Vis studentum.dk som: Mobile

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Benjamin Media
Digital Teamchef
  • Line Dyrvig
  • 29 år
  • Ansat siden januar 2018
  • Cand. Jur ved SDU

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier.

Jeg har ansvaret for at udforme strategiplaner for vores brands digitalt og herunder at sikre, at de ting vi laver redaktionelt er i tråd med brandets identitet, og at vi bruger vores digitale platforme så optimalt som muligt. I den sammenhæng arbejder teamet og jeg tæt sammen med blandt andre redaktioner, Marketing og Salgsafdeling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er to overordnede områder, som jeg finder mest interessant.

Først og fremmest er det selve forretningen. Jeg synes, at det er enormt spændende at have indblik og indflydelse på vores forretning - både i redaktionel og kommerciel sammenhæng. Jeg synes, at det er både interessant og udfordrende at være bindeled mellem de forskellige funktioner i organisationen. Det kræver, at jeg har en stor forretningsforståelse, og at jeg forstår Benjamin Medias værdier og position i en medievirkelighed, der er i forandring. Det kræver også, at jeg forstår at tale forskellige ‘sprog’ i forhold til, hvem jeg kommunikerer med; der er eksempelvis stor forskel på at være i dialog med vores Business Intelligence-afdeling og Salgsafdeling. Jeg lærer virkelig meget af at have dette ansvar, og det er virkelig sjovt og lærerigt at være en del af en medievirksomhed i konstant forandring.

Dernæst holder jeg rigtig meget af personaleledelse. Jeg synes, at det er et stort privilegium hver dag at have ansvaret for at sikre jobglæde hos mine medarbejdere, samt at hjælpe dem med at prioritere arbejdsopgaver og skabe rum til personlig og faglig udvikling. Jeg gør en dyd ud af at være nærværende og forstå mine medarbejderes forskellige behov, samtidig med at jeg har fokus på at skabe et godt team med en sund arbejdskultur.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en bachelor i Designkultur og Økonomi fra SDU Kolding, og så har jeg en kandidat i International Virksomhedskommunikation fra SDU Odense. Under min kandidat var jeg i 6-måneders praktik hos Benjamin Media som digital praktikant hos BO BEDRE. Mit praktikophold kickstartede mit ‘voksenliv’, og jeg har været hos Benjamin Media siden.

Jeg er overrasket over, hvor lidt jeg konkret bruger fra min uddannelse. Det hænger nok sammen med, at flere af mine fag var humanistiske. Der er dog ingen tvivl om, at min uddannelse har givet mig mere i bagagen, end jeg nok umiddelbart er klar over. Noget af det, jeg bruger mest fra min uddannelse i mit arbejde, er min viden omkring organisationskultur- og struktur. Her har jeg lært fået indblik i, hvordan virksomheder kan fungere organisatorisk, samt hvilke ting, der skaber kultur og subkulturer i virksomheden og teams. Den teoretiske viden bliver for alvor sat i spil praktisk i mit arbejde som teamchef.

Årene på universitet har virkelig modnet mig - ikke kun fagligt, men også personligt. Jeg tror på, at universitet har lært mig, at hårdt arbejde og en fokuseret indsats betaler sig - men også, at prioritering er nødvendig. Min erfaring fortæller mig desuden, at man ikke behøver være en ‘straight A-student’ for at klare sig godt efter universitetet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Benjamin Media?

Det lyder nok kliché, men for mig er det vigtigste muligheden for faglig udvikling såvel som personlig udvikling, samt et godt kollegialt samarbejde.

Hos Benjamin Media er der generelt gode muligheder for intern sparring og vidensdeling, samt eksterne kurser. Jeg er vokset enormt både fagligt og personligt i min tid i virksomheden. Gennem årene har jeg fået mere ansvar, mere komplekse arbejdsopgaver og forskelligartede fokusområder. Dette er vigtigt for at opretholde min motivation og trivsel. Det er vigtigt for mig at gå på arbejde hver dag og føle, at min rolle skaber værdi.

Der er ingen tvivl om, at det kollegiale samarbejde og sammenhold er afgørende for mig. Det motiverer mig at arbejde sammen med dygtige mennesker, jeg kan lade mig inspirere af. Jeg føler mig godt tilpas i et uformelt og afslappet miljø, hvor vi imødekommer udfordringerne sammen, og hvor vi arbejder mod et fælles mål - som et team bør gøre.

  • Hvorfor er Benjamin Media en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Der er mange årsager til, at Benjamin Media er en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for mig. Flere af årsagerne er nævnt ovenfor.

Benjamin Media har en virksomhedskultur, som jeg trives rigtig godt i. Det er et miljø med hårdtarbejdende og kompetente kollegaer. Der er stort fokus på og mulighed for kompetenceudvikling.

Benjamin Media har ydermere givet mig et stærkt netværk, med gode bekendtskaber - både privat og arbejdsmæssigt.

Læs mere om Benjamin Media

Mød andre kandidater fra Benjamin Media

Senest opdateret: 13 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Hansen, Grafisk designer, Mediegruppen

Jeg er grafisk designer, så jeg sidder med det udførende arbejde – at få idéen eller konceptet realiseret grafisk. Det er primært magasiner, men det kan også andre visuelle og grafiske udtryk, som vores kunder efterspørger. Jeg er håndværkeren, og mit værktøj er inDesign og forskellige andre Adobeprogrammer. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Amalie Skjold, Cyber and Security Graduate, TDC Group

I am a graduate in TDC Group Security’s Operational Excellence team. Operational Excellence’s main task is to facilitate TDC Group Security’s maturity, improvement programmes, and security awareness. This means that our tasks can be divided into two categories: Performance and communication. 

Læs mere
Sidst opdateret 29-03-2019

Daniel Vendner Clausen, Journalist, TECHCOLLEGE

Jeg er ansat som journalist og har organisationens eksterne kommunikation i forhold til offentligheden som primær arbejdsopgave. Det er for eksempel igennem vores egen dækning af skolens aktiviteter i form af nyhedsartikler på vores hjemmeside, udformning og udsendelse af pressemeddelelser til alle typer af nyhedsmedier, fagblade og så videre. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Jacqueline Rodrigues, PR & Partnerships Manager, GoMore

Jeg arbejder med PR og vores partnerskaber med andre virksomheder og organisationer. Vi samarbejder bl.a. med Roskilde Festival og Verdens Bedste Nyheder. Jeg arbejder med også vores eksterne kommunikation - især på sociale medier. Derudover er jeg presseansvarlig og står for kontakten med journalister og medier.

Læs mere
Sidst opdateret 04-04-2019

Trine Duemose Kjær Simonsen, Redaktionschef, Aller Media

Jeg arbejder som redaktionschef på Vi Unge. En af mine primære arbejdsopgaver er at have overblikket over produktionen af Vi Unge-bladet, herunder redaktionsmøder, redigering og at sikre sammenhængen mellem magasinet og vores mange digitale kanaler. Derudover samarbejder jeg med både vores designafdeling, marketingsafdeling og salgsafdeling. 

Læs mere
Sidst opdateret 24-06-2019

Stig Gamborg, Kommunikationsmedarbejder, Egå Ungdoms-Højskole

Jeg sidder primært med markedsføring og kommunikation, men har også en del administrative opgaver bl.a. i forbindelse med koordinering af vores internationale elever. Derudover er jeg vagtlærer og underviser en gang imellem, når jeg ikke kan lade være. Det mest spændende er, om jeg får fyldt det næste hold op med glade elever. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ása Jacobsen, Graphic Artist, MovieStarPlanet

Jeg er grafiker hos MovieStarPlanet, hvor jeg designer og tegner hår, tøj og accessories til vores online avatarer. Mine redskaber er en Wacom-tablet og Adobe-tegneprogrammer. Vi udgiver nyt grafisk indhold til vores spil hver uge, så der aldrig er en kedelig dag på kontoret. Jeg bruger meget tid på at undersøge mode og trends for at kunne producere det mest relevante indhold til spillerne.

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Bachelor i Informationsvidenskab og kulturformidling Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nina Franziska-Christiansen, Kreativ Teknolog, Kvalifik

Som kreativ teknolog hos Kvalifik spænder mine opgaver vidt. Min position fungerer sådan, at en projektleder tildeler mig digitale opgaver, som andre firmaer har kontaktet Kvalifik for at få løst. Jeg beskæftiger mig derfor med alt fra design til implementering af hjemmesider, applikationer m.v. Min seneste opgave bestod i at designe og implementere restauranten Warpigs’ nye forside.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 13-05-2019

May Kjærsgaard, Digital redaktør, Benjamin Media

Jeg er digital redaktør på BO BEDRE, og jeg er ansvarlig for alt digitalt - lige fra sitet bobedre.dk, over sociale medier og til emails og SEO - og BO BEDRE's brand digitalt. Og meget, meget mere. Jeg opererer på 3 planer; et strategisk, et praktisk og udførende samt et udviklende.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Camilla Weirsøe Widtfeldt, Mediegrafiker, Campus Vejle

Jeg laver alt grafisk arbejde på Campus Vejle – lige fra visitkort, brochurer, roll ups til Facebook-bannere, plakater og annoncer. Min opgave er at ensrette og målrette alt markedsføring, så vi sikrer, at de enkelte afdelinger på Campus Vejle har hver deres udtryk. Jeg har tæt kontakt med mange medarbejdere fra de forskellige afdelinger hver dag. Det gør mit arbejde alsidigt og spændende.

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-04-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Vibeke Johansson, Digital Art Director, Mediegruppen

Jeg arbejder kort opsummeret med webdesign. Hoveddelen af mit arbejde foregår i Photoshop. Forretningsområdet er bredt, og vi har mange kunder i mange afskygninger, der hver især har forskellige behov inden for grafiske udtryk og logodesign. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal fremhæve. Det er svært at sige, da jeg sidder med mange opgavetyper, der byder på deres egne udfordringer.

Læs mere
Sidst opdateret 08-03-2019

Francesca Kragelund, Student Assistant, Ørsted

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Ørsteds Social Media-team og arbejder med digital kommunikation og branding på tværs af forskellige platforme – både Community Management og Content-produktion, specielt til Instagram.

Læs mere