Vis studentum.dk som: Mobile

Henning Andersen, Project Manager, Brøndum International

Brøndum
Project Manager

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Som projektleder er jeg ansvarlig for fremdrift i vores projekter og koordinering af opgaver - både internt i Brøndum såvel som eksternt i forhold til vores kunder, bygherrer og underleverandører. Jeg afholder dermed flere byggemøder med vores forskellige samarbejdspartnere for at sikre, at alt går, som det skal og følger planen. Samtidig har jeg ansvaret for økonomien på projektet og står dermed også for rapportering til ledelsen. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

De mest spændende, og samtidig også de mest udfordrende, opgaver er ofte de mere teknisk relaterede opgaver i forhold til afklaring. Når vores projekter på papiret er solgt, ryger det ind til mig, hvorefter jeg begynder at gå detaljerne igennem. Her skal jeg så have efterprøvet de forskellige ting og startet dialogen med vores underleverandører. Herfra viser det sig nogle gange, at de ting, der er solgt, ikke nødvendigvis er de ting, som kunden i sidste ende får. For at kunden i sidste ende får det bedste resultat, kan der mange gange være optimeringer, ændringer og tekniske specifikationer, som vi er nødt til at justere efterhånden, som projektet forløber. Det er derfor en spændende proces at være en del af. 

Dialogen med kunder, leverandører og vores egne medarbejderne er en af de ting, som jeg finder mest spændende i mit arbejde. God kommunikation en svær, men også en vigtig kunst at mestre, og jeg tænker meget over kommunikationen med alle mine interessenter i mit arbejde. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet konstruktør, men jeg har kun arbejdet 1,5 år specifikt som konstruktør. Så hvis man ser på mit arbejdsliv, har jeg stort set ikke brugt min uddannelse i og med, at jeg har arbejdet mere med projektledelse i mine stillinger. Derfor kan man godt sige, at jeg er et eksempel på, at man godt kan tage en uddannelse inden for ét område, men rent jobmæssigt bevæge sig i en anden retning. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Brøndum?

1. Et godt forhold til min ledelse og sammenholdet mellem mine kollegaer

2. Mulighed for udvikling - både personligt og professionelt

3. At der en personlig tilfredsstillelse i mit arbejde og de resultater, vi skaber. Det vigtigste handler jo om, at vi har en glad og tilfreds kunde i sidste ende. 

  • Hvorfor er Brøndum en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Brøndum er en attraktiv arbejdsplads for mig, fordi jeg får lov til at være en del af en spændende udvikling og opstart i Brøndum International. Vi står lige nu over for at skulle bygge en afdeling op i forhold til processer og fremtidig drift, og det er en enormt spændende opgave at få lov til at være med til. Derudover er Brøndum overordnet set også en attraktiv virksomhed for mig, fordi virksomheden har et godt brand udadtil, og det er jeg stolt over at være en del af. 

Læs mere om Brøndum

Mød andre kandidater fra Brøndum

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 12-11-2019

Helga Hertz, Quality Manager, ME Production

ME Production er med sine bæredygtige produkter og miljøvenlige fokus i konstant udvikling, hvor der kontinuerligt bliver stillet nye krav. Det gælder både den teknologiske udvikling til krav fra myndighederne. Mine ansvarsområder indbefatter hele QHSE-området med fokus på kvalitet, miljø og sikkerhed.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Mikael Holm, Koncern indkøbschef, Carl Ras

Jeg er ansvarlig for funktionsområdet Indkøb, som udgøres af i alt 22 medarbejdere. I Indkøb er vores primære opgaver at udvælge varerne i vores sortiment, oprette varer og vedligeholde data på disse, forhandle kontrakter med leverandører, indkøbe varer og udvikle varer i vores egne varemærker. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ronny Krag, Projektleder, Carl Ras

Jeg er ansat som projektleder i vores forretningsudvikling. Mine opgaver er meget forskellige. Jeg arbejder med alt lige fra projektledelse af hjemkøb og implementering af nye systemer til udarbejdelse af business cases, der skal lægge grundlag for indsatsområder i forhold til Carl Ras’ strategi samt implementering heraf. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Frederik Hviid, Head of Business Optimization & Quality, Telia

Jeg arbejder i Channels, som sagt på dansk er vores menneskebetjente kundekanaler. Min afdelingen arbejder med alle former for optimering, kvalitetssikring og effektivisering af forretningen – både med udgangspunkt i kunderne, så de får den bedste oplevelse i deres relation med Telia og med udgangspunkt i forretningen.

Læs mere
Sidst opdateret 24-09-2019

Rasmus Hempel, Strategy Manager, Telenor

Jeg arbejder som Senior Strategy Manager i Strategy & M&A, hvilket betyder, at jeg er med til at sætte retningen for Telenor Danmark samt løse nogle af de mest komplekse problemstillinger, som vi hele tiden står over for. Mine primære arbejdsopgaver er at kombinere teori med praksis og forstå, hvordan vi skaber værdi for Telenor Danmark – både på den korte og lange bane.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Jakob Gøttrup Frandsen, Global Business Processes Graduate, Novo Nordisk

I’m working in Global Medical Affairs, Medical Operations. Global Medical Affairs’ primary focus is to secure the scientific strategy, drive the scientific dialogue with health care professionals and educating Novo Nordisk employees world-wide on science. My primary tasks are related to driving and supporting strategy and innovation projects. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

William Axel Pontoppidan, Head of Finance and Business Development, Good Monday

Som Head of Finance and Business Development i Good Monday fokuserer jeg primært på to områder. Det første område er at sikre en klar forbindelse mellem strategi, nøgletal, omkostninger og budget. Dette indebærer bl.a. at lave et framework, hvor vi definerer vores strategiske prioriteter og understøttende KPI'er m.m.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Emil Plagborg-Møller, Lead Business Developer, Nordea

Jeg arbejder med fintech-partnerskaber i vores Wealth Management-division. Den overordnede idé med at indgå partnerskaber er at kombinere styrkerne hos partnere med vores styrker i Nordea, så vores kunder kan få det bedste af det bedste. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Peter Høyer, Projektleder, Barslund

Jeg er projektleder i det svenske datterselskab Barslund AB, hvor jeg har to projekter i Ystad. Som projektleder har jeg ansvaret for, at hvert projekt planlægges og gennemføres, så både tidsplan, ressourcer, økonomi og kvalitet hænger sammen. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Christopher Bering Baden, Udviklingskonsulent, DMJX

Jeg arbejder i afdelingen for Kurser & Videreuddannelse. Under overskriften "Vi vil gøre folk bedre til deres arbejde" laver vi efteruddannelse inden for områderne medier, kommunikation og visuelt design. Det kan både være gå-hjem-møder, enkeltdagskurser ude hos en virksomhed, ugekurser i udlandet, flerårige diplomuddannelser eller alt muligt andet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 30-10-2019

Rasmus Pedersen, Værkfører, BHS Logistics

Til dagligt står jeg for at styre slagets gang på værkstedet BHS Service Center. Vi har pt 9 svende og 5 lærlinge ansat. Mine primære arbejdsopgaver består af den daglige kontakt med kunderne og imødekomme dem med hjælp til reparation deres lastbiler. Jeg sætter mine kollegaer igang med opgaven, hvorefter jeg opretter ordrer på de reservedele, der skal bruges til reparationen. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Kenneth Nørgaard, CEO, BabySam

Min fornemmeste opgave er at sikre, at BabySam har den rigtige kultur blandt vores 450 butikker og samtidigt sikre, at vi som virksomhed hele tiden udvikler os sammen med kunderne og har en position, hvor vi kan sikre vækst og indtjening og derigennem sikre et stærkere BabySam i fremtiden for både ejere, medarbejdere og kunder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Julius Rechendorff, Forretningsspecialist, ATP

Jeg er ansat i en afdeling, der laver forretningsanalyser og stiller krav til drift og udvikling på en række af ATP’s ordninger inden for pension- og sikringsområdet. Jeg arbejder i et større projekt om implementeringen af en ny ferielov. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Maiken Møller Sørensen, District Manager, Lidl

Jeg er District Manager hos Lidl Danmark, og her har jeg ledelsesansvaret for fem butikker, hvilket betyder, at jeg er personaleansvarlig for de cirka 100 medarbejdere, der arbejder i de fem butikker. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Gökhan Sentürk, Strategy Consultant, TDC Group

I work as a Strategy Consultant in TDC's Digital department where our workforce is around 1000 people counting the whole workforce. Digital was established approximately two years ago and the goal is to drive the Digital transformation in TDC together with the e.g. YouSee, TDC Business. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Christian Holm, Afdelingsleder, TECHCOLLEGE

Jeg har ansvaret for tre kantiner på tre forskellige adresser her på TECHCOLLEGE. Jeg har ansvaret for, at det hele fungerer, at der er bemanding alle steder og at det, de laver, er i orden. Derudover er jeg selv i køkkenet om morgenen for lige at hjælpe, indtil det værste er overstået. Derefter står den på at få ordnet alt det administrative, som der er en del af.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sigrid Marie Rohbøll, Senior Agile Coach, Nordea

Jeg sidder i Wholesale Banking COO organisationen på vores danske kontor i Ørestaden. Som Agile Coach fungerer jeg som partner til både IT og forretningen, når de ønsker at forandre måden, de leverer løsninger og produkter til kunder.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Daniel Riegels, Stifter og CEO, Kvalifik

Jeg er ansvarlig for den overordnede drift af virksomheden, derfor bruger jeg min tid på et hav af forskellige opgaver, herunder: ledelse, salg, strategiske samarbejder, administration, projektledelse af flagskibskundeprojekter og ikke mindst forretningsudvikling. At opbygge en organisation fra bunden med alt hvad det indebærer. Al den læring som opstår i kølvandet på en virksomhed i fuld fart.

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Mark Haurum, Team Lead, E-Komplet

E-Komplet er en softwarevirksomhed, der laver ERP-systemer til håndværkerbranchen. I den forbindelse skal manden i marken selvfølgelig også have en smart måde at få et overblik over opgaver, registrere tidsforbrug, dokumentere arbejdet og en masse andre ting, der gør hverdagen nemmere for den enkelte, men også for dem hjemme på kontoret.

Læs mere