Mulighedfor at læse psykologi, når man allerde har en kandidatgrad? - Forum

25-10-2009 13:02   Line Thellufsen
Jeg vil meget gerne læse psykologi på Aalborg Universitet. Jeg har det, der skal til for at søge om optagelse igennem kvote 1. Jeg har allerede en kandidatgrad - cand.merc., betyder det noget for min optagelse? -At jeg evt. ikke kan blive optaget??

RE: Mulighedfor at læse psykologi, når man allerde har en kandidatgrad?
02-11-2009 13:39   Den centrale Studievejledning, Aalborg Universitet
Kære Line Den centrale Studievejledning er meget gerne behjælpelig i forbindelse med spørgsmål om optagelse. Du kan kontakte os på studievejl@aau.dk eller på telefon 9940 9440 alle hverdage mellem kl. 12 og 15. Venlig hilsen Den centrale Studievejledning Aalborg Universitet

RE: Mulighedfor at læse psykologi, når man allerde har en kandidatgrad?
01-05-2010 17:31   David Mygind
Hejsa Som Executive MBA studerende på CBS med tidligere erfaringer fra psykologiundervisningen på HD O studiet hos SDU mener jeg at kunne bidrage. Med en cand.merc i bagagen er man en potentielt velegnet kandidat til optagelse på Aalborgs nye Master of Business Psychology (MBP). Der er tale om et selvfinansieret studium på master niveau med deltidsundervisning og et forløb som strækker sig over cirka 2 år. Besøg eventuelt siden www.bestyrelsesbank.dk der indeholder en del uafhængig information om selvbetalte deltidsbaserede videreuddannelser. (HD, MBA, Akademi, Diplom osv.). Mvh David Mygind www.mygindmanagement.com

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide