Vis studentum.dk som: Mobile

Christian Holm, Afdelingsleder, TECHCOLLEGE

Tech College
Afdelingsleder
  • Christian Holm
  • 43 år
  • Ansat siden 2009
  • Uddannet kok

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg har ansvaret for tre kantiner på tre forskellige adresser her på TECHCOLLEGE. Jeg har ansvaret for, at det hele fungerer, at der er bemanding alle steder og at det, de laver, er i orden. Derudover er jeg selv i køkkenet om morgenen for lige at hjælpe, indtil det værste er overstået. Derefter står den på at få ordnet alt det administrative, som der er en del af. Udover det daglige kantinearbejde står vi også for at levere mad, når der er forskellige arrangementer på skolen.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Hvis man ser mit job som et puslespil, så kan jeg rigtigt godt lide, når man får alle brikkerne til at passe sammen. At få det hele til at hænge sammen, sørge for, at medarbejderne er tilpasse, at der er styr på tidsmæssige og økonomiske; der er jo helt vildt meget, der skal passe sammen, også med andre afdelinger, og det kan jeg rigtigt godt lide. Det er både spændende og samtidigt virkelig udfordrende, for der sker jo hele tiden en masse nyt, man skal forholde sig til; nye madvaner og ny teknologi, for eksempel.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Helt lavpraktisk bruger jeg min uddannelse, når jeg er i køkkenet om morgenen. Men derudover bruger jeg det jo på den måde, at jeg ved, hvad det vil sige at være kok. Ellers ville jeg ikke kunne varetage mit job - i hvert fald ikke lige så godt, for jeg ville ikke have samme føling med, hvad mine medarbejdere går op i og tænker på i dagligdagen. Og det går jo begge veje, for vi kan tale “samme sprog” og mine medarbejdere ved, hvad jeg mener, når jeg siger noget.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos TECHCOLLEGE?

1. Samarbejdet med mine medarbejdere, det er utroligt vigtigt. At vi arbejder sammen for et fælles mål.

2. På samme måde er samarbejdet med kollegerne på tværs af organisationen også rigtigt vigtigt for mig. Der er ikke noget, vi ikke kan finde ud af i fællesskab, og der er ikke nogen, der modarbejder hinanden.

3. Og så er det rigtigt vigtigt for mig, at der ikke er to dage, der er ens. Mange processer er måske de samme, men vi aner ikke, hvor meget der skal laves fra dag til dag, og så er det jo aldrig det samme mad to dage i træk, fordi der jo gerne skal være en ny menu hver dag.

  • Hvorfor er TECHCOLLEGE en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Med så stor en organisation som TECHCOLLEGE er der utroligt mange afdelinger, der skal arbejde sammen, og det er virkelig spændende, synes jeg, for det betyder også, at der er rigtigt meget, der kan lade sig gøre. For nogle år siden ville vi gerne have lavet sådan, at man kunne betale med studie- eller medarbejderkort, og så havde vi en IT-afdeling og en økonomiafdeling, der skulle ind over, og så fik vi det til at virke. Når vi får en fiks idé til nogle rullevogne til beskidt service, så får vi marketingsafdelingen til at lave nogle fine skilte, der hjælper med at få eleverne til at bruge dem. Det er da fedt.

Læs mere om TECHCOLLEGE

Mød andre kandidater fra TECHCOLLEGE

Senest opdateret: 29 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 12-03-2019

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Nanna Gaarde Jensen, International koordinator, DMJX

Som international koordinator er jeg med til at give studerende ved DMJX mulighed for at tage på international udveksling på et af vores mange samarbejdende partneruniversiteter et sted i verden som et led i sin uddannelse. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-06-2019

Helle Cassøe Hald, Servicekoordinator, Brøndum

Jeg arbejder som servicekoordinator i en serviceafdeling. Mine primære opgaver består af kontakt til kunder og leverandører, fakturering, løn og mindre tilbudsarbejde. Jeg laver i virkeligheden en masse forskellige opgaver i løbet af min arbejdsdag, så man kan godt sige, at min rolle er lidt som en blæksprutte. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-06-2019

Henning Andersen, Project Manager, Brøndum International

Som projektleder er jeg ansvarlig for fremdrift af vores projekter og koordinering af opgaver - både internt i Brøndum såvel som eksternt i forhold til vores kunder, bygherrer og underleverandører. Jeg afholder dermed flere byggemøder med vores forskellige samarbejdspartnere for at sikre, at alt går, som det skal og følger planen. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Gry Elfengård Månsson, Bygningsstruktør, CG Jensen

Jeg er bygningsstruktør, og jeg arbejder mest på store byggepladser, hvor der skal bygges bygninger af en større størrelse. Her arbejder jeg bl.a. med selve fundamentet, så jeg støber og laver formene. Det er både rigtig spændende og udfordrende at beskæftige sig med alt arbejdet det, der ligger bag det f.eks. at lave en af de vægge, vi har. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Fie Irving Olsen, Kontorelev, Scleroseforeningen

Jeg arbejder i det, vi kalder Service, hvor jeg, sammen med mine to kollegaer, besvarer alle de telefonopkald, der kommer ind i foreningen. Derudover tager jeg imod de personer, der kommer ind i foreningen, jeg opretter medlemskaber, håndterer legater, besvarer mails og laver en masse andre administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Josefine Pedersen, Elektriker, EL:CON

Jeg er elektriker og arbejder i Roskildes sikringsafdeling. Her beskæftiger jeg mig primært med ABA, hvilket vedører alt sikkerhed, hvis der skulle opstå brand. Det kan være alt fra varslingshøjtalere, der beder folk om at forlade området, hvis der opstår brand til røgmeldere, der opfanger røgen fra branden. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-05-2019

Nick Hoff Hansen, Administrativ assistent, Region Hovedstaden

Jeg er ansat i Uddannelsesafdelingen i Center for HR i Region Hovedstaden. Her arbejder jeg med administrationen af kurser af kort og lang varighed, hvor jeg lægger kurserne i Kursusportalen, booker lokaler, bestiller forplejning og sørger for, at det administrative og praktiske omkring kurserne fungerer. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Martin Kvist-Madsen, Direktør, KOM-KBH A/S

Jeg beskæftiger mig med ejendomsudvikling, hvor jeg blandt andet arbejder med byfornyelse i form af at opføre nye byggerier og renovere gamle bevaringsejendomme. Det kan være udfordrende at holde processen i gang, da tidsprocessen i et byggeprojekt kan række over flere år. Noget af det mest spændende er at se processen fra grundkøb til aflevering af et færdigt projekt.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Cecilie Drewes, Hotelreceptionist, Absalon Hotel Group

Jeg er hotelreceptionist i Absalon Hotel Group, og mine primære arbejdsopgaver foregår i receptionen i fronten med gæsterne og i alle de bagvedliggende touch points. I receptionen skaber vi gode oplevelser med masser af personlighed for vores gæster ved at checke gæster ind og ud, hjælpe med alle former for inspiration til ting at se i byen og generelle problemløsninger.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Randi Majgård Høgh Uddannet kontorassistent med tilløbende it-kurser Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Simone Gents Nielsen, Kunderådgiver, ATP

Jeg er ansat som kunderådgiver i afdelingen Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag hos ATP. Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag har mange forskellige ordninger og betjener en lang række kunder, som indebærer både offentlige og private arbejdsgivere samt erhvervsskoler, og elever der er i gang med en erhvervsuddannelse.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Anne Kloppenborg Skjerning, Chefkonsulentt, UNIK

Sætte nye kunder i drift, undervisning i Advosys programmet, support, test m.m. Sætte nye kunder i drift, så tingene bare ”spiller". Det er også spændende og udfordrende at få nye moduler op at ”køre”. Ikke én dag er ens, og jeg lærer noget nyt hver dag.  

Læs mere
Sidst opdateret 13-06-2019

Daniel Brunstad, Ventilationsmontør, Brøndum

Jeg arbejder primært med ventilationsområdet. Jeg skal montere og bestille materialer til mine medarbejdere, og samtidig skal jeg koordinere projektet og sørge for, at alt går, som det skal. Jeg har dermed en form for ledende rolle, hvor jeg har ansvar for at styre projektet.  Lige nu er jeg på et stort projekt, hvor vi bygger Jyllandspostens nye domicil i København.  

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Lene Louise Kvist-Madsen, Økonomi- og Administrationschef, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for administration og økonomi i KOM-KBH. Jeg har en Controller-funktion for projektansvarlige og forsøger hele tiden at være foran, så jeg kan hjælpe dem med deres styring af projektøkonomien. Det mest udfordrende er at få materiale og informationer fra byggeledelsen, så jeg kan bidrage til styring af økonomien i deres projekter.

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Clara Jensen, Elektriker, EL:CON

Jeg arbejder som elektrikerlærling, hvor jeg kører rundt og løser forskellige opgaver i løbet af min dag. Jeg kører primært rundt alene, og det kan både være firmaer eller privatkunder, som jeg skal ud til. Nogle gange er jeg også ude på skoler og institutioner for at sørge for, at elektriciteten fungerer. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Trine Lagersted-Olsen, Tømrer, Børge Jakobsen & Søn

Jeg arbejder som tømrer i serviceafdelingen, som laver forskellige former for tømreropgaver, der koster mindre end 100.000 kr. I serviceafdelingen kan opgaverne svinge meget fra dag til dag, men mine typiske opgaver består i at lave gulv, loft, køkken, tagrender og vindues- og dørudskiftning. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Jakob Riis Hansen, Byggeleder, KOM-KBH A/S

Jeg sidder i Byggeafdelingen, så mine primære opgaver består i at føre vores projekter sikkert fra projektudviklingen til det færdige byggeri. Det mest spændene er at se en projektide gå fra skitseniveau til at stå som færdigt byggeri, hvor folk glæder sig til at flytte ind. 

Læs mere