Startdato
Om uddannelsen
Treårigt bachelorprogram i Modemarkedsføring og Management på NABA
Det treårige bachelorprogram i modemarkedsføring og management sigter mod at uddanne specialister, der kan navigere i den tværfaglige kompleksitet i modebranchen. Programmet fokuserer på at forbinde idé- og produktudviklingsfaserne med strategier for markedsføring, kommunikation og distribution. Det tilbyder studerende kulturelle, designmæssige og ledelsesmæssige færdigheder relateret til modeforsyningskæden og markedsføringsledelse.
Studerende vil arbejde med at udvikle brandvisioner og identitetsprojekter samt digitale kommunikations- og distributionsstrategier baseret på viden om produktsystemer. Derudover lærer de at designe strategiske processer tilpasset de nye krav inden for digital markedsføring og kreative entreprenørmodeller. Kurset omfatter også emner som forsyningskæden og bæredygtigt design med fokus på innovative tilgange til modeindustriens sociokulturelle og miljømæssige påvirkning.
Fokus
- Tilegne sig kulturelle, designmæssige og tekniske kompetencer relateret til modeprodukter.
- Udvikle brandidentitet og brandvisionsprojekter, der matcher nye markedsbehov, udviklingen inden for digital markedsføring og modeller for kreativt entreprenørskab.
- Udforske tværfaglige tilgange og nye scenarier i modeverdenen.
Få information
NABA, Nuova Accademia di Belle Arti, blev grundlagt i 1980 og er Italiens største private kunstakademi med campus i Milano og Rom. Siden 1981 er NABA juridisk anerkendt af systemet for videregående uddannelse i kunst og musik (AFAM), som reguleres...