Vis studentum.dk som: Mobile

Simone Gents Nielsen, Kunderådgiver, ATP

ATP
Simone, ATP
  • Simone Gents Nielsen
  • 23 år
  • Ansat siden 2015
  • Bachelor i Offentlig administration

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg er ansat som kunderådgiver i afdelingen Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag hos ATP. Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag har mange forskellige ordninger og betjener en lang række kunder, som indebærer både offentlige og private arbejdsgivere samt erhvervsskoler, og elever der er i gang med en erhvervsuddannelse.

Mine primære arbejdsopgaver er at behandle sager og udbetale tilskud til elever, der er i praktik i udlandet samt behandle henvendelser fra arbejdsgivere og medarbejdere. Udover dette har jeg til opgave at besvare telefoniske henvendelser fra både arbejdsgivere, elever og skoler.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Jeg synes, det er udfordrende og spændende, når jeg skal besvare opkald. Der er ikke to opkald der er ens, og man skal kunne håndtere alle slags personer. Man taler med meget glade borgere, men også borgere, som ikke er tilfredse, og det skal man kunne håndtere, hvilket godt kan være udfordrende.

Jeg synes, det er spændende, når der sker forandringer i afdelingen. F.eks. hvis der kommer en ny ordning, hvor man skal starte helt forfra og skal kunne forstå og administrere ordningen.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger min uddannelse meget i min hverdag. Jeg startede som elev hos ATP og blev efterfølgende fastansat. Jeg har igennem min uddannelse lært om offentlig forvaltning, sagsbehandling samt konflikthåndtering, som er det, jeg dagligt sidder med.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos ATP?

Det vigtigste for mig er, at jeg kan tage ansvar for de enkelte opgaver, som jeg skal udføre, og at der er tillid til, at jeg udfører opgaven korrekt. ATP og den afdeling jeg sidder i giver også mulighed for, at jeg hele tiden kan udvikle mig, da det er en virksomhed og en afdeling, som konstant er i bevægelse.

  • Hvorfor er ATP en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

ATP er en attraktiv virksomhed for mig, fordi virksomheden har en særlig rolle i Danmarks pensions- og velfærdssystem. I ATP skal vi hele tiden være på forkant med forandringer i samfundet, hvilket gør, at man som medarbejder skal være forandringsvillig. Det gør det spændende at arbejde i ATP.

Læs mere om ATP

Mød andre kandidater fra ATP

Senest opdateret: 04 mar 2019

Du er måske også interesseret i:

Sidst opdateret 29-03-2019

Maria Boserup, Management Consultant, EY

Jeg arbejder i Advisory inden for Financial Services (FS), som er en sektorspecifik afdeling, der fokuserer på finansielle virksomheder, primært banker og forsikringsselskaber. Mine arbejdsopgaver kan variere meget og inkluderer områder som projektledelse, kortlægning og optimering af processer, databearbejdelse, udvikling af modeller, facilitering af workshops og meget mere.

Læs mere
Sidst opdateret 29-04-2019

Kåre Kramer, Viceforstander, Eisbjerghus Efterskole

Jeg sparrer med skolens øvrige ledelse (emner kan være årsplanlægning, internationale aktiviteter, medarbejdertrivsel), samt sparring med andre ansatte (dette kan være fagligt, lærerprofessionen, elevtrivsel, forældresamarbejde). Herudover arbejder jeg med at fordele lærernes arbejdsopgaver, herunder fagfordeling og tildeling af udvalg. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Johanne Rao Jensen, Management Consulting Analyst, Accenture

I work in Health & Public Service (H&PS), which is Accenture’s department for all our public clients in Denmark. We work together with clients at national, regional and local level on various tasks. Some of our projects are very strategic and high-level, while others are more in-depth with focus on the entire implementation process.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Henriette Henriksen, Associate, BCG

I work as an Associate in BCG. BCG works with solving the challenges that our clients are facing within areas such as strategy, structure, management, and operations. Specifically, my tasks include conducting research to understand a certain part of the business or market by talking to internal or external experts. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Signe Kraghede Yding Andersen, Partner Technology Strategist, Microsoft

Jeg arbejder med forretningsudvikling fra et teknisk perspektiv i forhold til vores partnere, fordi Microsoft arbejder sammen med en række partnere – blandt andet større konsulenthuse og mindre IT-virksomheder. Det skyldes, at vi hos Microsoft ikke kan nå ud til hele verden, og derfor er vi nødt til at alliere os med partnere, der kan hjælpe med at sælge og formidle Microsofts produkter og løsning ...

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Christian Wormslev, Business & Integration Architecture Analyst, Accenture

At Accenture Technology, I work in the functional spectrum within technology delivery. I do Business Analysis work on client projects where I collaborate with the client to design the best and most suitable solution to accommodate their needs, and afterwards deliver the solution together with the developers.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Isabella Adamsson Akharraz, Strategy Analyst, Accenture

I work at Accenture Strategy, focusing primarily on Technology Strategy. At Accenture Strategy, we are passionate about shaping our clients’ future. Combining deep business insight with the understanding of how technology will impact industry and business models, we help our clients find future value and growth in a digital world.

Læs mere
Sidst opdateret 12-03-2019

Irem Nur Alici, Kontorelev, Børn & Unge, Vejle Kommune

Jeg er elev i Vejle Kommune og sidder i Uddannelse & Læring i Børne- & Ungeforvaltningen. Mine primære opgaver er det administrative såsom at tjekke mails og post, skrive referater til møder, udbetale løn, skoleindskrivninger, skoleudsættelser og ad hoc opgaver. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Mia Bødskov, Citylead, Swapfiets

Jeg er ansat som City lead i Aarhus og står, ifølge min jobbeskrivelse, for den daglige drift. Det betyder i praksis - heldigvis - at jeg får lov til at lave alt muligt forskelligt. Den ene dag laver jeg vagtplan for alle de ansatte, den næste dag modtager og registrerer jeg nye cykler.

Læs mere
Sidst opdateret 09-05-2019

Randi Majgård Høgh, It-assistent, VIFIN

Jeg sidder i IT-afdelingen og mine arbejdsopgaver er meget forskelige og alsidige. Det er jeg meget glad for. Vi lavede et undervisningsmateriale for nogle år siden, som hedder Dansk.nu. Det er tilgængeligt på internettet. Sammen med mine kollegaer er jeg med til at supportere og modernisere og fremtidssikre materialet.

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Nanna Gaarde Jensen, International koordinator, DMJX

Som international koordinator er jeg med til at give studerende ved DMJX mulighed for at tage på international udveksling på et af vores mange samarbejdende partneruniversiteter et sted i verden som et led i sin uddannelse. 

Læs mere
Sidst opdateret 04-03-2019

Line S. Jørgensen, Assisterende Receptionschef, Absalon Hotel Group

Jeg arbejder som assisterende receptionschef og mine primære arbejdsopgaver er vagter i receptionen, som består afgæsteservice, check ind og ud samt diverse ad hoc opgaver. Derudover er jeg ansvarlig for nattevagten, hvor jeg står for møder, oplæring og andre opgaver, som skal uddelegeres fra dagvagten til nattevagten. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ingrid Deigaard, Associate, BCG

I work as an associate consultant. The job as an associate consultant is project based and you typically work in a larger team sharing tasks and responsibilities. Our projects cover a wide range of industries as well as topics such as strategy, operations optimization, reorganization, etc. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Asger Kaare Hansen, Business Intelligence Project Manager, KMD

Jeg sidder i det forretningsområde, der hedder Customer Service Management, hvor vi er ansvarlige for de serviceløsninger, der bliver leveret til KMD's eksterne og interne kunder. Her sidder jeg primært og får indblik i, hvordan KMD performer overfor kunden. 

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Kristian Aagaard, Management Consultant, Hansen Toft

Jeg arbejder i dag med forretnings- og organisationsudvikling hos Hansen Toft. Min primære opgave er centreret omkring Search & Selection af potentielle kandidater til de stillinger, vi hjælper vores samarbejdspartnere/klienter med at besætte. Mødet med virksomheden og hele processen med at analysere og forstå deres forretning er både super spændende og udfordrende.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Andreas Weidinger, Erhvervspolitisk konsulent, Dansk Byggeri

Som erhvervspolitisk konsulent arbejder jeg med at forklare virksomhedernes problemer til politikere og embedsfolk i ministerier, så problemerne bliver løst. Det gør jeg ved at besøge virksomheder og lave forslag til ændringer i lovgivningen, som vi fortæller om gennem at skrive debatindlæg til aviserne, holde møder med politikerne eller deltage i arbejdsgrupper i ministerier.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Ask Heje, Associate, BCG

I work as an associate for BCG in Copenhagen solving complex business issues for some of the most interesting companies within all industries. As an associate, I mainly work with doing analysis and presenting insights to the client and the team, while also ensuring that the insights lead to concrete actions and change. 

Læs mere
Sidst opdateret 26-03-2019

Lene Louise Kvist-Madsen, Økonomi- og Administrationschef, KOM-KBH A/S

Jeg har ansvaret for administration og økonomi i KOM-KBH. Jeg har en Controller-funktion for projektansvarlige og forsøger hele tiden at være foran, så jeg kan hjælpe dem med deres styring af projektøkonomien. Det mest udfordrende er at få materiale og informationer fra byggeledelsen, så jeg kan bidrage til styring af økonomien i deres projekter.

Læs mere
Sidst opdateret 01-03-2019

Asger Anker Sørensen, Data Scientist Consultant, IBM CIC

Som konsulenter arbejder vi på tværs af forretningen, og da alle dele af forretningen sidder på værdifuld information i form af opsamlet data, kan vi hjælpe vores kunder med at optimere hele deres forretningen fra produktion til People Management. 

Læs mere
Sidst opdateret 08-03-2019

Louise Juul Skjoldgaard, Trainee in Administration, Ørsted

Jeg sidder i Green Waste Solutions, som er en underafdeling til Bioenergy. Green Waste Solutions beskæftiger sig med bl.a. biogasanlæg. Som administrationselev hjælper jeg de forskellige afdelingsledere med administrative opgaver. 

Læs mere