Fitness and Lifestyle Management at George Brown College, Toronto, ON - Forum

09-09-2009 00:52   Alberte Schriver
Hej.. Jeg rejste d. 7 august til Toronto, for at starte på min uddannelse i Fitness and Lifestyle Management her d. 9 sept. Jeg ansøgte om SU i starten af maj. Jeg fik en tilbagemelding i juli omkring manglende dokumenter, som jeg efterfølgenende sendte ind i starten af august lige inden jeg rejste. Jeg har efterfølgende fået indsamlet mere information ommkring min uddannelse som jeg har tænkt mig at sende ind. Jeg prøver at gøre det således at jeg tager Fitness and Lifestyle Management som er en advanced diploma college degree på 2 år, som er meget fitness og rehabiliterings relateret hvorefter jeg kan transfer til University of Guelph for at fortsætte med en bachelor i Kinesiology.. Bachelor i Kinesiology tager 4 år, men da jeg har min taget min Fitness and Lifestyle Management degree, kan jeg springe ind på 3 år, så jeg i sidste ende alligevel ender op med 4 år. Jeg venter stadig på svar fra SU og har prøvet at kontakte dem via mail, hvor jeg blot får et svar omkring de vil vende tilbage til mig inden for 14 dage vie email eller brev.. Hvis du/I kender til noget lignende, lignende program der er blevet su-godkendt, gode råd osv osv osv må du/I meget gerne skrive. Uddannelsen er dyr nok i sig selv, så det ville jo altid være en kæmpe hjælp med økonomisk støtte fra SU.. Sidder der en derude med samme uddannelse som jeg er ved at gå ind til, så har du sikkert nogle svar på mine spørgsmål. Jeg ser det lidt sådan som om at SU-styrelsen sammenligner med lignende uddannelse vi har i Danmark, hvilket jeg personligt synes er forkert.. Vi snakker om nytænkning, globalisering og internationalitet i Danmark, så burde det ikke være så svært at tage sin SU med til udlandet.....

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide