Vis studentum.dk som: Mobile

Sådan optimerer I jeres rekruttering af studerende

Til trods for, at de fleste marketingtiltag foregår online i dag, så er det vigtigt ikke at overse, hvor effektfuldt det fysiske møde kan være, når vi taler om rekruttering af nye studerende.

At deltage på forskellige messer og til events er nemlig en personlig og god oplevelse for den enkelte interesserede. Til eventet kan i både give dem indblik i, hvordan det er at studere på jeres institution, hvordan det sociale liv fungere og hvordan deres fremtidige jobmuligheder er.

Det kræver dog, at I investerer lidt tid og kræfter, når I beslutter jer for at deltage i sådanne messer og events. For, at I kan få det optimale ud af jeres kommende event, giver vi jer her vores bedste tips til rekruttering afpotentielle studerende.

Sådan forbereder I jer på jeres deltagelse

Begynd i god tid

Spred ordet om jeres tilstedeværelse til eventet

Investér i marketingtiltag op til jeres deltagelse

Fremhæv jeres unikke selling point

Samarbejd eventuelt med andre udddannelsesinsitutioner, så I kan nå et større publikum

Sådan agerer I bedst til eventet

Engagér jer i hver enkelt besøgende og forsøg at opbygge en personlig relation

Notér navne på interesserede kandidater og sørg for at følge op på dem efterfølgende

Sørg for, at I tydeligt skildrer med, hvem I er

Få gerne både tidligere og nuværende studerende  til at deltage som ambassadører for jer til eventet

Vil du vide mere om os?
Udfyld felterne nedenfor. Så kontakter vi dig og fortæller mere om, hvordan vi hjælper jer i kontakt med de rette studiesøgende.
This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Dine informationer gives ikke videre til andre og tilføjes ikke mailinglister eller lignende.

Senest opdateret: 18 feb 2019