Vis studentum.dk som: Mobile

COVID-19 - Er dit studievalg blevet påvirket? Svar på 3 lynhurtige spørgsmål

Henning Andersen, Project Manager, Brøndum International

Brøndum
Project Manager

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Som projektleder er jeg ansvarlig for fremdrift i vores projekter og koordinering af opgaver - både internt i Brøndum såvel som eksternt i forhold til vores kunder, bygherrer og underleverandører. Jeg afholder dermed flere byggemøder med vores forskellige samarbejdspartnere for at sikre, at alt går, som det skal og følger planen. Samtidig har jeg ansvaret for økonomien på projektet og står dermed også for rapportering til ledelsen. 

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

De mest spændende, og samtidig også de mest udfordrende, opgaver er ofte de mere teknisk relaterede opgaver i forhold til afklaring. Når vores projekter på papiret er solgt, ryger det ind til mig, hvorefter jeg begynder at gå detaljerne igennem. Her skal jeg så have efterprøvet de forskellige ting og startet dialogen med vores underleverandører. Herfra viser det sig nogle gange, at de ting, der er solgt, ikke nødvendigvis er de ting, som kunden i sidste ende får. For at kunden i sidste ende får det bedste resultat, kan der mange gange være optimeringer, ændringer og tekniske specifikationer, som vi er nødt til at justere efterhånden, som projektet forløber. Det er derfor en spændende proces at være en del af. 

Dialogen med kunder, leverandører og vores egne medarbejderne er en af de ting, som jeg finder mest spændende i mit arbejde. God kommunikation en svær, men også en vigtig kunst at mestre, og jeg tænker meget over kommunikationen med alle mine interessenter i mit arbejde. 

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet konstruktør, men jeg har kun arbejdet 1,5 år specifikt som konstruktør. Så hvis man ser på mit arbejdsliv, har jeg stort set ikke brugt min uddannelse i og med, at jeg har arbejdet mere med projektledelse i mine stillinger. Derfor kan man godt sige, at jeg er et eksempel på, at man godt kan tage en uddannelse inden for ét område, men rent jobmæssigt bevæge sig i en anden retning. 

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Brøndum?

1. Et godt forhold til min ledelse og sammenholdet mellem mine kollegaer

2. Mulighed for udvikling - både personligt og professionelt

3. At der en personlig tilfredsstillelse i mit arbejde og de resultater, vi skaber. Det vigtigste handler jo om, at vi har en glad og tilfreds kunde i sidste ende. 

  • Hvorfor er Brøndum en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Brøndum er en attraktiv arbejdsplads for mig, fordi jeg får lov til at være en del af en spændende udvikling og opstart i Brøndum International. Vi står lige nu over for at skulle bygge en afdeling op i forhold til processer og fremtidig drift, og det er en enormt spændende opgave at få lov til at være med til. Derudover er Brøndum overordnet set også en attraktiv virksomhed for mig, fordi virksomheden har et godt brand udadtil, og det er jeg stolt over at være en del af. 

Læs mere om Brøndum

Mød andre kandidater fra Brøndum

Senest opdateret: 16 aug 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Kasper Nordal, Projektleder, Brøndum

Jeg arbejder inden for industri og fjernvarme, og mine primære arbejdsopgaver består af forskellige former for projektledelse. Det vil sige, at jeg har ansvaret for mandskabet og agerer som koordinator mellem bygherrer og montører. Derudover er der også en del opgaver inden for økonomistyring og kvalitetssikring i forhold til at sikre, at projekterne udføres med den kvalitet, som kunden ønsker.

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Martin Kvist-Madsen, Direktør, KOM-KBH A/S

Jeg beskæftiger mig med ejendomsudvikling, hvor jeg blandt andet arbejder med byfornyelse i form af at opføre nye byggerier og renovere gamle bevaringsejendomme. Det kan være udfordrende at holde processen i gang, da tidsprocessen i et byggeprojekt kan række over flere år. Noget af det mest spændende er at se processen fra grundkøb til aflevering af et færdigt projekt.

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Stina Grahn, Account Executive, Pleo

I am responsible for introducing Pleo in the Swedish market to new clients. I am working with clients throughout the whole sales cycle from the first contact to closing the deal. Everyday I meet new clients who all have different stories. My job is then to understand the clients specific stories, their actual pain points and their needs.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Johannes Christian Vørts, Head of Development, Krifa

Jeg arbejder som Head of Development hos Krifa - mere specifikt i Krifas store satsning GAIS. GAIS fungerer som en slags startup-virksomhed internt i Krifa – det, som man ofte kalder en Corporate Garage. Det unikke ved GAIS frem for andre projekter i Krifa er, at vi som arbejder med GAIS, dedikerer 100% af vores tid til GAIS og ikke har andre opgaver i Krifa.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Lars Kamp, Distriktschef, Carl Ras

Jeg er distriktschef og har ledelsesansvaret for ni af i alt 17 butikker. Jeg har otte butikschefer i direkte reference og ca. 80 medarbejdere, der arbejder i de ni butikker. Jeg arbejder tæt sammen med alle otte butikschefer i dagligdagen for at bidrage til løbende udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Cecilie Drewes, Hotelreceptionist, Absalon Hotel Group

Jeg er hotelreceptionist i Absalon Hotel Group, og mine primære arbejdsopgaver foregår i receptionen i fronten med gæsterne og i alle de bagvedliggende touch points. I receptionen skaber vi gode oplevelser med masser af personlighed for vores gæster ved at checke gæster ind og ud, hjælpe med alle former for inspiration til ting at se i byen og generelle problemløsninger.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Tim Knorborg Jensen, Head of Content, Texta

Mit arbejde som Head of Content i TEXTA drejer sig hovedsageligt om koordinering og uddelegering af arbejdsopgaver til vores medarbejdere. Jeg er ansvarlig for, at ”maskinen” kører som smurt, og at alle har forstået sin opgave. 

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Christian Fuglsang Pedersen, Co-founder & CEO, VIGILANT

Jeg sidder som co-founder og CEO i VIGILANT. Vi er (endnu) er relativt lille team, hvilket betyder at vi, uanset titel, alle har mange ”hatte på”. Derfor er mit forretningsområde præget af stor diversitet. Men trods denne diversitet, så har jeg selvfølgelig et par primære arbejdsopgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Marie Lund, Formand, CG Jensen

Jeg er byggeleder i beton øst hos CG Jensen, og mit primære fagområde er beton. Jeg er tilknyttet en byggeplads, hvor jeg har ansvaret for den daglige produktion, økonomi og tidsplanlægning. Jeg har meget varierende arbejdsopgaver i løbet af en dag, men størstedelen af min dag går med at være i kontakt med bygherrer og rådgivere og løse tekniske udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 19-11-2019

Mette Sørensen, EUX Velfærd, Social+Sundhed

I forbindelse med min uddannelse arbejder jeg meget rehabilitering og medicinhåndtering. Jeg lærer meget om vores omsorg og kontakt til borgeren, og den relation vi skaber til dem. Jeg har også gymnasielle fag som matematik, kemi, dansk og engelsk, og det er rigtig spændende, fordi de fag har en kobling til vores sosu-fag. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Peter Høyer, Projektleder, Barslund

Jeg er projektleder i det svenske datterselskab Barslund AB, hvor jeg har to projekter i Ystad. Som projektleder har jeg ansvaret for, at hvert projekt planlægges og gennemføres, så både tidsplan, ressourcer, økonomi og kvalitet hænger sammen. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Anders Kirkeby Larsen, Sustainability Advisor, Ørsted

Jeg er ansvarlig for Ørsteds rapportering af bæredygtighedsperformance. Organisatorisk sidder jeg inden for Ørsteds ’Group Stakeholder Relations’-division. I denne del af virksomheden understøtter vi koncernen og arbejder strategisk med ekstern interessentdialog, lige fra mediehåndtering til politisk interessevaretagelse og – i mit tilfælde – strategisk bæredygtighed.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Maiken Møller Sørensen, District Manager, Lidl

Jeg er District Manager hos Lidl Danmark, og her har jeg ledelsesansvaret for fem butikker, hvilket betyder, at jeg er personaleansvarlig for de cirka 100 medarbejdere, der arbejder i de fem butikker. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-11-2019

Ida Støier, Partner Manager, Pleo

Pleo is a company spending solution that automates expense reports. We wish to empower future employees in future workplaces to work smarter. We offer a smart company card linked to our platform, so employees can take a quick snap of the receipt and admins and bookkeepers can see all expenses in real-time. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Else Marie Nissen, Udviklingskonsulent, VIFIN

Jeg kom ind i VIFIN med ønske om at blive en rigtig dygtig fundraiser, da jeg havde hørt, at byens bedste fundraiser arbejdede her. Jeg startede også i det team, men efterhånden som tiden er gået, er jeg blevet involveret som projektleder i andre projekter, søger projektmidler fra danske fonde og er med, når der skal samarbejdes med kommunens jobcenter.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Helle Cassøe Hald, Servicekoordinator, Brøndum

Jeg arbejder som servicekoordinator i en serviceafdeling. Mine primære opgaver består af kontakt til kunder og leverandører, fakturering, løn og mindre tilbudsarbejde. Jeg laver i virkeligheden en masse forskellige opgaver i løbet af min arbejdsdag, så man kan godt sige, at min rolle er lidt som en blæksprutte. 

Læs mere
Sidst opdateret 30-09-2019

Mark Haurum, Team Lead, E-Komplet

E-Komplet er en softwarevirksomhed, der laver ERP-systemer til håndværkerbranchen. I den forbindelse skal manden i marken selvfølgelig også have en smart måde at få et overblik over opgaver, registrere tidsforbrug, dokumentere arbejdet og en masse andre ting, der gør hverdagen nemmere for den enkelte, men også for dem hjemme på kontoret.

Læs mere
Sidst opdateret 03-09-2019

Sergiu Brumar, Konsulent, Capgemini

Jeg beskæftiger mig med to forretningsområder. Det ene er test og kvalitetssikring, hvor jeg agerer som Test Manager og Tester, og det andet er den agile proces, hvor jeg agerer som Scrum master. Det er uden tvivl at arbejde med mennesker. 

Læs mere