Camilla B. Krogtoft, People & Culture Business Partner, Heimstaden

Mød Camilla, der er People & Culture Business Partner hos Heimstaden. Med sit arbejde i HR arbejder Camilla med hele medarbejderrejsen – fra rekruttering til afsked.

Heimstaden
  • Camilla B. Krogtoft
  • 1981
  • Ansat siden januar 2020 
  • AP Degree in Human Ressource

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Mit arbejde er i hjertet af vores strategi om at skabe en ”friendly workplace”. I People & Culture, som HR-funktionen hedder i Heimstaden, arbejder vi med hele medarbejderrejsen – fra rekruttering til afsked. Det handler både om at sikre organisationen har de rette rammer for vores talenter, finde og rekrutterer de rette personer, give dem den bedste introduktion til Heimstaden, lave opfølgninger og udvikle medarbejderne, samt sikre administrationen og det juridiske ift. personalespørgsmål. Jeg får med andre ord stor berøring med mange mennesker og afdelinger i hele Heimstaden – både i vores gruppefunktioner internationalt og lokalt i Danmark.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Ikke to dage er ens i Heimstaden. Det hænger især sammen med, at vi er en meget ambitiøs virksomhed, som hele tiden lærer og udvikler os til gavn for vores beboere. Og så hænger det sammen med, vi er en virksomhed i vækst, som gerne vil flytte vores branche og markedet. Det er en fantastisk spændende rejse at være på og være en del af. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Min HR-kuffert er fyldt med gode, praktiske og strategiske metoder. Det er en kunst at anvende dem korrekt for at opnå gode resultater. Men med fokus på detaljen og forståelse for det operationelle, så kan vi sammen med vores daglige leder sikre, at værdier og holdninger bliver inkorporeret i organisationens adfærdsmønster i forhold til vision og strategi.

En ting, jeg gentagende hørte på mit studie, var ”Vi skal ikke arbejde med HR for HR´s skyld – Men med øje for strategien skal vi inkorporere HR´s arbejde, således det giver værdi for organisationen og mening for vores managers.” Det forsøger jeg altid at efterleve i Heimstaden. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Heimstaden?

Fagligt så trives jeg bedst i forandringen, og det må man sige, at Heimstaden formår. Personligt er tillid, fleksibilitet og godt lederskab værdier det, der får mig til at stå op om morgen. Alle sammen værdier som er en stærk del af Heimstaden og indbygget i vores DNA.

Socialt så er det vigtigt, at vi alle sammen har samme vision ”Friendley Homes & Friendly Workplace”. De mange timer, man bruger på jobbet, skal opleves som mindeværdige, udviklende og ikke mindst som del af et fællesskab, som arbejder mod samme mål. 

  • Hvorfor er Heimstaden en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Netop vores værdier for os som mennesker og visionen for, hvordan vi som Heimstaden driver vores virksomhed er italesat og afstemt.  Vores ”CARE, DARE & SHARE-kultur” handler om præcis det, som jeg finder vigtigt, og skaber en tydelig sammenhæng mellem vores arbejde og vores beboere. Sidst, men ikke mindst, så er der ubegrænsede mulighederne for at vokse med opgaverne og ansvaret i Heimstaden. Det betyder rigtigt for motivationen og glæden ved at gå på arbejde.

Læs mere om Heimstaden

Mød andre kandidater fra Heimstaden


Annoncer