en uddanelse i iran - Forum

04-11-2010 08:43   rozza_292002
er det muligt at få su i iran ? hvis jeg skal begynde og studere dernede.. kender en veninde der fik su da hun skulle læse som bioanalytiker.. er det så muligt at jeg kan få su hvis jeg skal læse som hudbekendelse i iran?

RE: en uddanelse i iran
04-11-2010 08:53   Studentum

Hej,

Desværre er det kun SU-styrelsen som endegyldigt kan svare på om du kan få SU med til din uddannelse i Iran. Hver gang der er tale om uddannelse i udlandet skal der ansøges om at få lov til at tage SU med. Oftest kræver SU-styrelsen dokumentation om uddannelsens indhold og niveau. Er indholdet og niveauet tilsvarende en dansk su-berettiget uddannelse er der dog gode chancer for at du kan tage SUen med

Mvh


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide