Vis studentum.dk som: Mobile

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og Machine Learning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt for deres dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning og Marketing Automation.

Som en del af min rolle som Associate Consultant er jeg bindeleddet mellem vores kunder og vores tekniske specialister. En del af det daglige arbejde er således at drive vores projekter effektivt med stor værdi for vores kunder fra start til slut, herunder foretage analyser og problemløsning, stakeholder management, planlægning og sikring af leverancer af højeste kvalitet.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

IIH Nordic har en stor berøringsflade med flere forskellige brancher og projekter, hvilket i nogle tilfælde kan være en udfordring at navigere i. Samtidig er denne forskelligartethed i opgavernes natur også det, der gør arbejdet mest spændende, da man som konsulent får indsigt og forståelse for en række forskellige problemstillinger og løsninger, der er med til at sikre en kontinuerlig læring i jobbet.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Gennem min uddannelse på Copenhagen Business School har jeg skabt mig en solid forståelse af det at drive forretning, hvor særligt analyser inden for bl.a. stakeholder management, organisationsledelse og kundestrategier har skabt et godt udgangspunkt for at agere i min rolle hos IIH Nordic i dag. Det er særligt de metodiske færdigheder jeg anvender, som jeg gennem studiet har tillært mig, da disse i den grad forekommer anvendelige i den daglige problemløsning for vores kunder.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos IIH Nordic?

Det er først og fremmest de gode og dygtige kollegaer, der både inspirerer og lærer fra sig i det daglige arbejde. Dernæst er muligheden for en den individuelle udvikling på et personligt og fagligt plan gennem intern træning, interessante projekter og peer-to-peer læring af stor betydning. Endeligt har IIH Nordic stort fokus på det hele menneske i deres medarbejdere, da det sætter rammerne for dygtige medarbejdere og et stærkt sammenhold i organisationen.

  • Hvorfor er IIH Nordic en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Hos IIH Nordic får man et stort ansvar for sine arbejdsopgaver, hvilket sikrer den konstante faglige og personlige udvikling hos alle medarbejdere i organisationen. Der er endvidere stort fokus på at arbejde sammen som ét team, der bl.a. styrkes gennem de mange sociale og faglige aktiviteter, som IIH Nordic arrangerer for organisationens medarbejdere. Endeligt har IIH Nordic en høj faglighed, der eksemplificeres gennem flere vundne priser og store danske og udenlandske virksomheder, der vælger IIH Nordic som partner i den digitale rejse. Alt dette giver en unik mulighed for at arbejde sammen med yderst kompetente kollegaer, den nyeste teknologi og med spændende digitale projekter for vores kunder.

Læs mere om IIH Nordic

Mød andre kandidater fra IIH Nordic

Senest opdateret: 03 okt 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 01-03-2019

Claudia Laven, Global Marketing Graduate, Novo Nordisk

As a Global Marketing Graduate, I started my journey with Novo Nordisk in the Global Insulin Marketing department in the company’s Headquarters in Copenhagen. During my 8 months there, I was part of a cross-functional team supporting the insulin brand teams on various projects.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Rasmus Junker, Senior Client Manager, Conversio

Jeg sidder med det overordnede kommercielle ansvar for en stor del af vores kunder. Jeg er med til at sikre, at kunden bliver en succes igennem forløbet hos os. Dette gør jeg blandt andet ved sparring om kundens egne tiltag og udvikling af kundens nuværende setup. Herigennem er det selvfølgelig vigtigt, at kunden har tiltro til mig, så jeg kan træffe afgørende beslutninger for deres markedsføring.

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Agnete Moos, Seniorkonsulent, UNIK

Jeg er ansat i salgsafdelingen i Team Bolig, hvor jeg er kundeansvarlig for vores kommunekunder og faciliterer kundeerfagrupper. Jeg arbejder med forretningsudvikling og pt. er min tid i høj grad dedikeret til interne projekter og implementering af nye systemer og processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 27-03-2019

Katrine Hulgaard Stoustrup, Marketing Automation Konsulent, Krifa

Jeg arbejder med Marketing Automation i Krifa, som er en virksomhed med over 700 ansatte. Jeg sidder til daglig i den digitale afdeling, som arbejder med Krifas hjemmesider, app og e-commerce, men også vores marketing automation setup med primært email-markedsføring.  Jeg er med til at udvikle brugerrejser. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sabine Højbjerg, Technology Solutions Professional, Microsoft

Jeg er Technology Solutions Professional hos Microsoft, hvor jeg arbejder med teknologier inden for den moderne arbejdsplads. Det vil sige, hvordan vi i Microsoft forsøger at tilpasse og udvikle vores teknologier til fremtiden arbejdsplads i takt med den digitale samfundsudvikling. I min rolle har jeg særlig fokus på samarbejdsværktøjer. Det indebærer blandt andet, at jeg demonstrerer, hvordan man ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Ahmed Abdallah, Strategic Purchaser, Lidl

Jeg arbejder som Strategic Purchaser hos Lidl Danmark, hvor jeg og teamet har ansvaret for at indkøbe mærkevareprodukter på kryds og tværs af alle varekategorier. Det betyder, at mine opgaver indebærer alt ligefra at have kontakt til leverandørerne til at forhandle priser og efterfølgende prisfastsætte varerne.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Olivia Carnbring Bonde, Commercial Executive, Microsoft

Min rolle er ”Commercial Executive”. På dansk kan det oversættes til at være kommercielt ansvarlig, hvilket betyder, at jeg håndterer kontrakter, aftaler og handler, som foregår mellem mine kunder og Microsoft. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-04-2019

Philip Korsholm Bjerg, Key Account Manager, Kvadrat

Jeg er Key Account Manager i vores ’Transport Division’. Her har jeg ansvaret for de af vores kunder, som arbejder inden for transportsegmentet i Danmark, Norge, UK, Øst-Europa og Asien. Kunderne, som jeg beskæftiger mig med, er arkitekter/designere, sub-contractors og slutkunder, som alle arbejder med det førnævnte segment, altså cruise liners, færger, toge, fly osv.

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Mubeen Sadiq, Change Manager, Krak

Jeg har en meget varieret arbejdsdag og har opgaver ligefra budgettering og planlægning af salgsperioder til ansvar for opstart af en ny afdeling hos Eniro. Jeg arbejder ofte tværorganisatorisk i forbindelse med projektdeltagelse påforskelligartede projekter - eksempelvis implementering af nyt CRM system, provision og kontaktstrategi. Det, der tiltaler mig meget, er graden af variation ...

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Caroline Leopold, Marketing Assistant, Carlsberg

I Carlsberg Brand Marketing beskæftiger vi os med brandorienteret marketing, der primært vedrører vores masterbrand; Carlsberg pilser, Carlsberg 1883, Carlsberg Nordic og den nye øl, der kommer til at hedde Carlsberg Humle. Min arbejdsdag og mine opgaver varierer en hel del - der er ikke en dag, der er ens.

Læs mere
Sidst opdateret 05-03-2019

Peter Kragh Lauritsen, Head of SEO, Texta

Jeg arbejder som Head of SEO, og min primære arbejdsopgave er at skabe større synlighed for vores kunder på Google. Min typiske arbejdsdag indebærer blandt andet at udarbejde søgeords- og konkurrentanalyser, planlægge og iværksætte indsatser og følge gennemførte projekter til dørs. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sebastian Myrthue, Area Export Manager, Danish Crown

Jeg er Area Export Manager i ESS-FOOD, som er en handelsvirksomhed i Danish Crown-koncernen. Jeg har ansvaret for al indkøb af fjerkræ, okse- og grisekød i Holland og Belgien. Derudover er jeg sælger til Ungarn og Tjekkiet. Det, jeg helt kort laver, er indkøb fra slagterierne i Europa til kunder i Asien, Afrika og Europa. 

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Annelie Helgelin, Market Development Representative, Falcon.io

I work in the sales department as a Market Development Representative. I assists the sales and marketing team with lead generation and engage with with prospects via our web chat. I consider myself to be very social and love to meet new people. I talk to a lot of different companies all over the world to gain understanding how they use social media.

Læs mere