Vis studentum.dk som: Mobile

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

KOM-KBH A/S
Studentermedhjælper
  • Malene Kristine Sødergren
  • 23 år
  • Ansat siden april 2018
  • HA. (Kom) Erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation, CBS

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet.

Herudover supporterer jeg administrationen og ledelsen med både praktiske og administrative arbejdsopgaver, der har henholdsvis økonomisk, administrativ og praktisk karakter.

Mit arbejdsområde spænder meget bredt, så det er svært at definere endegyldigt, hvad mine primære arbejdsopgaver er.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er aldrig to dage, der er ens. Jeg får lov til at deltage i mange spændende møder, hvor jeg kommer i kontakt med mange forskellige inspirerende interessenter. Jeg bliver inddraget i rigtig mange ting, som giver mig stor indsigt i alle de projekter, vi har gang i. Jeg lærer noget nyt hver dag.

En af de mest udfordrende opgaver er det store tidspres, der kan forekomme, når et projekt er ved at være færdigt.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg anvender hyppigt mine tilegnet kommunikationsværktøjer i både skrift og tale med samarbejdspartnere og interessenter. Derudover er virksomhedsstudier og forståelsen for, hvordan virksomheder fungerer internt og eksternt en stor del af værkstøjskassen, når man skal kommunikere udadtil.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos KOM-KBH A/S?

1. Et rigtig godt fællesskab med skønne kollegaer

2. Tillid og ansvar fra ledelsen

3. Uformelt arbejdsmiljø

  • Hvorfor er KOM-KBH A/S en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Jeg sætter stor pris på, at det er en flad struktur, hvor der altid er mulighed for sparring og kontakt direkte med ledelsen, samtidig med at der altid bliver lyttet til en og inddraget i projekterne.

Man bliver tildelt spændende opgaver, hvor man i høj grad bliver udfordret. Jeg lærer en masse relevante ting, som jeg kan bruge på mit studie, hvilket giver en kæmpe fordel, når der skal skrives opgaver. Der er altid plads til sociale arrangementer, hvor humøret altid er i top.

Læs mere om KOM-KBH A/S

Mød andre kandidater KOM-KBH A/S

Senest opdateret: 26 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 25-04-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Bachelor i Informationsvidenskab og kulturformidling Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Hansen, Grafisk designer, Mediegruppen

Jeg er grafisk designer, så jeg sidder med det udførende arbejde – at få idéen eller konceptet realiseret grafisk. Det er primært magasiner, men det kan også andre visuelle og grafiske udtryk, som vores kunder efterspørger. Jeg er håndværkeren, og mit værktøj er inDesign og forskellige andre Adobeprogrammer. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-06-2019

Nicholas Thomsen, Social Media Consultant, Falcon.io

My daily work consists of finding potential prospects in mainly the UKI (United Kingdom & Ireland) and Spain. My approach is usually to look for a company or an agency that needs a unified tool to manage their social. If the company could be a potential fit, I look for the right person to speak to, who is usually the Digital Marketing Manager or Social Media Manager. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-05-2019

Caroline Leopold, Marketing Assistant, Carlsberg

I Carlsberg Brand Marketing beskæftiger vi os med brandorienteret marketing, der primært vedrører vores masterbrand; Carlsberg pilser, Carlsberg 1883, Carlsberg Nordic og den nye øl, der kommer til at hedde Carlsberg Humle. Min arbejdsdag og mine opgaver varierer en hel del - der er ikke en dag, der er ens.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 04-04-2019

Trine Duemose Kjær Simonsen, Redaktionschef, Aller Media

Jeg arbejder som redaktionschef på Vi Unge. En af mine primære arbejdsopgaver er at have overblikket over produktionen af Vi Unge-bladet, herunder redaktionsmøder, redigering og at sikre sammenhængen mellem magasinet og vores mange digitale kanaler. Derudover samarbejder jeg med både vores designafdeling, marketingsafdeling og salgsafdeling. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Jesper B. Bihlet, Assistant Manager i Audit, KPMG

Jeg sidder i KPMG's afdeling for revision og regnskab på vores kontor i Nordhavnen i København. Jeg beskæftiger mig med revision af mange forskellige slags selskaber, både små og store – og også børsnoterede. Jeg arbejder med virksomheder inden for flere forskellige brancher, herunder olie, rejsebureauer, teknologi (apps og platforme), ingeniører m.fl.

Læs mere
Sidst opdateret 19-03-2019

Rikke Sølyst Jensen, Konsulent, VisitVejle

Jeg er ansvarlig for VisitVejles tilstedeværelse på sociale medier, og så arrangerer jeg danske og internationale presse- og influencer-besøg. Derudover arbejder jeg med vores erhvervsnetværk af 170+ turismeaktører, som jeg blandt andet sender nyhedsbreve til og arrangerer 4 årlige netværksmøder for. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Tore Heimann, Teknisk Projektleder, Signifly

Jeg er en del af den tekniske afdeling, hvor vi sidder med udviklingen af vores digitale produkter. Det kan eksempelvis være online applikationer og værktøjer, systemadministration m.m. Jeg har en faciliterende rolle på holdet, så det er mig, der har det overordnede overblik og skal sørge for at fordele opgaverne og hjælpe mine kollegaer med at finde ud af, hvilke projekter der skal prioriteres.

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Emil Borch Larsen, Fotograf/Klipper, Signifly

Jeg sidder i vores filmteam med tre andre kollegaer. Vi har alle en stor berøringsflade i forhold til vores projekter, og derfor er det også lidt svært at sige præcis, hvad jeg sidder med. Som udgangspunkt sidder jeg dog mest med forskellige former for fotografopgaver, når vi skal skyde billeder og lave film. 

Læs mere
Sidst opdateret 03-06-2019

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram. It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Vibeke Johansson, Digital Art Director, Mediegruppen

Jeg arbejder kort opsummeret med webdesign. Hoveddelen af mit arbejde foregår i Photoshop. Forretningsområdet er bredt, og vi har mange kunder i mange afskygninger, der hver især har forskellige behov inden for grafiske udtryk og logodesign. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal fremhæve. Det er svært at sige, da jeg sidder med mange opgavetyper, der byder på deres egne udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Yasamin Malikshahi, CRO & UX Specialist, IIH Nordic

Jeg er en del af SEO og CRO teamet og er ansvarlig for CRO, UX og design hos IIH Nordic. Inden for konverteringsoptimering arbejder jeg med brugeroplevelse, brugerpsykologi og A/B testing. Grundlæggende benytter vi, inden for konverteringsoptimering, en datadrevet tilgang for at øge konverteringer på et website.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mathilde Ørholt Bjerg, Test-koordinator, DR

Som test-koordinator i webområdet arbejder jeg med en række større og mindre webprojekter, der omfatter alt fra DR TV, streaming apps og nyheder på dr.dk. Det gælder blandt andet event- og programsites som Kommunalvalg, X Factor, Grand Prix og KarriereKanonen.

Læs mere