Josephine Ahlefeldt-Laurvig, Customer Experience Manager, GoMore

Josephine arbejder som Customer Experience Manager hos GoMore, hvor hendes primære rolle er at koordinere arbejdet på tværs af teamet.

GoMore
Customer Experience Manager
  • Josephine Ahlefeldt-Laurvig

  • 28 år
  • Ansat siden 2017
  • Cand.soc. i Service Management fra CBS

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som Customer Experience Manager. I Customer Experience teamet er vi så heldige at have al den daglige kontakt med vores 800.000 medlemmer i Danmark. Customer Experiences vigtigste opgave er at sikre gode, gnidningsfrie oplevelser for vores brugere på tværs af samkørsel, biludlejning og leasing.

Min primære rolle er at koordinere arbejdet på tværs af teamet, som består af 12 skarpe unge medarbejdere. Halvdelen af teamet har fokus på at yde en verdensklasse kundeservice, mens den resterende del er dedikeret til at uddanne vores brugere til at blive endnu bedre brugere og få det optimale ud af at leje, udleje eller lease bil. Derudover er jeg dagligt ansvarlig for at drive salg og deling af leasingbiler samt dialogen med vores leasingpartnere. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende ved mit job er forstå og anvende den viden, vi dagligt får fra vores medlemmer fra deres oplevelser og møder med vores produkt, service og andre mennesker. Jeg arbejder tæt sammen med vores produktafdeling, der vedligeholder, udvikler og designer vores hjemmeside og app for hele tiden at sikre, at vi har den bedste løsning på markedet.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet i ledelse og drift af serviceorganisationer. Gennem min uddannelse fik jeg en grundlæggende forståelse for, at virksomheder ikke længere kan nøjes med et stærkt produkt, men at den service, vi yder over for vores kunder, er altafgørende, når vi, som GoMore, vil være en vindende virksomhed. I min stilling bruger jeg min tilegnede viden om oplevelsesøkonomi, en kundecentrisk tilgang og de analytiske evner, jeg har fået med fra studietiden.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos GoMore?

Det bedste ved at arbejde i en startup som GoMore er, at man får lov at agere "blæksputte" og bære mange forskellige hatte. I GoMore er hver dag ny og spændende, og vi gør hele tiden ting, vi ikke har gjort før. Du kan ikke blot udpege problemer og vente på, at nogle andre løser dem, men du er direkte del af den proces, og det er super sjovt og udfordrende. Personligt betyder arbejdet i den type virksomhed, at jeg har fået meget mere ansvar, end jeg ville have fået andre steder. Sidst, men ikke mindst, er det vigtigste for mig det team, som GoMore er udgjort af. Det er et fantastisk hold med utroligt gode evner og energi.

  • Hvorfor er GoMore en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

GoMore er for mig et ekstremt attraktivt sted at arbejde anno 2019, fordi vi arbejder inden for et utroligt interessant område, hvor bl.a. Bloomberg og andre førende analytikere taler om "Peak Car" - et historiske skifte fra ejerskab af biler til blot at have adgang til biler. Vores forretning er baseret på at bringe mennesker sammen og bringe dem frem på en grønnere og mere social måde. For mig er det meget meningsfuldt at være en del af en deleøkonomisk virksomhed, der beriger menneskers verden både økonomisk og med oplevelser samt ved at passe lidt bedre på planeten.

Læs mere om GoMore

Mød andre kandidater fra GoMore


Annoncer