Vis studentum.dk som: Mobile

Trine Vendelboe, Senior Specialist, BCS, Circle K

Circle K
Circle K
  • Trine Vendelboe
  • 25 år
  • Ansat siden 2019
  • Cand. Merc. International Business

Jeg er ansat i Circle Ks B2B salgsafdelingen, hvor mit hovedfokus er at støtte vores sælgere og salgsledelse med værktøjer og data, som giver værdi for vores kunder og Circle K. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra ledelse af større projekter til analyse af salgsdata fra blandt andet vores Business Intelligens-program.

Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder i vores B2B-salgsafdeling, hvor jeg er en del af et mindre specialistteam. Vores primære opgave er at udvikle og implementere værktøjer, som gør hverdagen lettere for vores erhvervskunder. Samtidig sikrer vi, at vores salgsledelse og sælgere fokuserer på de ting, som giver værdi for kunder og for Circle K.

Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

I mit job har jeg en meget stor berøringsflade i hele organisationen, som gør, at der ikke er to dage, der er ens. Opgaverne er af meget forskellig karakter og niveau af udfordring, hvilket giver mig en perfekt dynamik i min hverdag. En specifik spændende og udfordrende opgave er at tilpasse vores værktøjer og salgsproces til den digitaliserede verden, som Covid-19 epidemien har gjort nødvendig at tilpasse sig og navigere i.

Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet Cand. Merc. i International Business, som har fyldt min rygsæk med en bred vifte af viden inden for blandt andet økonomi, strategi, marketing og ledelse. I min stilling trækker jeg på viden fra alle områder for at komme i mål med de meget forskellige arbejdsopgaver.

Universitetet har givet mig en analytisk tilgang til problemstillinger, som danner grundlag for måden, jeg løser mine opgaver på. Derudover har det givet mig en god grundlæggende forståelse for den kulturelle diversitet, der især findes, når man gør forretning på tværs af landegrænser, som vi gør i Circle K.

Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Circle K?

Stærk kultur, mulighed for personlig udvikling og frihed til at tage ansvar er de vigtigste ting for mig hos Circle K. Jeg har kun lige taget hul på min karriere, og jeg ønsker fortsat at udvikle og udfordre mig selv, hvilket mit arbejde giver rig mulighed for. Hos Circle K har jeg frihed til at tage ansvar for det, jeg er bedst til – og jeg får samtidig opbakning til at udforske nye områder, så jeg kan udvikle mig fagligt og personligt.

Hvorfor er Circle K en attraktiv organisation for dig at arbejde i? 

Circle K er attraktiv en arbejdsplads for mig – og andre skulle jeg mene – fordi det er en organisation i konstant udvikling. Den er præget af en branche med mange udfordringer inden for fx grøn omstilling, mens vi arbejder i et marked under opbrud, hvor brændstofteknologi og kundebehov ændrer sig hurtigt.

Selvom tingene går stærkt, og alle har en professionel og ambitiøs tilgang til arbejdet, har Circle K formået at skabe en stærk social kultur, hvor der er plads til alle. Fra første dag har jeg følt mig som en del af holdet. Denne opbakningen skinner igennem i vores kultur, hvor der er plads til forskellighed og fokus på mig som menneske samt fokus på det sociale sammenhold med kollegaerne. Det er, for mig, meget attraktivt!

Læs mere om Circle K

Mød andre kandidater fra Circle K




Senest opdateret: 09 apr 2021

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 02-08-2019

Henriette Hoff, Head of Display Sales Nordic, Eniro

Jeg er nordisk leder af Krak Media Group, som er en del af Eniro. Vi arbejder med salg af bannerkampagner med fokus på, hvordan vi leverer dem, så vores kunder får mest muligt ud af dem. Derudover beskæftiger vi os med data og salg heraf. Vi har også en række partnersites, som vi sælger bannerannoncer ind på, så virksomhederne bag ikke selv behøver at koncentrere sig om salg.

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Marie Greve Brandt, Marketingansvarlig, E-Komplet

Jeg beskæftiger mig med E-Komplets markedsføring og eksterne kommunikation. Mit arbejde indebærer alt fra strategisk kommunikationsplanlægning, content marketing og leadgenerering til at sidde og nørkle med produkttekster og blog posts. Som marketingansvarlig har jeg ansvaret for alle virksomhedens marketing- og brandingaktiviteter – både online og offline.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Hanne Eskelund, Digital Marketing Specialist, Conversio

Jeg sidder i SEM-afdelingen, Search Engine Marketing, hos Conversio. Mine primære arbejdsopgaver er at varetage og optimere mine kunders annoncekonti på Google samt optimere deres Google My Business-profiler. Derudover er det mig, der er ansvarlig for at opsætte og vedligeholde Display-kampagner for vores kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Skjold Pedersen, Graduate, Carlsberg

Jeg er International Graduate i Group Commercial og sidder i min første rotation af 3 i Craft & Speciality teamet. I Craft & Speciality er vi globalt ansvarlige for brands såsom Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, og Brooklyn. Jeg sidder med 1664 Blanc og Grimbergen og er projektleder på mange forskellige projekter. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-05-2020

Maya Nielsen, Client Relation Manager, Adecco

Mit hovedfokus er salg til nye kunder. Dette kan både være til små, mellemstore og store virksomheder. Jeg har ansvaret for salgsprocessen fra start til slut, herunder booking af møder, afholdelse af præsentationer, tilbud og opfølgning.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Laura Meszaros, Student Worker, LEGO Group

I am part of the Sales & Marketing Team at LEGO House, mostly focusing on digital marketing. I assist in managing our social media channels, producing content and copywrite for posts on Facebook and Instagram. It is a really creative position and I love to see how our efforts with digital marketing return in visitor numbers in the House.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sebastian Myrthue, Area Export Manager, Danish Crown

Jeg er Area Export Manager i ESS-FOOD, som er en handelsvirksomhed i Danish Crown-koncernen. Jeg har ansvaret for al indkøb af fjerkræ, okse- og grisekød i Holland og Belgien. Derudover er jeg sælger til Ungarn og Tjekkiet. Det, jeg helt kort laver, er indkøb fra slagterierne i Europa til kunder i Asien, Afrika og Europa. 

Læs mere
Sidst opdateret 02-08-2019

Mubeen Sadiq, Change Manager, Eniro

Jeg har en meget varieret arbejdsdag og har opgaver ligefra budgettering og planlægning af salgsperioder til ansvar for opstart af en ny afdeling hos Eniro. Jeg arbejder ofte tværorganisatorisk i forbindelse med projektdeltagelse påforskelligartede projekter - eksempelvis implementering af nyt CRM system, provision og kontaktstrategi. Det, der tiltaler mig meget, er graden af variation ...

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Patrick Hamilton Whyte, ABM Coordinator, Peakon

So I've recently moved to the role of Account Based Marketing (ABM) Coordinator, a bit of a mouthful but a super exciting role and one that is new to the company. Essentially, I own all offline ABM activity. This means I align Sales and Marketing strategies to increase our pipeline velocity and maximize our win rates, so we can continue to grow.

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 07-04-2021

Kasper Søderberg Nielsen, Marketing, Arla

Jeg arbejder med marketing på Arlas hovedkontor i England. Mere specifikt arbejder jeg på at lancere en ny ost til Englands knap 66 millioner indbyggere i et forsøg på at etablere Arla som et af Englands førende ostebrands. Projektet er meget stort og omfattende og kræver derfor en holistisk tilgang, der gør, at mine arbejdsopgaver er meget afvekslende.

Læs mere
Sidst opdateret 07-10-2020

Nicolai Vittrup, Direktør, Webamp

Som direktør opgiver du på sin vis at beskæftige dig med specifikke opgaver og fokuserer i stedet på helhedsbilledet. Det giver dig selvfølgelig mulighed for at bestemme og tage beslutninger – men det kan også være et dobbeltsidet sværd, da der omvendt følger meget ansvar med.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Jonas Venning Larsen, Head of SEO, Conversio

Mit forretningsområde er søgemaskineoptimering (SEO), der kort fortalt handler om mere synlighed i de ikke-betalte søgeresultater i Google. Jeg er teamleder for vores SEO-afdeling hos Conversio, så mine arbejdsopgaver spænder vidt. Jeg sidder med hænderne helt nede i produktionen, hvor mit speciale er analyse af data og teknisk optimering af websites.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Ahmed Abdallah, Strategic Purchaser, Lidl

Jeg arbejder som Strategic Purchaser hos Lidl Danmark, hvor jeg og teamet har ansvaret for at indkøbe mærkevareprodukter på kryds og tværs af alle varekategorier. Det betyder, at mine opgaver indebærer alt ligefra at have kontakt til leverandørerne til at forhandle priser og efterfølgende prisfastsætte varerne.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Oliver Kaae Vinter, Solution Sales Specialist, Microsoft

Hos Microsoft arbejder jeg med semi- eller højt avanceret Cloud-teknologi (Microsoft Azure). Det gælder ikke simple offload af private billeder fra ens telefon, men det kunne eksempelvis være et lignende virksomhedsscenarie, hvor tonsvis af billede materiale skubbes til skyen og processeres med Cloud-baseret Machine Learning-teknologi for at give virksomheden et bedre beslutningsgrundlag.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både selve hjemmesiden www.nielsbrock.dk og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Eniro

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 10-01-2020

Simon Andersen, Web Development & Project Manager, Conversio

Conversio beskæftiger sig med digital marketing, hvormed vi hjælper kunden med at eksponere sine budskaber på internettet – og dette kræver naturligvis en hjemmeside. Som Web Development & Project Manager er jeg ansvarlig for at vedligeholde og udvikle website løsninger for kunder, der ønsker webudvikling gennem Conversio. Jeg er bindeleddet mellem kunden, vores grafiske designer og vores tekniske udviklere.

Læs mere
Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere