Vis studentum.dk som: Mobile

Vil du hjælpe os med at forbedre din oplevelse? (2 spørgsmål - 5 sekunder) Klik her for at besvare spørgsmålene

24 måneder
Engelsk
Kandidatuddannelse og masteruddannelse
München
Autumn

Om uddannelsen

This master’s program will help you achieve your goal of becoming an expert in consumer research with a unique international and interdisciplinary profile. The program offers an inspiring combination of management studies and social and consumer sciences, combined with strong links to technological disciplines.

To follow this program you should have an academic background in management, economics or another social science such as sociology, psychology or communication sciences. You must have a bachelor’s degree in one of these areas with at least 12 ECTS credits in research methods, including statistics.

Uddannelsen er på SU-fasttrack listen

Uddannelsen er godkendt til støtte i perioden fra 18. juli 2016 til 17. juli 2020. Efter denne periode skal uddannelsen igen vurderes for at komme på Fast Track listen.

Uddannelsens længde

ECTS-points: 120

Kontaktinfo

Technische Universität München

Evalueringer
Der er ingen evalueringer af MA Consumer Affairs endnu. Bliv den første!
Åbent hus
august 2020
ma
ti
on
to
fr
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

Du vil måske også være interesseret i: