Vis studentum.dk som: Mobile

COVID-19 - Er dit studievalg blevet påvirket? Svar på 3 lynhurtige spørgsmål

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Benjamin Media
Digital Teamchef
  • Line Dyrvig
  • 29 år
  • Ansat siden januar 2018
  • Cand. Jur ved SDU

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier.

Jeg har ansvaret for at udforme strategiplaner for vores brands digitalt og herunder at sikre, at de ting vi laver redaktionelt er i tråd med brandets identitet, og at vi bruger vores digitale platforme så optimalt som muligt. I den sammenhæng arbejder teamet og jeg tæt sammen med blandt andre redaktioner, Marketing og Salgsafdeling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er to overordnede områder, som jeg finder mest interessant.

Først og fremmest er det selve forretningen. Jeg synes, at det er enormt spændende at have indblik og indflydelse på vores forretning - både i redaktionel og kommerciel sammenhæng. Jeg synes, at det er både interessant og udfordrende at være bindeled mellem de forskellige funktioner i organisationen. Det kræver, at jeg har en stor forretningsforståelse, og at jeg forstår Benjamin Medias værdier og position i en medievirkelighed, der er i forandring. Det kræver også, at jeg forstår at tale forskellige ‘sprog’ i forhold til, hvem jeg kommunikerer med; der er eksempelvis stor forskel på at være i dialog med vores Business Intelligence-afdeling og Salgsafdeling. Jeg lærer virkelig meget af at have dette ansvar, og det er virkelig sjovt og lærerigt at være en del af en medievirksomhed i konstant forandring.

Dernæst holder jeg rigtig meget af personaleledelse. Jeg synes, at det er et stort privilegium hver dag at have ansvaret for at sikre jobglæde hos mine medarbejdere, samt at hjælpe dem med at prioritere arbejdsopgaver og skabe rum til personlig og faglig udvikling. Jeg gør en dyd ud af at være nærværende og forstå mine medarbejderes forskellige behov, samtidig med at jeg har fokus på at skabe et godt team med en sund arbejdskultur.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en bachelor i Designkultur og Økonomi fra SDU Kolding, og så har jeg en kandidat i International Virksomhedskommunikation fra SDU Odense. Under min kandidat var jeg i 6-måneders praktik hos Benjamin Media som digital praktikant hos BO BEDRE. Mit praktikophold kickstartede mit ‘voksenliv’, og jeg har været hos Benjamin Media siden.

Jeg er overrasket over, hvor lidt jeg konkret bruger fra min uddannelse. Det hænger nok sammen med, at flere af mine fag var humanistiske. Der er dog ingen tvivl om, at min uddannelse har givet mig mere i bagagen, end jeg nok umiddelbart er klar over. Noget af det, jeg bruger mest fra min uddannelse i mit arbejde, er min viden omkring organisationskultur- og struktur. Her har jeg lært fået indblik i, hvordan virksomheder kan fungere organisatorisk, samt hvilke ting, der skaber kultur og subkulturer i virksomheden og teams. Den teoretiske viden bliver for alvor sat i spil praktisk i mit arbejde som teamchef.

Årene på universitet har virkelig modnet mig - ikke kun fagligt, men også personligt. Jeg tror på, at universitet har lært mig, at hårdt arbejde og en fokuseret indsats betaler sig - men også, at prioritering er nødvendig. Min erfaring fortæller mig desuden, at man ikke behøver være en ‘straight A-student’ for at klare sig godt efter universitetet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Benjamin Media?

Det lyder nok kliché, men for mig er det vigtigste muligheden for faglig udvikling såvel som personlig udvikling, samt et godt kollegialt samarbejde.

Hos Benjamin Media er der generelt gode muligheder for intern sparring og vidensdeling, samt eksterne kurser. Jeg er vokset enormt både fagligt og personligt i min tid i virksomheden. Gennem årene har jeg fået mere ansvar, mere komplekse arbejdsopgaver og forskelligartede fokusområder. Dette er vigtigt for at opretholde min motivation og trivsel. Det er vigtigt for mig at gå på arbejde hver dag og føle, at min rolle skaber værdi.

Der er ingen tvivl om, at det kollegiale samarbejde og sammenhold er afgørende for mig. Det motiverer mig at arbejde sammen med dygtige mennesker, jeg kan lade mig inspirere af. Jeg føler mig godt tilpas i et uformelt og afslappet miljø, hvor vi imødekommer udfordringerne sammen, og hvor vi arbejder mod et fælles mål - som et team bør gøre.

  • Hvorfor er Benjamin Media en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Der er mange årsager til, at Benjamin Media er en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for mig. Flere af årsagerne er nævnt ovenfor.

Benjamin Media har en virksomhedskultur, som jeg trives rigtig godt i. Det er et miljø med hårdtarbejdende og kompetente kollegaer. Der er stort fokus på og mulighed for kompetenceudvikling.

Benjamin Media har ydermere givet mig et stærkt netværk, med gode bekendtskaber - både privat og arbejdsmæssigt.

Læs mere om Benjamin Media

Mød andre kandidater fra Benjamin Media

Senest opdateret: 13 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 06-11-2019

Carina Schau Vedelsdal, Digital and Process Consultant, Arriva

Jeg startede med at være graduate tilknyttet HR-afdelingen. Med en IT-baggrund kan dette godt synes besynderligt, men mine primære arbejdsopgaver omhandlede implementering af et nyt, globalt HR-system. Jeg var tæt knyttet til lønafdelingen også, så jeg fik et bredt kendskab til både HR- og løn-processer samt personalestamdata. 

Læs mere
Sidst opdateret 20-11-2019

Etta Andersen, Ansøgningskonsulent, Go' Kvote 2

Jeg er ansat som skribent for Go’ Kvote 2; indenfor hhv. uddannelses-, og erhvervsorienterede optagelsesprocesser. Min stilling indebærer først og fremmest at facilitere et fundament for kundernes skriftlige ansøgning: Hvad ønsker de at fokusere på? Hvorfor skal lige netop dé optages/ansættes?

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

Stine Smed, Customer Experience Coordinator, Good Monday

Jeg arbejder i Customer Care, hvor alle kundehenvendelser bliver håndteret. Sammen med mine kollegaer varetager jeg alt fra faste abonnementsordninger til ad hoc-ordrer, som kan være alt fra at booke en maler til at finde den perfekte drag queen til en firmafest. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Weirsøe Widtfeldt, Mediegrafiker, Campus Vejle

Jeg laver alt grafisk arbejde på Campus Vejle – lige fra visitkort, brochurer, roll ups til Facebook-bannere, plakater og annoncer. Min opgave er at ensrette og målrette alt markedsføring, så vi sikrer, at de enkelte afdelinger på Campus Vejle har hver deres udtryk. Jeg har tæt kontakt med mange medarbejdere fra de forskellige afdelinger hver dag. Det gør mit arbejde alsidigt og spændende.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Jacqueline Rodrigues, PR & Partnerships Manager, GoMore

Jeg arbejder med PR og vores partnerskaber med andre virksomheder og organisationer. Vi samarbejder bl.a. med Roskilde Festival og Verdens Bedste Nyheder. Jeg arbejder med også vores eksterne kommunikation - især på sociale medier. Derudover er jeg presseansvarlig og står for kontakten med journalister og medier.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Anders Østergaard Andersen, Kulturformidler, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på Vejle Bibliotekerne, hvor jeg foruden typisk biblioteksarbejde, dvs. udlånsvagter, arrangementer, udstillinger og litteraturformidling, er ansvarlig for bibliotekets kulturaktiviteter- og projekter rettet mod unge, heriblandt læsekredse, skriveværksted, musiktilbud og filmfestivaler.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Yasamin Malikshahi, CRO & UX Specialist, IIH Nordic

Jeg er en del af SEO og CRO teamet og er ansvarlig for CRO, UX og design hos IIH Nordic. Inden for konverteringsoptimering arbejder jeg med brugeroplevelse, brugerpsykologi og A/B testing. Grundlæggende benytter vi, inden for konverteringsoptimering, en datadrevet tilgang for at øge konverteringer på et website.

Læs mere
Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 02-03-2020

Charlotte Thomsen, kommunikationsansvarlig, Q-Construction

Jeg har ansvaret for al ekstern og intern kommunikation, hvor jeg håndterer alt fra den strategiske linje til den operationelle udførelse. Opgaverne spreder sig fra forandringskommunikation, HR og employer branding til digital marketing, PR og social media management. 

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Andreas Fløistrup, Journalist, DR

Jeg er journalist på DR Nyheder. Her laver jeg nyheder til både web, radio og tv fra indland og udland. Det varierer meget, hvad jeg laver, og det kan være alt fra indslag i Radioavisen til live-gennemstilling i TV-Avisen. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rikke Sølyst Jensen, Konsulent, VisitVejle

Jeg er ansvarlig for VisitVejles tilstedeværelse på sociale medier, og så arrangerer jeg danske og internationale presse- og influencer-besøg. Derudover arbejder jeg med vores erhvervsnetværk af 170+ turismeaktører, som jeg blandt andet sender nyhedsbreve til og arrangerer 4 årlige netværksmøder for. 

Læs mere