Vis studentum.dk som: Mobile

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Benjamin Media
Digital Teamchef
  • Line Dyrvig
  • 29 år
  • Ansat siden januar 2018
  • Cand. Jur ved SDU

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier.

Jeg har ansvaret for at udforme strategiplaner for vores brands digitalt og herunder at sikre, at de ting vi laver redaktionelt er i tråd med brandets identitet, og at vi bruger vores digitale platforme så optimalt som muligt. I den sammenhæng arbejder teamet og jeg tæt sammen med blandt andre redaktioner, Marketing og Salgsafdeling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er to overordnede områder, som jeg finder mest interessant.

Først og fremmest er det selve forretningen. Jeg synes, at det er enormt spændende at have indblik og indflydelse på vores forretning - både i redaktionel og kommerciel sammenhæng. Jeg synes, at det er både interessant og udfordrende at være bindeled mellem de forskellige funktioner i organisationen. Det kræver, at jeg har en stor forretningsforståelse, og at jeg forstår Benjamin Medias værdier og position i en medievirkelighed, der er i forandring. Det kræver også, at jeg forstår at tale forskellige ‘sprog’ i forhold til, hvem jeg kommunikerer med; der er eksempelvis stor forskel på at være i dialog med vores Business Intelligence-afdeling og Salgsafdeling. Jeg lærer virkelig meget af at have dette ansvar, og det er virkelig sjovt og lærerigt at være en del af en medievirksomhed i konstant forandring.

Dernæst holder jeg rigtig meget af personaleledelse. Jeg synes, at det er et stort privilegium hver dag at have ansvaret for at sikre jobglæde hos mine medarbejdere, samt at hjælpe dem med at prioritere arbejdsopgaver og skabe rum til personlig og faglig udvikling. Jeg gør en dyd ud af at være nærværende og forstå mine medarbejderes forskellige behov, samtidig med at jeg har fokus på at skabe et godt team med en sund arbejdskultur.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en bachelor i Designkultur og Økonomi fra SDU Kolding, og så har jeg en kandidat i International Virksomhedskommunikation fra SDU Odense. Under min kandidat var jeg i 6-måneders praktik hos Benjamin Media som digital praktikant hos BO BEDRE. Mit praktikophold kickstartede mit ‘voksenliv’, og jeg har været hos Benjamin Media siden.

Jeg er overrasket over, hvor lidt jeg konkret bruger fra min uddannelse. Det hænger nok sammen med, at flere af mine fag var humanistiske. Der er dog ingen tvivl om, at min uddannelse har givet mig mere i bagagen, end jeg nok umiddelbart er klar over. Noget af det, jeg bruger mest fra min uddannelse i mit arbejde, er min viden omkring organisationskultur- og struktur. Her har jeg lært fået indblik i, hvordan virksomheder kan fungere organisatorisk, samt hvilke ting, der skaber kultur og subkulturer i virksomheden og teams. Den teoretiske viden bliver for alvor sat i spil praktisk i mit arbejde som teamchef.

Årene på universitet har virkelig modnet mig - ikke kun fagligt, men også personligt. Jeg tror på, at universitet har lært mig, at hårdt arbejde og en fokuseret indsats betaler sig - men også, at prioritering er nødvendig. Min erfaring fortæller mig desuden, at man ikke behøver være en ‘straight A-student’ for at klare sig godt efter universitetet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Benjamin Media?

Det lyder nok kliché, men for mig er det vigtigste muligheden for faglig udvikling såvel som personlig udvikling, samt et godt kollegialt samarbejde.

Hos Benjamin Media er der generelt gode muligheder for intern sparring og vidensdeling, samt eksterne kurser. Jeg er vokset enormt både fagligt og personligt i min tid i virksomheden. Gennem årene har jeg fået mere ansvar, mere komplekse arbejdsopgaver og forskelligartede fokusområder. Dette er vigtigt for at opretholde min motivation og trivsel. Det er vigtigt for mig at gå på arbejde hver dag og føle, at min rolle skaber værdi.

Der er ingen tvivl om, at det kollegiale samarbejde og sammenhold er afgørende for mig. Det motiverer mig at arbejde sammen med dygtige mennesker, jeg kan lade mig inspirere af. Jeg føler mig godt tilpas i et uformelt og afslappet miljø, hvor vi imødekommer udfordringerne sammen, og hvor vi arbejder mod et fælles mål - som et team bør gøre.

  • Hvorfor er Benjamin Media en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Der er mange årsager til, at Benjamin Media er en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for mig. Flere af årsagerne er nævnt ovenfor.

Benjamin Media har en virksomhedskultur, som jeg trives rigtig godt i. Det er et miljø med hårdtarbejdende og kompetente kollegaer. Der er stort fokus på og mulighed for kompetenceudvikling.

Benjamin Media har ydermere givet mig et stærkt netværk, med gode bekendtskaber - både privat og arbejdsmæssigt.

Læs mere om Benjamin Media

Mød andre kandidater fra Benjamin Media

Senest opdateret: 13 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 14-10-2019

Caroline Kistrup Vallys, Campaign Manager, Lederne

Jeg sidder i Team Digital i afdelingen Marketing og Kommunikation og arbejder med vores digitale kampagner på tværs af forretningsområder og digitale platforme. Jeg udvikler, planlægger og eksekverer nye indholdskoncepter og kampagner samt optimerer og justerer igangværende kampagner og indhold. Hermed sikrer jeg vores kommercielle tilstedeværelse.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Emil Borch Larsen, Fotograf/Klipper, Signifly

Jeg sidder i vores filmteam med tre andre kollegaer. Vi har alle en stor berøringsflade i forhold til vores projekter, og derfor er det også lidt svært at sige præcis, hvad jeg sidder med. Som udgangspunkt sidder jeg dog mest med forskellige former for fotografopgaver, når vi skal skyde billeder og lave film. 

Læs mere
Sidst opdateret 06-11-2019

Carina Schau Vedelsdal, Digital and Process Consultant, Arriva

Jeg startede med at være graduate tilknyttet HR-afdelingen. Med en IT-baggrund kan dette godt synes besynderligt, men mine primære arbejdsopgaver omhandlede implementering af et nyt, globalt HR-system. Jeg var tæt knyttet til lønafdelingen også, så jeg fik et bredt kendskab til både HR- og løn-processer samt personalestamdata. 

Læs mere
Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere
Sidst opdateret 13-08-2019

Jannie Skak Pallesen, PR & Kommunikation, Den Internationale Højskole

Jeg står for PR, kommunikation og markedsføring på Den Internationale Højskole. Jeg laver alt fra tekstproduktion, hjemmeside, strategier, analyser, SoMe, annoncering, grafisk materiale. Jeg kan godt lide, at mit job er så alsidigt. At jeg den ene dag kan lave en ting og den næste noget helt andet. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Jacqueline Rodrigues, PR & Partnerships Manager, GoMore

Jeg arbejder med PR og vores partnerskaber med andre virksomheder og organisationer. Vi samarbejder bl.a. med Roskilde Festival og Verdens Bedste Nyheder. Jeg arbejder med også vores eksterne kommunikation - især på sociale medier. Derudover er jeg presseansvarlig og står for kontakten med journalister og medier.

Læs mere
Sidst opdateret 14-08-2019

Nina Skovsted, UX Designer, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Jeg arbejder som UX/UI-designer i et agilt udviklingsteam i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, hvor jeg sammen med udviklere, arkitekter, testere, en product owner og en scrummaster samt kollegaer fra Vurderingsstyrelsen skal bygge det nye ejendomsvurderingssystem. Systemet skal vurdere Danmarks 1,7 millioner ejerboliger og en halv million andre ejendomme. Så det er en meget kompleks opgave.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Maria Kaa Andersen, Brand Activation Manager, Swapfiets

Jeg er ansat som ​Brand Activation Marketeer hos Swapfiets Danmark. Det vil sige, at jeg står for at aktivere Swapfiets brandet samt skabe en stærk position på det danske marked. Mine arbejdsopgaver er blandt andet kommunikation, sociale medier, marketing, PR samt strategiudvikling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Alberte Knudsen, Projektkoordinator, Scleroseforeningen

Jeg arbejder med marketing og kommunikation, og mine primære opgaver er pressearbejde, tekstforfatning, eventafvikling og koordinering af projekter. Det er både spændende og udfordrende for mig, når jeg skal opsøge og snakke med medlemmer eller eventdeltagere, som har en særlig historie at fortælle og få essensen af de historier trukket frem i portrætter eller artikler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Sara Bangsbo, Journalist, Scleroseforeningen

I det daglige arbejder jeg som journalist i Scleroseforeningens kommunikationsafdeling. Jeg producerer nyheder til både medlemsbladene, nyhedsbreve, hjemmesiden og div. sociale medier - og her er man med fra idé til produktionen er publiceret. Det betyder, at jeg både laver research, interviews, producering af artikler, videoer, infografikker, billeder mm.

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Anders Østergaard Andersen, Kulturformidler, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på Vejle Bibliotekerne, hvor jeg foruden typisk biblioteksarbejde, dvs. udlånsvagter, arrangementer, udstillinger og litteraturformidling, er ansvarlig for bibliotekets kulturaktiviteter- og projekter rettet mod unge, heriblandt læsekredse, skriveværksted, musiktilbud og filmfestivaler.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Janni Mandsberg, Internal Communications Specialist, Telia

Jeg sidder til daglig som en del af MarCom (Marketing, Digital og Kommunikation) på Telias hovedkontor i København, hvor jeg er en del af Communication & Partnership- teamet. Mine primære arbejdsopgaver er fokuseret på den interne kommunikation, men vi arbejder så vidt muligt med et 360-graders-mindset i afdelingen for at sikre en klar, konsistens og stærk kommunikation.

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Nina Franziska-Christiansen, Kreativ Teknolog, Kvalifik

Som kreativ teknolog hos Kvalifik spænder mine opgaver vidt. Min position fungerer sådan, at en projektleder tildeler mig digitale opgaver, som andre firmaer har kontaktet Kvalifik for at få løst. Jeg beskæftiger mig derfor med alt fra design til implementering af hjemmesider, applikationer m.v. Min seneste opgave bestod i at designe og implementere restauranten Warpigs’ nye forside.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Emil Nehat Asani Aalykke, Bibliotekar, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på et folkebibliotek. Det betyder overordnet set, at jeg sørger for at bibliotekets materialesamling er tidssvarende og relevant for borgerne i kommunen. Jeg har ugentlige vagter i betjeningsområdet, hvor man kan spørge mig om alt mellem himmel og jord – typisk er det hjælp til at finde en specifik bog eller materiale om et emne.

Læs mere
Sidst opdateret 20-05-2019

Maria Topp Hansen, Digital Campaign Manager, Benjamin Media

Jeg er Digital Campaign Manager. Min vigtigste opgave er, at vores målgrupper skal se vores kampagner. Dette gør jeg gennem sociale medier og nyhedsbreve. Her benytter jeg mig særligt af stories og posts på både Facebook og Instagram. De kampagner, jeg arbejder med er digitale og er af den type, vi kalder “native advertising”.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Francesca Kragelund, Student Assistant, Ørsted

Jeg er ansat som studentermedhjælper i Ørsteds Social Media-team og arbejder med digital kommunikation og branding på tværs af forskellige platforme – både Community Management og Content-produktion, specielt til Instagram.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere