Vis studentum.dk som: Mobile

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Benjamin Media
Digital Teamchef
  • Line Dyrvig
  • 29 år
  • Ansat siden januar 2018
  • Cand. Jur ved SDU

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier.

Jeg har ansvaret for at udforme strategiplaner for vores brands digitalt og herunder at sikre, at de ting vi laver redaktionelt er i tråd med brandets identitet, og at vi bruger vores digitale platforme så optimalt som muligt. I den sammenhæng arbejder teamet og jeg tæt sammen med blandt andre redaktioner, Marketing og Salgsafdeling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er to overordnede områder, som jeg finder mest interessant.

Først og fremmest er det selve forretningen. Jeg synes, at det er enormt spændende at have indblik og indflydelse på vores forretning - både i redaktionel og kommerciel sammenhæng. Jeg synes, at det er både interessant og udfordrende at være bindeled mellem de forskellige funktioner i organisationen. Det kræver, at jeg har en stor forretningsforståelse, og at jeg forstår Benjamin Medias værdier og position i en medievirkelighed, der er i forandring. Det kræver også, at jeg forstår at tale forskellige ‘sprog’ i forhold til, hvem jeg kommunikerer med; der er eksempelvis stor forskel på at være i dialog med vores Business Intelligence-afdeling og Salgsafdeling. Jeg lærer virkelig meget af at have dette ansvar, og det er virkelig sjovt og lærerigt at være en del af en medievirksomhed i konstant forandring.

Dernæst holder jeg rigtig meget af personaleledelse. Jeg synes, at det er et stort privilegium hver dag at have ansvaret for at sikre jobglæde hos mine medarbejdere, samt at hjælpe dem med at prioritere arbejdsopgaver og skabe rum til personlig og faglig udvikling. Jeg gør en dyd ud af at være nærværende og forstå mine medarbejderes forskellige behov, samtidig med at jeg har fokus på at skabe et godt team med en sund arbejdskultur.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en bachelor i Designkultur og Økonomi fra SDU Kolding, og så har jeg en kandidat i International Virksomhedskommunikation fra SDU Odense. Under min kandidat var jeg i 6-måneders praktik hos Benjamin Media som digital praktikant hos BO BEDRE. Mit praktikophold kickstartede mit ‘voksenliv’, og jeg har været hos Benjamin Media siden.

Jeg er overrasket over, hvor lidt jeg konkret bruger fra min uddannelse. Det hænger nok sammen med, at flere af mine fag var humanistiske. Der er dog ingen tvivl om, at min uddannelse har givet mig mere i bagagen, end jeg nok umiddelbart er klar over. Noget af det, jeg bruger mest fra min uddannelse i mit arbejde, er min viden omkring organisationskultur- og struktur. Her har jeg lært fået indblik i, hvordan virksomheder kan fungere organisatorisk, samt hvilke ting, der skaber kultur og subkulturer i virksomheden og teams. Den teoretiske viden bliver for alvor sat i spil praktisk i mit arbejde som teamchef.

Årene på universitet har virkelig modnet mig - ikke kun fagligt, men også personligt. Jeg tror på, at universitet har lært mig, at hårdt arbejde og en fokuseret indsats betaler sig - men også, at prioritering er nødvendig. Min erfaring fortæller mig desuden, at man ikke behøver være en ‘straight A-student’ for at klare sig godt efter universitetet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Benjamin Media?

Det lyder nok kliché, men for mig er det vigtigste muligheden for faglig udvikling såvel som personlig udvikling, samt et godt kollegialt samarbejde.

Hos Benjamin Media er der generelt gode muligheder for intern sparring og vidensdeling, samt eksterne kurser. Jeg er vokset enormt både fagligt og personligt i min tid i virksomheden. Gennem årene har jeg fået mere ansvar, mere komplekse arbejdsopgaver og forskelligartede fokusområder. Dette er vigtigt for at opretholde min motivation og trivsel. Det er vigtigt for mig at gå på arbejde hver dag og føle, at min rolle skaber værdi.

Der er ingen tvivl om, at det kollegiale samarbejde og sammenhold er afgørende for mig. Det motiverer mig at arbejde sammen med dygtige mennesker, jeg kan lade mig inspirere af. Jeg føler mig godt tilpas i et uformelt og afslappet miljø, hvor vi imødekommer udfordringerne sammen, og hvor vi arbejder mod et fælles mål - som et team bør gøre.

  • Hvorfor er Benjamin Media en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Der er mange årsager til, at Benjamin Media er en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for mig. Flere af årsagerne er nævnt ovenfor.

Benjamin Media har en virksomhedskultur, som jeg trives rigtig godt i. Det er et miljø med hårdtarbejdende og kompetente kollegaer. Der er stort fokus på og mulighed for kompetenceudvikling.

Benjamin Media har ydermere givet mig et stærkt netværk, med gode bekendtskaber - både privat og arbejdsmæssigt.

Læs mere om Benjamin Media

Mød andre kandidater fra Benjamin Media

Senest opdateret: 13 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Anders Østergaard Andersen, Kulturformidler, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på Vejle Bibliotekerne, hvor jeg foruden typisk biblioteksarbejde, dvs. udlånsvagter, arrangementer, udstillinger og litteraturformidling, er ansvarlig for bibliotekets kulturaktiviteter- og projekter rettet mod unge, heriblandt læsekredse, skriveværksted, musiktilbud og filmfestivaler.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Trine Duemose Kjær Simonsen, Redaktionschef, Aller Media

Jeg arbejder som redaktionschef på Vi Unge. En af mine primære arbejdsopgaver er at have overblikket over produktionen af Vi Unge-bladet, herunder redaktionsmøder, redigering og at sikre sammenhængen mellem magasinet og vores mange digitale kanaler. Derudover samarbejder jeg med både vores designafdeling, marketingsafdeling og salgsafdeling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Vibeke Johansson, Digital Art Director, Mediegruppen

Jeg arbejder kort opsummeret med webdesign. Hoveddelen af mit arbejde foregår i Photoshop. Forretningsområdet er bredt, og vi har mange kunder i mange afskygninger, der hver især har forskellige behov inden for grafiske udtryk og logodesign. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal fremhæve. Det er svært at sige, da jeg sidder med mange opgavetyper, der byder på deres egne udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mathias Høgh Titelbech, Kreativ projektleder, Kvalifik

Mit primære ansvarsområde hos Kvalifik er kommunikation og kreativ idéudvikling. Det er derfor mit ansvar at varetage projekter, der vedrører udarbejdelsen af indholdet i lige fra animation- og videoproduktioner til online markedsføring. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Francesca Kragelund, Student Assistant, Ørsted

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Ørsteds Social Media-team og arbejder med digital kommunikation og branding på tværs af forskellige platforme – både Community Management og Content-produktion, specielt til Instagram.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Camilla Højfeldt Rasmussen, Communications Specialist, 3Shape

I work as Communications Specialist in our Communications department, which is a rather small department compared to many other departments in 3Shape. I primarily work with internal communications, which entails writing news for our internal platform and planning our quarterly Town Hall meetings, where we gather all employees from HQ to inform them of the latest business updates.

Læs mere
Sidst opdateret 06-09-2019

Oliver Rosendal, Filmfotograf, VINIA Media

Jeg er stifter af virksomheden, og har derfor det overordnede ansvar for, at virksomheden kører rundt. I takt med at teamet er blevet større, så har vi fået nogle folk ombord, som er langt dygtigere end mig på visse områder. Jeg bruger derfor det meste af min kontor-arbejdstid på kundekontakt, kreativ konceptudvikling og salg. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Andreas Fløistrup, Journalist, DR

Jeg er journalist på DR Nyheder. Her laver jeg nyheder til både web, radio og tv fra indland og udland. Det varierer meget, hvad jeg laver, og det kan være alt fra indslag i Radioavisen til live-gennemstilling i TV-Avisen. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Anne Lottrup Sørensen, Journalistpraktikant, Mediegruppen

Som journalistpraktikant skal jeg stifte bekendtskab med alle magasinproduktionens facetter. Research, udvikling af indhold, konceptarbejde og opfølgning på de sociale platforme. Nogle gange indebærer arbejdet at springe ind i et igangværende projekt og omskrive en artikel til en anden platform. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ása Jacobsen, Graphic Artist, MovieStarPlanet

Jeg er grafiker hos MovieStarPlanet, hvor jeg designer og tegner hår, tøj og accessories til vores online avatarer. Mine redskaber er en Wacom-tablet og Adobe-tegneprogrammer. Vi udgiver nyt grafisk indhold til vores spil hver uge, så der aldrig er en kedelig dag på kontoret. Jeg bruger meget tid på at undersøge mode og trends for at kunne producere det mest relevante indhold til spillerne.

Læs mere
Sidst opdateret 20-05-2019

Maria Topp Hansen, Digital Campaign Manager, Benjamin Media

Jeg er Digital Campaign Manager. Min vigtigste opgave er, at vores målgrupper skal se vores kampagner. Dette gør jeg gennem sociale medier og nyhedsbreve. Her benytter jeg mig særligt af stories og posts på både Facebook og Instagram. De kampagner, jeg arbejder med er digitale og er af den type, vi kalder “native advertising”.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Mathilde Ørholt Bjerg, Test-koordinator, DR

Som test-koordinator i webområdet arbejder jeg med en række større og mindre webprojekter, der omfatter alt fra DR TV, streaming apps og nyheder på dr.dk. Det gælder blandt andet event- og programsites som Kommunalvalg, X Factor, Grand Prix og KarriereKanonen.

Læs mere