Vis studentum.dk som: Mobile

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Syddansk Erhvervsskole
It-assistent
  • Randi Majgård Høgh

  • 39 år
  • Ansat siden juni 2006
  • Uddannet kontorassistent med tilløbende it-kurser

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg har også mange ad hoc-opgaver, som gør arbejdslivet meget varieret, og jeg betyder, at jeg har lyst til at gå på arbejde. Det kan eksempel være, at jeg får lov til at teste nogle robotter af, eller jeg skal stå for teknikken, hvis vi holder et foredrag i huset. Eller lave små videoer til noget materialet. Eller det kan være jeg er med til at lave små film til andre projekter.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet kontorassistent og bruger egentligt ikke min uddannelse ret meget i mit nuværende arbejde. Men med min uddannelse fik jeg kendskab til at bruge mange it-programmer, og i løbet af min tid her på VIFIN har jeg været på diverse it-kurser, og dem har jeg brugt og arbejdet med bagefter. Så i dag er jeg godt klædt på til jobbet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos VIFIN?

1. Gode kollegaer, som er glade for det, man laver

2. At jeg kan få lov til arbejde i mit eget tempo

3. At der er gode arbejdsforhold.

  • Hvorfor er VIFIN en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

VIFIN er attraktiv arbejdsplads for mig, fordi jeg har ansvar for det, jeg laver, og det giver mig stor selvtillid. Det har fået mig til at udvikle mig som person. Jeg sætter stor pris på at have gode kollegaer, som kan give ris og ros og er hjælpsomme, hvis jeg har brug for hjælp.

Læs mere om VIFIN

Mød andre kandidater fra VIFIN

Senest opdateret: 09 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 25-09-2019

Rika Pydde, IT Security Specialist, NNIT

My job as a IT Security Specialist in the NNIT Cyber Defense Center is to help protect the IT systems and data of our customers from malicious attackers. In my daily work, I am mainly a security analyst, which means that I investigate and analyze events that happened on a laptop or in an IT system.

Læs mere
Sidst opdateret 25-09-2019

Kristoffer Andreasen, Cloud Consultant, NNIT

Jeg arbejder i en af vores afdelinger, som hedder NNIT Digital Together. Vi beskæftiger os med ny teknologi, hvor vi udvikler nye digitale produkter til vores kunder. Min rolle er primært udvikler og IT-arkitekt, hvor jeg er med til at udvikle og designe de digitale løsninger. Dette kan være alt fra en webapplikation til en blockchain.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nina Franziska-Christiansen, Kreativ Teknolog, Kvalifik

Som kreativ teknolog hos Kvalifik spænder mine opgaver vidt. Min position fungerer sådan, at en projektleder tildeler mig digitale opgaver, som andre firmaer har kontaktet Kvalifik for at få løst. Jeg beskæftiger mig derfor med alt fra design til implementering af hjemmesider, applikationer m.v. Min seneste opgave bestod i at designe og implementere restauranten Warpigs’ nye forside.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Trainee in Administration, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Faruk Gür, Business Intelligence Manager, ISS

Jeg arbejder i øjeblikket med Business Intelligence, som handler om at tilrettelægge store mængder af data fra vores systemer i ISS, især operationelle- og økonomisystemer. Jeg er teamleder på et team, hvor vi er 3. Her har jeg ansvaret for at planlægge projekter og de daglige arbejdsopgaver samt sætte BI strategien, således at den er i overensstemmelse med ISS overordnede strategi.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Michael Skalski, Proceskonsulent, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg sidder til dagligt i kontoret Procesautomatisering i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som er ansvarlig for leverance af RPA (Robotic Process Automation) og forskellige AI løsninger til hele Skatteforvaltningen. Mine primære opgaver som Proceskonsulent består i at være PO (Product Owner) for de opgaver, som vi får ind til kontoret. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Lene Louise Kvist-Madsen, Økonomi- og Administrationschef, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for administration og økonomi i KOM-KBH. Jeg har en Controller-funktion for projektansvarlige og forsøger hele tiden at være foran, så jeg kan hjælpe dem med deres styring af projektøkonomien. Det mest udfordrende er at få materiale og informationer fra byggeledelsen, så jeg kan bidrage til styring af økonomien i deres projekter.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Winnie Bitsch, Forlagsassistent, Dafolo

I Dafolos Lager & Logistik-afdeling opbevarer, ekspederer og distribuerer vi bøger for danske og udenlandske forlag. Det vil sige, at vi modtager ordrer fra f.eks. boghandlere, som vi sørger for at pakke og sende afsted. Jeg arbejder hovedsageligt med kundeservice/ekspedition, lagerstyring, ordreoprettelse for vores kunder og ajourføring af varer på Bogportalen.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Fie Irving Olsen, Kontorelev, Scleroseforeningen

Jeg arbejder i det, vi kalder Service, hvor jeg, sammen med mine to kollegaer, besvarer alle de telefonopkald, der kommer ind i foreningen. Derudover tager jeg imod de personer, der kommer ind i foreningen, jeg opretter medlemskaber, håndterer legater, besvarer mails og laver en masse andre administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere
Sidst opdateret 11-10-2019

Lars Tjærby Rasmussen, Kontorchef, Administrations- og Servicestyrelsen

Jeg er kontorchef for kontoret ”Bygninger og indretning”, hvor vi har ansvaret for bygningsmassen i hele Skatteforvaltningen (lig med godt 200.000 kvadratmeter). Vi skal - sammen med de servicemedarbejdere, der er på hver adresse – sørge for at vedligeholde, modernisere og forny bygningerne, så de er moderne og attraktive rammer.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

Ivana Hybenová, Data Analyst, Good Monday

Jeg arbejder som Data Analyst i Good Monday med al den data, vi har til rådighed. Jeg sørger først og fremmest for automatiseret behandling og transformation af rådata. Derefter udvikler jeg rapporter og dashboards til bestyrelser og interne teams. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Lasse Larsen, Innovation Manager, ISS

Jeg er Innovation Manager i ISS DK. Det betyder, at jeg er ansvarlig for ISS DK’s udviklings- og innovationsagenda. Det indebærer, at jeg sørger for, at vi har en bæredygtig pipeline af ting, vi tester og har klar til implementering. Samtidigt kigger jeg på, hvordan vi kan udnytte de store teknologitrends (Internet of Things, VR/AR, Robotteknologi, kunstig intelligens, Big Data)

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sabine Højbjerg, Technology Solutions Professional, Microsoft

Jeg er Technology Solutions Professional hos Microsoft, hvor jeg arbejder med teknologier inden for den moderne arbejdsplads. Det vil sige, hvordan vi i Microsoft forsøger at tilpasse og udvikle vores teknologier til fremtiden arbejdsplads i takt med den digitale samfundsudvikling. I min rolle har jeg særlig fokus på samarbejdsværktøjer. Det indebærer blandt andet, at jeg demonstrerer, hvordan man ...

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Mark Haurum, Team Lead, E-Komplet

E-Komplet er en softwarevirksomhed, der laver ERP-systemer til håndværkerbranchen. I den forbindelse skal manden i marken selvfølgelig også have en smart måde at få et overblik over opgaver, registrere tidsforbrug, dokumentere arbejdet og en masse andre ting, der gør hverdagen nemmere for den enkelte, men også for dem hjemme på kontoret.

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Gergo Szakony, Junior Site Reliability Engineer, Falcon.io

My title is Junior Site Reliability Engineer. That covers taking care of the Falcon platform infrastructure, and helping developers carry out their tasks on a daily basis. There are two sides to the job. We get assigned multiple different projects that go in-depth into specific areas. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Stefan Landler Janning, IT Business Partner, Mærsk

Jeg beskæftiger mig med IT inden for Transport & Logistik-divisionen. I øjeblikket har jeg allokeret halvdelen af min tid til opgraderingen af den IT-applikation som Marine HR bruger til HR-relaterede opgaver for vores sømænd samt bemanding af vores skibe. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Isabel Amalia Jepsen, Data Scientist Consultant, IBM CIC

Forretningsområdet som Data Scientist Consultant er meget bredt. Man arbejder på korte projekter i alle slags virksomheder, og man kan arbejde med al slags data fx. sundhedsdata, vejrdata, mediedata, processdata, kundedata osv. Min primære arbejdsopgave er at finde værdi i data og være med til at løse komplekse problemstillinger for kunden ved brug af data.

Læs mere