Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Christina arbejder som Digital Marketing Manager hos Niels Brock, hvor hun blandt andet sidder med ansvaret for hjemmesiden og Google-trafikken til hjemmesiden.

Niels Brock
Digital Marketing Manager
  • Cristina Buck Bramsen
  • 42 år
  • Ansat siden 2017
  • Kandidat fra RUC i Filosofi og Virksomhedsstudier

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både vores hjemmeside og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau.

Vi skal være tilstede på hele kunderejsen fra, når man googler et søgeord som erhvervsuddannelse, hvor jeg sørger for at vi ligger øverst til, at man lander på hjemmesiden, hvor der er så relevant og spændende information, at man får lyst til at tilmelde sig et kursus eller en uddannelse.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Helt klart vejen til at nå de forskellige mål for hvert uddannelsesområde - hvilken målgruppe skal vi have fat i til en bestemt uddannelse, og hvordan får vi overbevist dem om, at det er Niels Brock, der tilbyder den bedste uddannelse på markedet.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger egentlig kun Virksomhedsstudier, som var min ene overbygning på RUC. Der lærte vi om målgruppeanalyse, konkurrence og branding. Ellers er mit job meget digitalt og tillært med årene.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Niels Brock?

1. At jeg markedsfører uddannelser og kurser, som jeg kan stå inde for og er stolt af

2. Grin og nærvær blandt kollegaer

3. Respekt for, at vi alle knokler for samme sag.

  • Hvorfor er Niels Brock en attraktiv organisation for dig at arbejde i?

Jeg kan især godt lide to af vores værdier om, at ”vi opfører os ordentligt i alle relationer”, og at ”vi har et internationalt udsyn, og vi er innovative”. Begge værdier skinner godt igennem internt, og det bliver ved med at være interessant at stile mod at være de mest innovative og internationale.

Læs mere om Niels Brock

Mød andre kandidater fra Niels Brock


Annoncer