Valgfri længde, men ca 8 uger på heltid
7.365 DKK inkl. moms
Dansk
Nej
Heltid/deltid
Sidste ansøgningsfrist: Altid åben!
Private uddannelser
Fjernundervisning
Når det passer dig bedst!

Om uddannelsen

Receptionist

Vil du være den bedste receptionist på markedet? Eller har du allerede den rolle, men vil finjustere dine færdigheder?

I uddannelsen til Certificeret Receptionist giver vi dig de rette værktøjer til at skille dig ud blandt andre på markedet.

I dagens erhvervsliv skal behandlingen og plejen af kunderne være hurtig og effektiv og frem for alt ærlig. Dette kaldes kundebevidsthed.

Denne uddannelse vil lære dig at være alle disse ting, der kræves af nutidens receptionister. At arbejde som receptionist er et varieret erhverv. Nogle virksomheder har masser af opkald og besøgende hver dag, mens andre har et langsommere tempo. Virksomhederne har nogle gange en ren receptionistservice, men ganske ofte er flere opgaver inkluderet. Såsom at varetage bestilling af konferencebookinger og bestilling af varer. At holde styr på fællesarealer. Nogle gange er enklere administrationsarbejde også inkluderet. Så hvis du vil have et varieret job og møde mange forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag, er dette det rigtige erhverv.

Er følgende punkter dig?

  • Serviceminded
  • Kundebevidst
  • Klar til at gøre det lille "ekstra"
  • Årvågen
  • Professionel?
  • Glad og dermed glædesspreder?
  • Håndtering af nogle kedelige situationer, der nogle gange kan opstå
  • Problemløser

Så skal du ansøge om denne uddannelse, der giver dig de rigtige værktøjer til at blive den bedste receptionist på markedet.

Studieplan:

Når uddannelsen er gennemført, vil du være velinformeret om håndtering af alle situationer, der måtte opstå på arbejdspladsen i løbet af dagen. Du skal altid kunne gribe alle former for kundeservice an med ro og et smil.

Du vil være i stand til at håndtere mennesker, der er glade og snakkesalige, triste, vrede, sure, ja alle former for personer, der findes i en virksomhed.

Dit mål bør være at have en tilfreds person, da dette gavner din arbejdsplads. Desuden skal du kunne håndtere dine medarbejderes ønske om mulig hjælp og samtidig kunne klare flere opgaver samtidig, da dette er hverdagen for en receptionist.

Under uddannelsen får du adgang til en mentor, der har solid erfaring med at arbejde i forskellige receptionsroller i flere forskellige virksomheder.

Du er velkommen til at tilmelde dig og lade din succesrejse starte sammen med os!

AT STUDERE TIL CERTIFICERET RECEPTIONIST BETYDER AT:

  • Du starter din uddannelse, når du vil
  • Du studerer, som du vil, med computer, tablet eller mobiltelefon
  • Du bestemmer selv studietempoet
  • Du studerer, hvor du vil

KURSUSPORTALEN

Du får adgang til optagede foredrag i vores kursusportal, hvor du møder vores undervisere med forskellige specialområder. Du vil se korte film med vores undervisere, der præsenterer sig selv og det respektive emne samt har skærmoptagede foredrag i PowerPoint.

Du har også adgang til selve forelæsningsmaterialet i kursusportalen, når det er tid til at lave øvelsesopgaver og opgaver, der sendes til gennemsyn af vores medarbejdere, som derefter giver dig feedback. Du kan også kontrollere dit vidensniveau ved at reagere på diagnostiske tests.

I kursusportalen er der et forum, hvor du kan diskutere og spørge andre kursister og undervisere om kursets indhold. I løbet af dit studie vil du have kontakt med kursuslederen, hvis du støder på spørgsmål eller problemer, og når du får feedback på dine opgaver. Interaktivitet via chat, e-mail og telefon. Løbende i kursusmaterialet er der øvelsesopgaver og indleveringsopgaver, så du løbende kan kontrollere, at du har assimileret materialet på en god måde.

Du er velkommen til at tilmelde dig og lade din succesrejse starte eller fortsætte sammen med os!

STUDIEPLAN

ADMINISTRATION

  • Introduktion
  • Arbejdsopgaver
  • Konference
  • Markedsføring
  • Hjemmeside
  • Telefonservice
  • Ekstern- och intern kommunikation
  • Post
  • Mails

KUNDESERVICE

  • Forretningsmæssig indsigt
  • Attitude
  • Svar
  • Tilfredse kunder
  • Kundens sprog
  • Håndtering af utilfredse kunder
  • Den professionelle rolle
  • Virkningen af et smil

KOMMUNIKATION

  • Grundlæggende om kommunikation
  • Stereotype synspunkter
  • Selvopfyldende profeti
  • Attribution
  • Nonverbal kommunikation
  • Lytte
  • Spejling
  • Konflikthåndtering
  • Rolleforventninger
  • Psykologisk reaktans

Ansøgning og adgangskrav

Vi har brug for at modtage din tilmeldelse skriftligt via kontaktformularen her eller på info(at)academyonline.dk. Angiv, hvilken erhvervsuddannelse eller hvilket kursus, tilmeldingen vedrører.

Eksamen og diplom

Efter godkendte indleveringsopgaver og eksamen har du opfyldt kravene til Certificeret Receptionist.

Pris

Kursusgebyret for uddannelsen til Certificeret Receptionist er 7 365 DKK inkl. moms. Forudbetaling for hvert kursusmodul med 2 455 DKK inkl. moms eller hele uddannelsen mod faktura. Du kan også betale over 12 måneder med 822 DKK inkl. moms per måned.

Kursusgebyret inkluderer:

-Forelæsningsmateriale i Kursusportalen gennem skærmoptagelser og film

-Øvelsesopgaver

-Indleveringsopgaver

-Løbende support via e-mail og telefon samt karrierevejledning

-Udstedelse og afsendelse af eksamensbeviser

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Receptionist
Kom i kontakt med skolen
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

Academy Online Denmark

Rådhuspladsen 16
1550 København

Vil du vide mere?

Udfyld formularen for mere information om Receptionist

Tilmeld dig studentum.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Der er ingen evalueringer af Receptionist endnu. Bliv den første!
Åbent hus
marts 2023
ma
ti
on
to
fr
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9