Vis studentum.dk som: Mobile

Tim Knorborg Jensen, Head of Content, Texta

  • Tim Knorborg Jensen
  • 22 år 
  • Ansat siden september 2015
  • Erhvervsøkonomi og erhvervsret,
    HA (jur.)

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Mit arbejde som Head of Content i TEXTA drejer sig hovedsageligt om koordinering og uddelegering af arbejdsopgaver til vores medarbejdere. Jeg er ansvarlig for, at ”maskinen” kører som smurt, og at alle har forstået sin opgave. Mit arbejde omfatter også planlægning på kunde- og organisationsniveau, så vi kommer i mål til tiden. Derudover varetager jeg også opgaver i forhold til rekruttering og en række administrative opgaver.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er helt klart udfordringen med at få alt til at gå op i en højere enhed. Jeg har mange bolde i luften på samme tid og sidder med det forkromede overblik over alle vores kunder og igangværende opgaver. Det er mit ansvar at få enderne til at mødes, således at vi overholder deadlinen over for kunden. Der er ofte travlt, og man skal løbe stærkt, men det er også en fed fornemmelse, når jeg kan se, at alt spiller.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger måske ikke min uddannelse i det daglige, men mere i min rolle som leder og ansvarlig for rekruttering. Helt konkret eksempelvis i relation til at udarbejde ansættelseskontrakter – det er en smal sag, når man har undervisning i arbejds- og ansættelsesret bag sig.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Texta?

Tæt dialog med kunderne

Jeg sætter stor pris på at følge vores kunders udvikling og se, at de ting, vi laver, giver pote og ikke mindst afkast. Mange af vores kunder har været med fra dag 1, og det er enormt givende at følge med i udviklingen og se dem klare sig godt.

Fleksibilitet i arbejdet

Vi slår os meget på at være en fleksibel arbejdsplads, hvor du som medarbejder stort set bestemmer indholdet af din arbejdsdag. Jeg står som nævnt for planlægning og koordinering, hvorfor det i sidste ende er mit ansvar, at vi leverer til tiden, men om en skribent løser opgaven inden for almindelig kontortid eller sent søndag aften, blander jeg mig ikke i – så længe kvaliteten er i orden, og deadline respekteres. Fleksibiliteten er alfa og omega i TEXTA, hvor mange af vores medarbejdere, inklusiv undertegnede, er studerende, som både skal passe et studie og job.

Flad organisation

Vi bryster os af at have en flad organisation, hvor alle har noget at skulle have sagt. Ledelsen sidder selvfølgelig med det overordnede ansvar og en vetoret, men både på det operationelle og strategiske plan er alle velkomne til at bidrage og komme med input.

  • Hvorfor er Texta en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

TEXTA er en attraktiv arbejdsplads, hvis du er ambitiøs og ikke er bange for at knokle. Du bestemmer stort set selv, hvor meget du har lyst til at arbejde, hvilket er rart i eksamensperioderne. Som et ungt startup er der også plads til andet end arbejde, eksempelvis i form af FIFA, grillaftener på vores tagterrasse og torsdagskageordningen.

Læs mere om Texta

Mød andre kandidater fra Texta

Senest opdateret: 01 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Sanne Hedegård, Senior Bemandingschef, Powercare

Jeg er bemandingschef i POWERCAREs Danmarksafdeling, hvor vi finder sundhedsfaglige vikarer til hjemmeplejen, plejehjem og sygehuse. Vi har knap 20 unge mennesker ansat i min afdeling til at booke vikarer og tale med kunder og sikre det bedste match mellem de to. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Cecilie Bak, Project Manager, Ørsted

I min ansættelsesperiode har jeg arbejdet både i Wind Power med trading og i Distribution, og i det seneste år har jeg arbejdet i forskellige projekter i B2B. I takt med, at Ørsted er på en spændende digital rejse, har jeg fået muligheden for at prøve mig selv af som Scrum Master i et Digital Delivering Vehicle.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Jesper Knudsen, Administrerende direktør, EL:CON

Jeg er administrerende direktør i EL:CON. Mine primære opgave er at sikre EL:CONs overordnede retning og styring, det vil sige at udvikle en plan for vores forretning og sikre, at den blive udlevet. Jeg arbejder blandt andet opgaver omkring forretningsudvikling, organisationsudvikling, opkøb af virksomheder samt sparring med forretningens driftsdirektører og store kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Christian Teill Nielsen, Consultant, Mærsk

Jeg arbejder som Intern Management-konsulent ved Maersk Management Consulting, og mine arbejdsopgaver strækker sig dermed over stort set alle forretningsområder, da vi laver projekter på tværs af både forretningsenheder og funktioner.

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Amalie Sindberg, Change Manager, Telenor

Jeg arbejder som Change Manager og Agil Coach i Telenor, hvilket betyder, at mine ansvarsområder er todelte men dog ofte med overlap. At arbejde med Change Management i Telenor vil sige, at jeg arbejder med strategien og den overordnede plan for, hvordan vi lykkes med en organisationsforandring fx den transformation af vores salgskanaler, som vi har gennemført.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Gustav Toftegaard Hansen, Student Assistant, 3Shape

I work with R&D Management Support. Our task is to realize top management’s initiatives, including the optimization of processes, development of new projects, creating transparency, or other internal consulting tasks. My main responsibilities involve the development of a quarterly report that assesses risks, usage and quality. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Patrick Maron Limmose, Regional Manager, Swapfiets

Jeg arbejder som Regional Manager med ansvar for Swapfiets i Aarhus, hvor jeg har stået for at starte konceptet op fra bunden. Det var og er alt fra at finde lager og butik, ansætte nye kollegaer, modtage cykler, drive konceptet, sætte lokale og nationale aftaler op. Der er en del operationelle og strategiske arbejdsopgaver involveret i min dagligdag.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Johannes Christian Vørts, Head of Development, Krifa

Jeg arbejder som Head of Development hos Krifa - mere specifikt i Krifas store satsning GAIS. GAIS fungerer som en slags startup-virksomhed internt i Krifa – det, som man ofte kalder en Corporate Garage. Det unikke ved GAIS frem for andre projekter i Krifa er, at vi som arbejder med GAIS, dedikerer 100% af vores tid til GAIS og ikke har andre opgaver i Krifa.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mikael Holm, Koncern Indkøbschef, Carl Ras

Jeg er ansvarlig for funktionsområdet Indkøb, som udgøres af i alt 22 medarbejdere. I Indkøb er vores primære opgaver at udvælge varerne i vores sortiment, oprette varer og vedligeholde data på disse, forhandle kontrakter med leverandører, indkøbe varer og udvikle varer i vores egne varemærker. 

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Rasmus Hempel, Strategy Manager, Telenor

Jeg arbejder som Senior Strategy Manager i Strategy & M&A, hvilket betyder, at jeg er med til at sætte retningen for Telenor Danmark samt løse nogle af de mest komplekse problemstillinger, som vi hele tiden står over for. Mine primære arbejdsopgaver er at kombinere teori med praksis og forstå, hvordan vi skaber værdi for Telenor Danmark – både på den korte og lange bane.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Frederik Hviid, Head of Business Optimization & Quality, Telia

Jeg arbejder i Channels, som sagt på dansk er vores menneskebetjente kundekanaler. Min afdelingen arbejder med alle former for optimering, kvalitetssikring og effektivisering af forretningen – både med udgangspunkt i kunderne, så de får den bedste oplevelse i deres relation med Telia og med udgangspunkt i forretningen.

Læs mere
Sidst opdateret 09-04-2021

Isabella Braad, Store Manager, Circle K

Jeg er ansat som Store Manager (butikschef) på Circle K i Søften. Min primære arbejdsopgave består i at drifte og vækste et døgnåbent anlæg. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-11-2019

Helga Hertz, Quality Manager, ME Production

ME Production er med sine bæredygtige produkter og miljøvenlige fokus i konstant udvikling, hvor der kontinuerligt bliver stillet nye krav. Det gælder både den teknologiske udvikling til krav fra myndighederne. Mine ansvarsområder indbefatter hele QHSE-området med fokus på kvalitet, miljø og sikkerhed.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kenneth Nørgaard, CEO, BabySam

Min fornemmeste opgave er at sikre, at BabySam har den rigtige kultur blandt vores 450 butikker og samtidigt sikre, at vi som virksomhed hele tiden udvikler os sammen med kunderne og har en position, hvor vi kan sikre vækst og indtjening og derigennem sikre et stærkere BabySam i fremtiden for både ejere, medarbejdere og kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

William Axel Pontoppidan, Head of Finance and Business Development, Good Monday

Som Head of Finance and Business Development i Good Monday fokuserer jeg primært på to områder. Det første område er at sikre en klar forbindelse mellem strategi, nøgletal, omkostninger og budget. Dette indebærer bl.a. at lave et framework, hvor vi definerer vores strategiske prioriteter og understøttende KPI'er m.m.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Noreen Din, Teamleder, Sweco

Jeg er teamleder og sidder overordnet med opgaver og projekter inden for veje og trafikplanlægning. I det store hele kan man sige, at mit job kræver stærke projektlederevner, og da jeg er teamleder og har personaleansvar, er det selvfølgelig også vigtigt, at jeg er en god leder.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Frederikke Mouritsen, Projektleder, VINIA Media

Jeg arbejder med filmproduktion til danske virksomheder hos VINIA Media. Heri består mine primære arbejdsopgaver som projektleder i at planlægge og organisere vores igangværende filmprojekter. Det kan omhandle den direkte planlægning og struktureringen af vores timer på et givent projekt, og det kan omhandle den kreative proces i præproduktionen, hvor koncepterne udvikles.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Peter Høyer, Projektleder, Barslund

Jeg er projektleder i det svenske datterselskab Barslund AB, hvor jeg har to projekter i Ystad. Som projektleder har jeg ansvaret for, at hvert projekt planlægges og gennemføres, så både tidsplan, ressourcer, økonomi og kvalitet hænger sammen. 

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Emil Eggert Scherrebeck, Udviklingskonsulent, Vejle Bibliotekerne

Jeg er ansat som udviklingskonsulent på Vejle Bibliotekerne. Min hverdag er meget alsidig, men de største blokke i mit skema fyldes ud af forskellige udviklingsopgaver samt projekt- og procesledelse. Vejle Bibliotek er et af seks Centralbiblioteker i Danmark. 

Læs mere