for dig at arbejde i?

Som nævnt får jeg muligheden for at gøre en forskel, samtidig med at jeg bruger mine kreative evner selvstændigt. Det er uendeligt vigtigt, at jeg kan lide at gå på arbejde, og at jeg føler et fællesskab ved at gøre det, som giver mit liv og virke mening. Dét gør det på EUH.

Læs mere om Egå Ungdoms-Højskole

Mød andre kandidater fra Egå Ungdoms-Højskole

Senest opdateret: 28 jun 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Anders Østergaard Andersen, Kulturformidler, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på Vejle Bibliotekerne, hvor jeg foruden typisk biblioteksarbejde, dvs. udlånsvagter, arrangementer, udstillinger og litteraturformidling, er ansvarlig for bibliotekets kulturaktiviteter- og projekter rettet mod unge, heriblandt læsekredse, skriveværksted, musiktilbud og filmfestivaler.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Mie Jensen, Kommunikationsmedarbejder, Skattestyrelsen

Jeg arbejder til daglig med kommunikation under forretningsområdet Erhverv. Her udvikler vi vejledningsprodukter til nystartede selskaber og enkeltmandsvirksomheder. Jeg laver meget forskelligt kommunikationsarbejde, både visuelt, skriftligt og mundtligt. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Oliver Rosendal, Filmfotograf, VINIA Media

Jeg er stifter af virksomheden, og har derfor det overordnede ansvar for, at virksomheden kører rundt. I takt med at teamet er blevet større, så har vi fået nogle folk ombord, som er langt dygtigere end mig på visse områder. Jeg bruger derfor det meste af min kontor-arbejdstid på kundekontakt, kreativ konceptudvikling og salg. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Lennart Bach, Lærer, Eisbjerghus Efterskole

Jeg er lærer, og jeg underviser i dansk i 9. og 10. klasse. Derudover underviser jeg også i fagene Global Citizenship, Going Global, Gaming Academy. Jeg er desuden rejselærer, hvor jeg har været i Indien med elever over de sidste 6 år, og så er jeg kontaktlærer og praktikkoordinator. Det mest spændende i mit arbejde er mødet med alle de spændende mennesker fra hele verden.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-05-2019

Kasper Esager, Afdelingsleder, Syddansk Erhvervsskole

Jeg er afdelingsleder for tømrer, murer, maler- og snedkeruddannelserne på Syddansk Erhvervsskole i Vejle. Jeg er ansvarlig for afdelingernes drift, økonomi og daglige ledelse. Det vil sige, at jeg blandt andet skal sørge for, at undervisningslokalerne fungerer så godt som muligt samt, at eleverne har det rigtige udstyr, materialer, faciliteter og lærer det, de skal ifølge lovgivningen.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Vibeke Johansson, Digital Art Director, Mediegruppen

Jeg arbejder kort opsummeret med webdesign. Hoveddelen af mit arbejde foregår i Photoshop. Forretningsområdet er bredt, og vi har mange kunder i mange afskygninger, der hver især har forskellige behov inden for grafiske udtryk og logodesign. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal fremhæve. Det er svært at sige, da jeg sidder med mange opgavetyper, der byder på deres egne udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 04-06-2020

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Jannie Skak Pallesen, PR & Kommunikation, Den Internationale Højskole

Jeg står for PR, kommunikation og markedsføring på Den Internationale Højskole. Jeg laver alt fra tekstproduktion, hjemmeside, strategier, analyser, SoMe, annoncering, grafisk materiale. Jeg kan godt lide, at mit job er så alsidigt. At jeg den ene dag kan lave en ting og den næste noget helt andet. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Kåre Kramer, Viceforstander, Eisbjerghus Efterskole

Jeg sparrer med skolens øvrige ledelse (emner kan være årsplanlægning, internationale aktiviteter, medarbejdertrivsel), samt sparring med andre ansatte (dette kan være fagligt, lærerprofessionen, elevtrivsel, forældresamarbejde). Herudover arbejder jeg med at fordele lærernes arbejdsopgaver, herunder fagfordeling og tildeling af udvalg. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

May Kjærsgaard, Digital redaktør, Benjamin Media

Jeg er digital redaktør på BO BEDRE, og jeg er ansvarlig for alt digitalt - lige fra sitet bobedre.dk, over sociale medier og til emails og SEO - og BO BEDRE's brand digitalt. Og meget, meget mere. Jeg opererer på 3 planer; et strategisk, et praktisk og udførende samt et udviklende.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Gertrud Tinning, Underviser, Den Internationale Højskole

Jeg underviser på Den Internationale Højskole. Jeg har især fag med fokus på bæredygtighed og politik. Det mest interessante ved mit job er at se, når de studerende rykker sig. Når de får den der ’Aha-oplevelse’. En elev sagde til engang til mig, at hun ikke følte sig naiv mere – at hun nu forstod mere om verden, og om hvordan politik hænger sammen. Sådan noget er enormt motiverende.

Læs mere
Sidst opdateret 06-11-2019

Carina Schau Vedelsdal, Digital and Process Consultant, Arriva

Jeg startede med at være graduate tilknyttet HR-afdelingen. Med en IT-baggrund kan dette godt synes besynderligt, men mine primære arbejdsopgaver omhandlede implementering af et nyt, globalt HR-system. Jeg var tæt knyttet til lønafdelingen også, så jeg fik et bredt kendskab til både HR- og løn-processer samt personalestamdata. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Krestine Krogh Thomsen, Specialkonsulent, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er ansat som konsulent i Staben, i Børne- og Ungeforvaltningen i Vejle Kommune. Staben servicerer bredt forvaltningens tre afdelinger, herunder Dagtilbud, Uddannelse & Læring og Familie & Forebyggelse. Dels er jeg konsulent for vores direktør og dels koordinerer jeg det tværfaglige samarbejde internt i B&U.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Astrid Karnøe Knudsen, Ph.d.-studerende, Scleroseforeningen

Jeg sidder som ErhvervsPhD-studerende i Scleroseforeningen i et samarbejde med Københavns Universitet. I mit forskningsprojekt har jeg undersøgt, hvordan kost og livsstilsfaktorer påvirker de symptomer, som mennesker med sclerose oplever i hverdagen. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere