Mubeen Sadiq, Change Manager, Krak

Mubeen er Change Manager, og arbejder med både budgettering, planlægning og opstart af ny afdelinger. Jobbet er meget tværorganisatorisk.

Change Manager
  • Mubeen Sadiq
  • 39 år
  • Ansat siden februar 2012
  • HD del 1 og Akademi Merkonom

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg har en meget varieret arbejdsdag og har opgaver ligefra budgettering og planlægning af salgsperioder til ansvar for opstart af en ny afdeling hos Krak. Jeg arbejder ofte tværorganisatorisk i forbindelse med projektdeltagelse på
forskelligartede projekter - eksempelvis implementering af nyt CRM system, provision og kontaktstrategi.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det, der tiltaler mig meget, er graden af variation, samt det at jeg har mange forskellige opgaver, som giver mig en stor berøringsflade. Det er spændende at være med til at forme Kraks fremtid.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i international handel og markedsføring i din nuværende stilling?

Min uddannelsesmæssige baggrund giver en større forretningsforståelse og indsigt i diverse arbejdsmetoder.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Krak?

Varierende opgaver, frihed og ansvar.

  • Hvorfor er Krak en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Vi er i en spændende periode, hvor vi har været igennem en turn around. Der er fremgang, og det er interesssant at være en del af rejsen og følge udviklingen. Derudover er der mulighed for at udvikle sig som person, og vi har et fantastisk
fællesskab med en masse sjov.

Læs mere om Krak

Mød andre kandidater fra Krak


Annoncer