Vis studentum.dk som: Mobile

Fatima Hodzic, Junior Buyer, Salling Group

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg har altid interesseret mig for retail-branchen, men jeg har aldrig rigtig vidst, hvad jeg skulle bruge mit liv på. Da jeg startede hos Salling Group som deltidspige, kunne jeg ret hurtigt se, hvor spændende en virksomhed det var, og at de havde et rigtig godt elev- og lederprogram. Da jeg tog min Traniee-uddannelse, fandt jeg også hurtigt ud af, hvor selvstændige eleverne hos Salling Group er, og hvor meget de selv får lov til at tænke og udvikle sig.

I dag er jeg ansat som Junior Buyer på Salling Group hovedkontor i Århus. Her sidder jeg og køber sengesæt, håndklæder og licensvarer hjem fra østen til vores Føtex og Bilka-butikker. Mine primære arbejdsopgaver er konstant at optimere varerne, holde øje med markedet, sørge for at vi sælger nok varer, sørge for at der er købt nok mængder hjem til hylderne og kampagnerne, tænke ud af boksen og sørge for, at vi har de rigtige varer til de rigtig priser. Udover dette er det også vigtigt, at jeg i mit arbejde kan samarbejde og lytte til mine kollegaer i butikkerne, da vi jo alle interesseret i den samme ting; at sælge flest mulige varer.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest spændende i mit job er, at ikke to dage er ens, at vi hele tiden skal bevæge os fremad, og vi skal være innovative. Hvis du har en god ide, skal du ikke være bange for at dele den. Der er desuden altid mulighed for at udvikle på tingene og dermed stræbe for konstant at gøre det bedre. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

I min nuværende stilling bliver min uddannelse og erfaringer fra mine tidligere stillinger brugt rigtig meget, da jeg har viden fra butik, har været på gulvet, og jeg har derfor udført de fleste ting, som vi laver på hovedkontoret, i praksis. Det har helt klart styrket mig selv, men også mit kontor i forhold til viden om butikkerne på rigtig mange punkter.

  • Hvad er de tre vigtigste ting i for dig i dit arbejde hos Salling Group?

De tre vigtigste ting for mig ved at arbejde i min virksomhed er:

1. At der er rig mulighed for at udvikle mig fagligt og personligt. 

2. At jeg kan komme med mine ideer og prøve dem af – enten i butik eller på kontoret.

3. At jeg får et kæmpe netværk, nye bekendtskaber og venner. 

  • Hvorfor er Salling Group en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Salling Group er en super attraktiv virksomhed, fordi der er plads til udvikling og optimering. Vi er en stor virksomhed, som hele tiden bevæger sig fremad, men vi får også altid vores medarbejdere med.

Læs mere om Salling Group

Mød andre kandidater fra Salling Group

Senest opdateret: 12 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Mads Larsen, Salgselev, STARK

Jeg er i lærer som sælger hos STARK. Min primære opgave er dermed salg og kundeservice, men jeg fungerer også som en slags blæksprutte, fordi jeg er lidt over det hele. Det betyder, at jeg også arbejder på lageret, hvor jeg bakker varer ud og sætter dem på hylderne, så butikken er pæn og klar til kunderne hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Stine Ring, Handelsassistent, STARK

Jeg sidder i proff/projektsalg hos Stark Frederiksberg. Det er primært mellemstore, store kunder og projektsalg. Primært modtager jeg bestillinger, salg og spørgsmål over telefonen og rådgiver både private og professionelle kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Sofie Blæsberg, Souschef, BabySam

Jeg er souschef i butikken i Esbjerg, og som souschef er man en blæksprutte. Man har en arm med i alt, og gerne flere end der lige er til rådighed. Men mine primære opgaver er at bestille varer fra min afdeling, som er barnevogne. Derudover skal jeg også have styr på, om alle de andre kollegaer har styr på deres afdelinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mikael Holm, Koncern indkøbschef, Carl Ras

Jeg er ansvarlig for funktionsområdet Indkøb, som udgøres af i alt 22 medarbejdere. I Indkøb er vores primære opgaver at udvælge varerne i vores sortiment, oprette varer og vedligeholde data på disse, forhandle kontrakter med leverandører, indkøbe varer og udvikle varer i vores egne varemærker. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Lars Kamp, Distriktschef, Carl Ras

Jeg er distriktschef og har ledelsesansvaret for ni af i alt 17 butikker. Jeg har otte butikschefer i direkte reference og ca. 80 medarbejdere, der arbejder i de ni butikker. Jeg arbejder tæt sammen med alle otte butikschefer i dagligdagen for at bidrage til løbende udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ulrik Skovgaard-Mortensen, Uddannelseschef, Carl Ras

Jeg sidder som uddannelseschef i en meget udviklingsorienteret og strategisk HR-afdeling. Min primære opgave er at kompetenceafklare og udvikle på alle medarbejdere, der har en kundevendt berøringsflade. Jeg er derfor med til at udvikle vores sælgere og servicemedarbejdere i deres tilgang til vores kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Besim Avdic, Slagter, Danish Crown

Som elev kommer du rundt i de forskellige afdelinger og prøver det hele. Forender, opskæring, midterstykker og så videre, og når du er uddannet efter to år, så kan du det hele. Selve udskæringen er spændende. Og jeg kan godt lide den kampgejst og det samarbejde, der er ved opskæringsbåndet. Der er fart på, og du kan ikke bare gå på toilettet, hvis du pludseligt skal det. Så går båndet i stå.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Charlotte Pedersen, Supporter, E-Komplet

Jeg er i den heldige situation, at min fornemmeste opgave er at sidde og være behjælpelig, når vores kunder ringer og skriver ind og har brug for lidt hjælp og vejledning. Derudover hopper jeg i ny og næ i bilen og kører ud til nye kunder for at hjælpe dem i gang med at bruge E-Komplet. En spændende og udfordrende dag er helt klart, når jeg tager ud på konsulentbesøg.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Trainee in Administration, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Matilde Grote, Økonomielev, CPH

Jeg sidder i CPH's debitorafdeling, hvor mine primære opgaver er at bogføre den daglige bank og alle ind- og udbetalinger, som vi har. Derudover hjælper jeg til i vores debitormail med at besvare henvendelser fra vores kunder. Jeg sidder også og rykker alle vores engangskunder for manglende betalinger. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nicklaes Skou Andersen, Ejendomsmægler, home

Jeg beskæftiger mig med omsætning af fast ejendom. Jeg er traniee, men er kommet videre i en stilling til salg. Til januar kommer der en ny praktikant, som skal overtage mine trainee-opgaver. Så mine primære arbejdsopgaver lige nu er førsalg, fremvisninger, kundekontrakt og at hjælpe ejendomsmæglerne med deres opgaver.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Bjerregaard Henriksen, Handelselev, STARK

Jeg sidder i frontteamet hos STARK Skejby, hvor jeg tager imod vores kunder, der enten kommer for at købe bestemte produkter eller skal have lavet tilbud på større ordrer. Mit arbejde består dermed i at være ansigtet ud af til, når kunder træder ind i butikken. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mads Thorup, Ejendomsmægler, home

Mit fokusområde er ’Salg og vurdering’ i en nyåbnet home Lejlighedsbutik i Aarhus C. Vi arbejder udelukkende med lejligheder, andelsboliger, interessentlejligheder og lignende boligtyper. Jeg beskæftiger mig primært med salg af lejligheder i form af fremvisninger og vurderinger.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mathias B. Hofman, Trainee, EY

Jeg er trainee i Assurance hos EY, hvor vores primære ydelser er revision og rådgivning af danske virksomheder. Mere specifikt rådgiver jeg både nogle af Danmarks største internationale virksomheder og virksomheder, der driver forretning inden for landets grænser – hvilket er en kundeportefølje, jeg er meget glad for at have.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aydin Uslu, Senior Accountant, Salling Group

Jeg arbejder i Group Accounting (GA) under Finance, hvor vi samlet set er omkring 320 ansatte i alt inklusiv vores kolleger i vores Shared Service Center i Polen. Jeg sidder en afdeling, som bliver kaldt Accounts Payable, hvor jeg beskæftiger mig med controlling af processer, afstemning og opfølgning på diverse konti, optimering og udvikling af vores processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Louise Berg Berger, Handelsassistent, STARK

I min dagligdag hos STARK beskæftiger jeg mig med salg og rådgivning til kunderne i butikken og de kunder, der ringer ind og i gang med et byggeprojekt, hvor jeg så skal lave et tilbud til dem. Her skal jeg finde ud af, hvad de har brug for, så jeg kan et godt tilbud til dem. Jeg laver også tilbudsopfølgninger og har kontakt med leverandører. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Lina Schiel-Madsen, Indirect Tax Consultant, DSV

Jeg startede for lidt over 2 år siden som økonomielev i DSV. I løbet af min elevtid var jeg rundt i forskellige afdelinger i virksomheden, deriblandt debit/kredit bogholderiet, finansafdelingen med perioder i lønafdelingen samt i treasury-afdelingen. Jeg er efter endt elevuddannelse blevet ansat som Indirect Tax Consultant i DSV’s globale Tax afdeling.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Thomas Stubbe Teglbjærg, Kampagnekoordinator, Carl Ras

Jeg er ansat i vores Marketingsafdeling som kampagnekoordinator, hvor jeg arbejder med vores landsdækkende og lokale kampagner. Arbejdet indebærer produktion af magasiner, kataloger og tilbudsaviser - lige fra udvælgelse af produkter og priser til markedsføring af kampagnen på de sociale medier. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marcus Frey Olesen, Speditør, DSV

I DSV XPress beskæftiger vi os med kurerfragt og alm. pakketransport til hele verden, både eksport og import. Jeg arbejder til dagligt i vores eksportafdeling, hvor vi i år runder 750.000 forsendelser. De mange forsendelser og kontakten med virksomhederne bag disse samt leverandører danner grundlaget for en spændende, travl og ikke mindst udfordrende hverdag.

Læs mere