Vis studentum.dk som: Mobile

Stine Ring, Handelsassistent, STARK

STARK
Handelsassistent

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg sidder i proff/projektsalg hos Stark Frederiksberg. Det er primært mellemstore, store kunder og projektsalg. Primært modtager jeg bestillinger, salg og spørgsmål over telefonen og rådgiver både private og professionelle kunder. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende i mit arbejde er, at jeg aldrig har to dage, der er ens, men det kan også være det, der er mest udfordrende, fordi jeg aldrig helt kan forberede mig på, hvad der kan ske i løbet af en arbejdsdag. Om det er specielle
forespørgsler på varer, prisforespørgsler eller lagervarer, som kunderne står og mangler.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er i gang med at uddanne mig til handelsassistent med speciale i trælast. Jeg bruger meget de ting, som vi lærer på
skole til fx at kunne rådgive vores kunder bedre, fordi jeg får en mere faglig vinkel på vores materialer. På samme bruger jeg også den viden, som jeg får gennem mit arbejde, når jeg taler med kunder og leverandører, til de opgaver, vi har på skolen. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos STARK?

Jeg synes, at det er meget vigtigt, at man har frihed til udvikle sig i den retning, som man har lyst til med fuld opbakning fra ledere såvel som kollegaer. Det er også vigtigt at have fuld opbakning fra ens nærmeste leder eller længere oppe, hvis jeg står i en sitaution, hvor en kunde eller kollega har en ubehagelig tone eller adfærd, så der kan blive sat en stopper for det og skabt et behageligt arbejdsmiljø.

Det er også rigtig vigtigt for mig, at jeg ikke bliver overvåget i mit arbejde, hvis jeg lige tager 5 minutters pause eller taler med en kollega. Det er dejligt at vide, at vi stoler på hinanden, så længe man selv har styr på sine ting og opgaver. Det er noget af det, der fylder meget hos STARK Frederiksberg, og som gør det til en fantastisk arbejdsplads!

  • Hvorfor er STARK en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i?

STARK er en attraktiv virksomhed for mig, da jeg kan udvikle mig i den retning, som jeg har har lyst til. Jeg har selv været hos STARK i 4 år, men gik først i lærer i august hos STARK Frederiksberg. STARK Frederiksberg er nok den bedste arbejdsplads, som jeg har været ansat på, fordi jeg får opfyldt de ting, som er vigtige for mig i mit arbejde. Jeg er blevet meget mere selvsikker som sælger, fordi jeg ved, at jeg har en afdeling, der støtter mig og vil hjælpe mig, når jeg har brug for det. Det er det, der gør STARK til en attraktiv virksomhed og arbejdsplads for mig! 

Læs mere om STARK

Mød andre kandidater fra STARK

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Bjerregaard Henriksen, Handelselev, STARK

Jeg sidder i frontteamet hos STARK Skejby, hvor jeg tager imod vores kunder, der enten kommer for at købe bestemte produkter eller skal have lavet tilbud på større ordrer. Mit arbejde består dermed i at være ansigtet ud af til, når kunder træder ind i butikken. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mads Thorup, Ejendomsmægler, home

Mit fokusområde er ’Salg og vurdering’ i en nyåbnet home Lejlighedsbutik i Aarhus C. Vi arbejder udelukkende med lejligheder, andelsboliger, interessentlejligheder og lignende boligtyper. Jeg beskæftiger mig primært med salg af lejligheder i form af fremvisninger og vurderinger.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Fatima Hodzic, Junior Buyer, Salling Group

Jeg har altid interesseret mig for retail-branchen, men jeg har aldrig rigtig vidst, hvad jeg skulle bruge mit liv på. Da jeg startede hos Salling Group som deltidspige, kunne jeg ret hurtigt se, hvor spændende en virksomhed det var, og at de havde et rigtig godt elev- og lederprogram. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Berg Berger, Handelsassistent, STARK

I min dagligdag hos STARK beskæftiger jeg mig med salg og rådgivning til kunderne i butikken og de kunder, der ringer ind og i gang med et byggeprojekt, hvor jeg så skal lave et tilbud til dem. Her skal jeg finde ud af, hvad de har brug for, så jeg kan et godt tilbud til dem. Jeg laver også tilbudsopfølgninger og har kontakt med leverandører. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aydin Uslu, Senior Accountant, Salling Group

Jeg arbejder i Group Accounting (GA) under Finance, hvor vi samlet set er omkring 320 ansatte i alt inklusiv vores kolleger i vores Shared Service Center i Polen. Jeg sidder en afdeling, som bliver kaldt Accounts Payable, hvor jeg beskæftiger mig med controlling af processer, afstemning og opfølgning på diverse konti, optimering og udvikling af vores processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Sofie Blæsberg, Souschef, BabySam

Jeg er souschef i butikken i Esbjerg, og som souschef er man en blæksprutte. Man har en arm med i alt, og gerne flere end der lige er til rådighed. Men mine primære opgaver er at bestille varer fra min afdeling, som er barnevogne. Derudover skal jeg også have styr på, om alle de andre kollegaer har styr på deres afdelinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marina Canic, Frisørelev, STUHR

Jeg arbejder som frisørelev, på mit sidste år af uddannelsen, hos STUHR, i vores salon på Jægersborg Allé. Som elev hos STUHR bliver du tildelt det primære ansvar i salonens hverdag. Oftest er du den første, kunden ser, når han/hun træder ind af døren, og du skal sørge for, at salonen er flot til de næste kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mathias B. Hofman, Trainee, EY

Jeg er trainee i Assurance hos EY, hvor vores primære ydelser er revision og rådgivning af danske virksomheder. Mere specifikt rådgiver jeg både nogle af Danmarks største internationale virksomheder og virksomheder, der driver forretning inden for landets grænser – hvilket er en kundeportefølje, jeg er meget glad for at have.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Sanne Egsgaard, Butikschef, BabySam

Jeg er butikschef i en af vores butikker, og jeg beskæftiger mig med alt, der har med butikken at gøre. Det gælder både i forhold til kunder, personaleledelse, vagtplaner, budget, salgstal, KPI'er, salgstræning af personale, varebestillinger, kampagner, så mine opgaver spænder vidt.  Det spændende og udfordrende i mit arbejde er, at dagene aldrig er ens.

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Charlotte Pedersen, Supporter, E-Komplet

Jeg er i den heldige situation, at min fornemmeste opgave er at sidde og være behjælpelig, når vores kunder ringer og skriver ind og har brug for lidt hjælp og vejledning. Derudover hopper jeg i ny og næ i bilen og kører ud til nye kunder for at hjælpe dem i gang med at bruge E-Komplet. En spændende og udfordrende dag er helt klart, når jeg tager ud på konsulentbesøg.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rasmus Mygind Jensen, Speditør og sektionsleder, DSV

Min funktion hos DSV Road er sektionsmanager med ansvar for eksport til Benelux-landene. Jeg står for den daglige ledelse af et team på seks disponenter, som varetager disponeringen af omkring 100 lastbiler, derudover arbejder jeg med tilbud og implementering af nye kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Matilde Grote, Økonomielev, CPH

Jeg sidder i CPH's debitorafdeling, hvor mine primære opgaver er at bogføre den daglige bank og alle ind- og udbetalinger, som vi har. Derudover hjælper jeg til i vores debitormail med at besvare henvendelser fra vores kunder. Jeg sidder også og rykker alle vores engangskunder for manglende betalinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Søren Kargo Tørnqvist, Speditør, DSV

Jeg sidder til dagligt på DSV’s hovedkontor i USA, som ligger i Clark, New Jersey tæt på New York. Jeg arbejder med lufteksport og er i dialog med mennesker fra hele verden hver dag. I denne stilling er to dage aldrig ens, og der er mange spændende udfordringer hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 19-08-2019

Patrick Boe Petersen, Udlejningskonsulent, Heimstaden

Jeg er ansat i udlejningsafdelingen i Heimstaden og beskæftiger mig derfor primært med udlejning af vores lejeboliger. Min primære arbejdsopgaver er fremvisninger, åbent hus-arrangementer og udarbejdelse af og opfølgning på lejekontrakter. Ud over de primære opgaver, er der en del kundekontakt, som gør hverdagen alsidig og spændende. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Lina Schiel-Madsen, Indirect Tax Consultant, DSV

Jeg startede for lidt over 2 år siden som økonomielev i DSV. I løbet af min elevtid var jeg rundt i forskellige afdelinger i virksomheden, deriblandt debit/kredit bogholderiet, finansafdelingen med perioder i lønafdelingen samt i treasury-afdelingen. Jeg er efter endt elevuddannelse blevet ansat som Indirect Tax Consultant i DSV’s globale Tax afdeling.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Trainee in Administration, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Lauris P. Sørensen, Supporter, E-Komplet

Mit primære forretningsområde hos E-komplet omfatter regnskab og time-/sagsstyring. I min rolle som supporter hjælper jeg hver dag vores kunder med at forstå og udnytte vores produkt til fulde. Noget af det vigtigste i min dialog med kunderne, er, at de føler sig hjulpet og værdsat, så jeg er sikker på, at de har de mest hensigtsmæssige arbejdsgange i deres hverdag. 

Læs mere