Muskaan Maria Hussain, Customer Success Assistant, HairLust

Hvad laver en Customer Success Assistant? Vi har spurgt Muskaan Maria Hussain, der her givet et indblik i rollen som Customer Success Assistant hos HairLust.



Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg beskæftiger mig med mange forskellige ting, men det kan være alt fra daglig kundeservice til outreach, opfølgning og pleje af samarbejdet med vores mikro-influencers. Derudover, hjælper jeg med at øge engagementet på vores sociale medier, ved at deltage i debatten, altid svare og reagere på kommentarer, på stories/billeder hvor vi er tagget og lignende. Så assisterer jeg også med SEO i form af research på mulige backlinks og blogartikler. Og så er der selvfølgelig også andre administrative opgaver.

Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Hver dag er aldrig den samme, hvilket betyder, at man hver dag bliver klogere og lærer noget nyt. Det synes jeg er rigtig spændende, fordi på den måde kan man blive ved med at forbedre sig.

Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har gennem min uddannelse, lært en masse teorier og metoder, til at håndtere alt fra kommunikation til sociale medier, og det har jeg kunnet implementere i mit arbejde hos HairLust og få det brugt i praksis.

Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos HairLust?

  1. Nye udfordringer
  2. Gode kollegaer
  3. Selvstændighed

Hvorfor er HairLust en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

HairLust er en attraktiv organisation for mig at arbejde i, da jeg kan få lov til at bruge de teorier og metoder jeg har lært gennem mit studie. Derudover arbejder jeg med en masse forskellige ting inden for virksomheden, hvilket gør at hver dag er spændende på sin egen måde.

Læs mere om HairLust

Mød andre kandidater fra HairLust


Annoncer