Startdato
Om uddannelsen
Program i Modemarkedsføring og Management på NABA
Programmet i modemarkedsføring og management sigter mod at uddanne specialister, der kan håndtere den tværfaglige kompleksitet i modeverdenen. Det fokuserer på at forbinde idé- og produktudviklingsfasen med strategier for markedsføring, kommunikation og distribution. Programmet giver studerende kulturelle, design- og ledelsesmæssige færdigheder relateret til modeforsyningskæden og markedsføringsledelse.
Studerende vil udvikle brandvisioner og identitetsprojekter, digital kommunikation og distributionsstrategier baseret på viden om produktsystemet. De vil desuden designe strategiske processer relateret til de nye krav inden for digital markedsføring og modeller for kreativt entreprenørskab. Kurset vil dække emner som forsyningskæden og bæredygtig design med fokus på et innovativt tilgang til modeindustriens sociokulturelle og bæredygtige påvirkning.
Fokus
- Tilegne sig kulturelle, designmæssige og tekniske kompetencer relateret til modeprodukter.
- Udvikle brandidentitet og brandvisionsprojekter i overensstemmelse med nye markedsbehov, digital markedsføringsudvikling og kreative entreprenørmodeller.
- Udforske tværfaglige tilgange og nye scenarier.
Første år af bacheloruddannelsen tilbydes som et etårsprogram
NABA's etårsprogram er rettet mod internationale studerende, der ønsker at tilbringe et år på NABA's campus i Milano sammen med studerende fra hele verden. Du læser første år af bacheloruddannelsen i Modemarkedsføring og Management og modtager efter afsluttede kurser et certifikat fra NABA. Du har også mulighed for at fortsætte studierne.
Få information
NABA, Nuova Accademia di Belle Arti, blev grundlagt i 1980 og er Italiens største private kunstakademi med campus i Milano og Rom. Siden 1981 er NABA juridisk anerkendt af systemet for videregående uddannelse i kunst og musik (AFAM), som reguleres...