Vis studentum.dk som: Mobile

Line Dyrvig, Digital Teamchef, Benjamin Media

Benjamin Media
Digital Teamchef
  • Line Dyrvig
  • 29 år
  • Ansat siden januar 2018
  • Cand. Jur ved SDU

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder som teamchef i det digitale team, der på nuværende tidspunkt omfatter 16 medarbejdere. I teamet arbejder vi med en bred palette af digitale opgaver; blandt andet SEO, teknisk optimering og vedligehold af vores sites, kommerciel kampagneeksekvering, digitale events, indholdsproduktion, nyhedsbreve og sociale medier.

Jeg har ansvaret for at udforme strategiplaner for vores brands digitalt og herunder at sikre, at de ting vi laver redaktionelt er i tråd med brandets identitet, og at vi bruger vores digitale platforme så optimalt som muligt. I den sammenhæng arbejder teamet og jeg tæt sammen med blandt andre redaktioner, Marketing og Salgsafdeling.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er to overordnede områder, som jeg finder mest interessant.

Først og fremmest er det selve forretningen. Jeg synes, at det er enormt spændende at have indblik og indflydelse på vores forretning - både i redaktionel og kommerciel sammenhæng. Jeg synes, at det er både interessant og udfordrende at være bindeled mellem de forskellige funktioner i organisationen. Det kræver, at jeg har en stor forretningsforståelse, og at jeg forstår Benjamin Medias værdier og position i en medievirkelighed, der er i forandring. Det kræver også, at jeg forstår at tale forskellige ‘sprog’ i forhold til, hvem jeg kommunikerer med; der er eksempelvis stor forskel på at være i dialog med vores Business Intelligence-afdeling og Salgsafdeling. Jeg lærer virkelig meget af at have dette ansvar, og det er virkelig sjovt og lærerigt at være en del af en medievirksomhed i konstant forandring.

Dernæst holder jeg rigtig meget af personaleledelse. Jeg synes, at det er et stort privilegium hver dag at have ansvaret for at sikre jobglæde hos mine medarbejdere, samt at hjælpe dem med at prioritere arbejdsopgaver og skabe rum til personlig og faglig udvikling. Jeg gør en dyd ud af at være nærværende og forstå mine medarbejderes forskellige behov, samtidig med at jeg har fokus på at skabe et godt team med en sund arbejdskultur.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg har en bachelor i Designkultur og Økonomi fra SDU Kolding, og så har jeg en kandidat i International Virksomhedskommunikation fra SDU Odense. Under min kandidat var jeg i 6-måneders praktik hos Benjamin Media som digital praktikant hos BO BEDRE. Mit praktikophold kickstartede mit ‘voksenliv’, og jeg har været hos Benjamin Media siden.

Jeg er overrasket over, hvor lidt jeg konkret bruger fra min uddannelse. Det hænger nok sammen med, at flere af mine fag var humanistiske. Der er dog ingen tvivl om, at min uddannelse har givet mig mere i bagagen, end jeg nok umiddelbart er klar over. Noget af det, jeg bruger mest fra min uddannelse i mit arbejde, er min viden omkring organisationskultur- og struktur. Her har jeg lært fået indblik i, hvordan virksomheder kan fungere organisatorisk, samt hvilke ting, der skaber kultur og subkulturer i virksomheden og teams. Den teoretiske viden bliver for alvor sat i spil praktisk i mit arbejde som teamchef.

Årene på universitet har virkelig modnet mig - ikke kun fagligt, men også personligt. Jeg tror på, at universitet har lært mig, at hårdt arbejde og en fokuseret indsats betaler sig - men også, at prioritering er nødvendig. Min erfaring fortæller mig desuden, at man ikke behøver være en ‘straight A-student’ for at klare sig godt efter universitetet.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Benjamin Media?

Det lyder nok kliché, men for mig er det vigtigste muligheden for faglig udvikling såvel som personlig udvikling, samt et godt kollegialt samarbejde.

Hos Benjamin Media er der generelt gode muligheder for intern sparring og vidensdeling, samt eksterne kurser. Jeg er vokset enormt både fagligt og personligt i min tid i virksomheden. Gennem årene har jeg fået mere ansvar, mere komplekse arbejdsopgaver og forskelligartede fokusområder. Dette er vigtigt for at opretholde min motivation og trivsel. Det er vigtigt for mig at gå på arbejde hver dag og føle, at min rolle skaber værdi.

Der er ingen tvivl om, at det kollegiale samarbejde og sammenhold er afgørende for mig. Det motiverer mig at arbejde sammen med dygtige mennesker, jeg kan lade mig inspirere af. Jeg føler mig godt tilpas i et uformelt og afslappet miljø, hvor vi imødekommer udfordringerne sammen, og hvor vi arbejder mod et fælles mål - som et team bør gøre.

  • Hvorfor er Benjamin Media en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Der er mange årsager til, at Benjamin Media er en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for mig. Flere af årsagerne er nævnt ovenfor.

Benjamin Media har en virksomhedskultur, som jeg trives rigtig godt i. Det er et miljø med hårdtarbejdende og kompetente kollegaer. Der er stort fokus på og mulighed for kompetenceudvikling.

Benjamin Media har ydermere givet mig et stærkt netværk, med gode bekendtskaber - både privat og arbejdsmæssigt.

Læs mere om Benjamin Media

Mød andre kandidater fra Benjamin Media

Senest opdateret: 13 maj 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 16-08-2019

Mathilde Ørholt Bjerg, Test-koordinator, DR

Som test-koordinator i webområdet arbejder jeg med en række større og mindre webprojekter, der omfatter alt fra DR TV, streaming apps og nyheder på dr.dk. Det gælder blandt andet event- og programsites som Kommunalvalg, X Factor, Grand Prix og KarriereKanonen.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Pernille Haurballe, Kommunikationskonsulent, Kommunikation og Sprog

Jeg er SoMe-manager, arrangerer kurser for studerende og udarbejder alt marketingsmateriale i KS. SoMe. Elsker Insta. Jeg er Cand.merc.(kom) og trækker derfor hele tiden på kompetencer, jeg udviklede på mit studie. Især i den skriftlige kommunikation, men også de samarbejdskompetencer, jeg fik på RUC, har hjulpet mig i mine mere end 12 år hos Kommunikation og Sprog.

Læs mere
Sidst opdateret 26-04-2019

Ditte Lykkestrup, SoMe Manager, BabySam

Jeg er Social- og Content Manager, og jeg sidder i marketingafdelingen. Jeg holder vores sociale medier opdateret med nyheder, konkurrencer, tips og tricks og indgår samarbejder med vores leverandører. Derudover sidder jeg med det store overblik over alt vores content/indhold på vores inspirationsside og udvikling af nye artikler, video og blogsamarbejder. 

Læs mere
Sidst opdateret 23-10-2019

Tobias Birk Hansen, Kommunikationsmedarbejder, Hadsten Højskole

Min primære opgave er at tage sig af al kommunikation og PR fra skolen i tæt samarbejde med kontoret og forstanderen. Det indebærer f.eks. vedligeholdelse af sociale medier, udarbejdelse af pressemateriale, opdatering af hjemmeside og rundvisning af elever, der overvejer at starte på skolen. Derudover underviser jeg i temauger. Jeg er den første, der sidder i denne stilling her på stedet.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Marie-Louise Persson, Head of Review, Texta

Som Head of Review holder jeg kontakten med vores in-house korrekturlæsere, uddelegerer arbejdsopgaver og læser både intern og ekstern korrektur. Jeg har essentielt set det overordnede ansvar for kvaliteten af vores in-house korrekturlæsning. Kvalitetssikring af tekster. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet. 

Læs mere
Sidst opdateret 02-12-2020

Mød e-Boks

e-Boks har gennem 19 år opbygget omfattende viden om brugeradfærd og digitale tendenser, og med det afsæt hjælper vi vores kunder med at forenkle og forbedre deres forretningsgange. e-Boks er et selvstændigt aktieselskab stiftet i 2001 og ejet ligeligt af Nets og PostNord. Ideen bag e-Boks er at effektivisere forsendelse af post mellem virksomheder og private postmodtagere.
Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Niklas Kærgaard Jørgensen, Kommunikationsmedarbejder, Aller Media

Jeg er Kommunikationsmedarbejder, hvor jeg sidder som en del af HR- & Kommunikationsafdelingen. Det varierer meget, hvad jeg laver, og arbejdsdagene minder sjældent om hinanden – det kan være alt fra forberedelse af opslag/indlæg til de sociale medier, intern kommunikation i huset til rådgivning og sparring på konkrete PR-aktiviteter. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Helene Feddersen, Redaktionsassistent, Netdoktor

Som redaktionsassistent for Netdoktor Media beskæftiger jeg mig med det redaktionelle område. Mine primære arbejdsopgaver består i at skrive nyhedsartikler om sundhed, sygdom og medicin samt at redigere fakta-artikler i samarbejde med sundhedsfaglige skribenter. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-06-2020

Marie Bojesen, Senior SEM Specialist, IIH Nordic

Jeg beskæftiger mig med digital markedsføring på tværs af flere kanaler. Det er både annoncering på Google og Bing, men også på de sociale medier såsom Facebook, Instagram og LinkedIn. Til daglig sidder jeg med ansvaret for en række større danske virksomheders digitale annoncering. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-10-2019

Stine Smed, Customer Experience Coordinator, Good Monday

Jeg arbejder i Customer Care, hvor alle kundehenvendelser bliver håndteret. Sammen med mine kollegaer varetager jeg alt fra faste abonnementsordninger til ad hoc-ordrer, som kan være alt fra at booke en maler til at finde den perfekte drag queen til en firmafest. 

Læs mere
Sidst opdateret 20-09-2021

Daniel Vendner Clausen, Journalist, TECHCOLLEGE

Jeg er ansat som journalist og har organisationens eksterne kommunikation i forhold til offentligheden som primær arbejdsopgave. Det er for eksempel igennem vores egen dækning af skolens aktiviteter i form af nyhedsartikler på vores hjemmeside, udformning og udsendelse af pressemeddelelser til alle typer af nyhedsmedier, fagblade og så videre. 

Læs mere
Sidst opdateret 22-03-2019

Frederik Paludan, Instruktør/Producer, Signifly

Hos Signifly er vi delt op i fire afdelinger: Designteamet, Konsulenteamet, Udviklingsteamet og Filmteamet. Jeg er en del af vores filmteam, hvor jeg arbejder som instruktør/producer. Mine primære opgaver består i at udvikle koncepter til reklamefilm og Social Media Content. Derudover har jeg også en baggrund inden for film, og det betyder, at jeg også er med til at instruere film. 

Læs mere
Sidst opdateret 25-04-2019

Anders Østergaard Andersen, Kulturformidler, Vejle Bibliotekerne

Jeg arbejder på Vejle Bibliotekerne, hvor jeg foruden typisk biblioteksarbejde, dvs. udlånsvagter, arrangementer, udstillinger og litteraturformidling, er ansvarlig for bibliotekets kulturaktiviteter- og projekter rettet mod unge, heriblandt læsekredse, skriveværksted, musiktilbud og filmfestivaler.

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Rikke Sølyst Jensen, Konsulent, VisitVejle

Jeg er ansvarlig for VisitVejles tilstedeværelse på sociale medier, og så arrangerer jeg danske og internationale presse- og influencer-besøg. Derudover arbejder jeg med vores erhvervsnetværk af 170+ turismeaktører, som jeg blandt andet sender nyhedsbreve til og arrangerer 4 årlige netværksmøder for. 

Læs mere
Sidst opdateret 16-08-2019

Andreas Leer Scharnberg, Adjunkt, DMJX

Jeg underviser i journalistik på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Min primære opgave er at undervise på 1. semester, hvor de studerende får teoretisk og praktisk erfaring med, hvad det vil sige at arbejde som journalist - fra ideudvikling over research til formidling. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-06-2020

Yasamin Malikshahi, CRO & UX Specialist, IIH Nordic

Jeg er en del af SEO og CRO teamet og er ansvarlig for CRO, UX og design hos IIH Nordic. Inden for konverteringsoptimering arbejder jeg med brugeroplevelse, brugerpsykologi og A/B testing. Grundlæggende benytter vi, inden for konverteringsoptimering, en datadrevet tilgang for at øge konverteringer på et website.

Læs mere
Sidst opdateret 12-08-2019

Anne-Sophie Uldall Petersen, Digital redaktør, Aller Media

Jeg er digital redaktør på Modemagasinet IN og producerer det redaktionelle indhold til vores online platforme. Det tæller selvfølgelig vores site, men i høj grad også Instagram og Instagram Stories, som er blevet det medie, hvor vi er i tættest kontakt med vores brugere, og som vi tager hånd om først, når der lander breaking news på skrivebordet.

Læs mere
Sidst opdateret 24-05-2019

Maria Nguyen, Content Creator, Morning Train

Jeg arbejder som Content Creator, og min arbejdsdag går med tekstforfatning for vores online marketingkunder. Jeg skriver primært tekster til SEO og annoncer til Facebook, Google Ads og LinkedIn. Det er altid spændende, når Morning Train får nye online marketingkunder fra brancher, som vi ikke har arbejdet med før.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Dan Andersen, Kommunikationsmedarbejder, Barslund

Som ansvarlig, for prækvalifikationer og tilbudsbeskrivelser i Barslund, er det min opgave at sikre, at vi i tilbudsafdelingen har interessante opgaver at regne tilbud til, samt at der bliver udarbejdet de beskrivelser, der viser vores kunder, at vi er den bedste kandidat til at løse opgaven.

Læs mere