Kandidatuddannelse og masteruddannelse

MLitt in Marketing

University of St. Andrews, i St. Andrews
Længde
12 måneder
Næste startdato
Uddannelsesform
Holdundervisning
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsen er på
Engelsk
Længde
12 måneder
Næste startdato
Uddannelsesform
Holdundervisning
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsen er på
Engelsk
Download PDFen og få mere information om uddannelsen

Startdato

1 tilgængelig startdato

Autumn

  • Holdundervisning
  • St. Andrews
  • Engelsk

Uddannelsens længde

ECTS-points: 60

Uddannelsen er på SU-fasttrack listen

Uddannelsen er godkendt til støtte i perioden fra 12. juli 2017 til 11. juli 2021. Efter denne periode skal uddannelsen igen vurderes for at komme på Fast Track listen.

Om uddannelsen

The Masters in Marketing (MLitt) develops an integrated and critically aware understanding of marketing and organisations and equips students to meet the strategic challenges of the global marketplace. Teaching is delivered through a mixture of core and optional modules using a range of delivery methods including lectures, small group tutorials, workshops and seminars. The average marketing cohort is 40 students. Assessment comprises a combination of coursework and examinations. From June to August, students undertake a research project culminating in a written dissertation of 15,000 words.

University of St. Andrews
College Gate
KY16 9AJ St Andrews

University of St. Andrews

St Andrews is a unique place to study and live. Nestled on the east coast of Scotland, students may find themselves crossing golf-courses on their way to class, or jogging along the beach after dinner. Not only does the University have a...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret