Vis studentum.dk som: Mobile

Rex Andersen, Marketingchef, Campus Vejle

  • Rex Andersen
  • Ansat siden november 2001
  • HD i afsætningsøkonomi og MBA i strategi og ledelse

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er chef for marketingafdelingen på Campus Vejle. I marketingafdelingen laver vi reklamematerialer og vedligeholder skolens online platforme – både hjemmesider og sociale medier. Ud over at lede de to grafiske medarbejdere, der er i min afdeling, arbejder jeg i det daglige med medieplanlægning, PR, samarbejde med trykkerier, reklamebureauer og kreativ udvikling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Især kampagneplanlægningen og forhandlingen med eksterne samarbejdspartnere er spændende. Det handler jo om at skabe gode resultater baseret på den viden, man har om målgrupper, medier og mediepriserne, så skolen får mest muligt for de penge, vi bruger på markedsføring.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

En stor del af den tankevirksomhed, der er forbundet med kampagneplanlægning og kreativ udvikling af budskaber og indhold har jo afsæt i den teoretiske og faglige ballast, jeg har med fra mine uddannelser. Jeg har læst Markedsføringsøkonom, HD i afsætningsøkonomi og MBA i strategi og ledelse. På disse uddannelser lærer man, hvordan markeder fungerer, hvilke ting der har betydning for målgruppen, for konkurrencen og for klimaet i en branche. Det er væsentlige ting at have med i overvejelserne, når man arbejder med markedsføring af uddannelser.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Campus Vejle?

Den store grad af selvledelse og selvbestemmelse er vigtig for mig. Frihed, ansvar og tillid fra dem jeg arbejder sammen med og selvfølgelig spændende arbejdsopgaver.

  • Hvorfor er Campus Vejle en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Campus Vejle er attraktiv af mange årsager. Det er svært at sætte den ene årsag over den anden, men nogle af de ting, der gør Campus Vejle til en attraktiv virksomhed at arbejde i er, at det er en arbejdsplads i bevægelse. Vi udvikler os hele tiden – både i nye tiltag og forretningsmuligheder – men også i måden vi gør tingene på. Det når aldrig at blive rigtig kedeligt, for der er altid noget nyt, man skal lære og forholde sig til. Og så er det attraktivt og meget tilfredsstillende at arbejde et sted, hvor vi bruger mange kræfter på at flytte unge mennesker både fagligt og personligt – og se de unge mennesker vokse og udvikle deres potentiale.

Læs mere om Campus Vejle

Mød andre medarbejdere fra Campus Vejle

Senest opdateret: 04 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 03-10-2019

Camilla Larsen, Associate Consultant, IIH Nordic

Hos IIH Nordic sidder jeg i den afdeling, der beskæftiger sig med projekter inden for Analytics, Data og MachineLearning. I denne afdeling hjælper vi kunder i flere brancher med at få etableret et solidt udgangspunkt forderes dataindsamling og datakonsolidering, hvorfra ny teknologi kan kobles på, såsom Machine Learning ogMarketing Automation. 

Læs mere
Sidst opdateret 19-11-2019

Helle Kristiansen, Brand Manager, Bosch

As Brand Manager at Bosch, I work within the field of Branding and Marketing. In my job, I am responsible for marketing Bosch heating and energy solutions in the Danish market. As such, my main purpose and function is to enhance the awareness of Bosch heating and energy solutions. My main tasks include: Like this, I decide and plan advertisement material, campaigns on Social Media etc.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Aleksander Billesø Jacobsen, Traffic Manager, Netdoktor

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Netdoktor Media's salg- og marketingsafdeling. Helt overordnet består mine arbejdsopgaver i alt kommercielt,  der foregår på Netdoktor Media, hvor annoncering er den primære kerneforretning.  

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Adela Arnautovic, Senior Consultant, LEGO Group

By being part of the Shopper and Omni-channel Activation Team within the LEGO Group, my field of work is within the shopper marketing. In the toy industry there is a strong distinction between shoppers who are usually parents, grandparents or different gift givers and consumers who are, a majority, children.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Greyci Gonzales, Digital Mediekonsulent, Krak

Min primære opgave er at rådgive segmentet små – og mellemstore virksomheder. Det vil sige, at jeg skal introducere vores produkter, give kunden den bedste oplevelse og i sidste ende at sælge digitale løsninger til kunden.  Det foregår på den måde, at jeg rådgiver inden for digital markedsføring og online synlighed – produkterne tæller blandt andet Google AdWords, Facebook, bannerannoncer.

Læs mere
Sidst opdateret 27-03-2019

Katrine Hulgaard Stoustrup, Marketing Automation Konsulent, Krifa

Jeg arbejder med Marketing Automation i Krifa, som er en virksomhed med over 700 ansatte. Jeg sidder til daglig i den digitale afdeling, som arbejder med Krifas hjemmesider, app og e-commerce, men også vores marketing automation setup med primært email-markedsføring.  Jeg er med til at udvikle brugerrejser. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

Agnete Moos, Seniorkonsulent, UNIK

Jeg er ansat i salgsafdelingen i Team Bolig, hvor jeg er kundeansvarlig for vores kommunekunder og faciliterer kundeerfagrupper. Jeg arbejder med forretningsudvikling og pt. er min tid i høj grad dedikeret til interne projekter og implementering af nye systemer og processer. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Ahmed Abdallah, Strategic Purchaser, Lidl

Jeg arbejder som Strategic Purchaser hos Lidl Danmark, hvor jeg og teamet har ansvaret for at indkøbe mærkevareprodukter på kryds og tværs af alle varekategorier. Det betyder, at mine opgaver indebærer alt ligefra at have kontakt til leverandørerne til at forhandle priser og efterfølgende prisfastsætte varerne.

Læs mere
Sidst opdateret 18-06-2019

Anna Miotello, Customer Success Associate, Falcon.io

I work as a Customer Success Associate in Falcon.io, which is a SaaS company that offers a platform to manage social media. My main responsibilities are handling the relationship with our SMB customers, on-boarding them on the platform by organizing training sessions, and ensuring that they make the most out of the tool.

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Yalda Ghaznavi Tabrizi, Butikschef, Telenor

Jeg er butikchef i en shop in shop, hvor mine primære opgaver er at få butikken til at fungere, og at vi kommer hjem på vores daglige budgetter. Der er en masse små opgaver i løbet af dagen, men min primære opgave er at få butikken til at fungere, så mine ansatte møder ind til et miljø og en arbejdsplads, hvor de føler sig motiveret. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kamilla Rasmussen, Salgs- og marketingkoordinator, Dafolo

Jeg er ansat i Dafolos forlag, hvor jeg sidder med ansvar for at markedsføre Dafolos udgivelser til dagtilbudsområdet, herunder også til pædagoguddannelsen. I min stilling som salgs- og marketingkoordinator favner jeg en ret bred vifte af såvel administrative opgaver som markedsføringsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-04-2019

Philip Korsholm Bjerg, Key Account Manager, Kvadrat

Jeg er Key Account Manager i vores ’Transport Division’. Her har jeg ansvaret for de af vores kunder, som arbejder inden for transportsegmentet i Danmark, Norge, UK, Øst-Europa og Asien. Kunderne, som jeg beskæftiger mig med, er arkitekter/designere, sub-contractors og slutkunder, som alle arbejder med det førnævnte segment, altså cruise liners, færger, toge, fly osv.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Malte Cats-Abildgaard, Community Marketing Manager, Peakon

My field is managing our community, which means building relations, being our brand ambassador, and making noise about Peakon on social media and such – whether it is in relation to tech, HR or leadership. I am in close contact with both internal and external stakeholders to either align communication between teams or establishing new partnerships. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Cristina Buck Bramsen, Digital Marketing Manager, Niels Brock

Hos Niels Brock Marketing betragter vi hjemmesiden som vores ”marketingmotor”, som vi fører al trafik fra Google, Facebook, Instagram etc. ind til. Jeg har ansvar for både selve hjemmesiden www.nielsbrock.dk og Google-trafikken til hjemmesiden i samarbejde med vores digitale bureau. 

Læs mere
Sidst opdateret 11-12-2019

Søren Kargo Tørnqvist, Speditør, DSV

Jeg sidder til dagligt på DSV’s hovedkontor i USA, som ligger i Clark, New Jersey tæt på New York. Jeg arbejder med lufteksport og er i dialog med mennesker fra hele verden hver dag. I denne stilling er to dage aldrig ens, og der er mange spændende udfordringer hver dag. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Anders Fode, Senior Category Leader, L'Oréal

Jeg er overordnet ansvarlig for Marketing i Danmark på hudpleje, hårpleje, hårfarve og styling. Min primære arbejdsopgave er at sikre markedsføringen af L’Oréals produkter i Danmark, så vi kan udbygge vores position som verdens førende beauty-virksomhed. Det indebærer bl.a. markedsanalyse, porteføljeplanlægning samt udvikling og implementering af kampagner.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere