valg af uddannelse - Forum

22-06-2009 16:03   jacqueline
Hej Jeg er en ung kvinde som slet ikke ved, hvad jeg skal læse efter gymnasiet. jeg vil gerne læse SÅ mange ting, men kan ikke beslutte mig, og jeg vil gerne målrette min ungdomsuddannelse i forhold til mit fremtidige uddannelsesvalg Jeg er interesseret i følgende emner/uddannelser sociologi medicin folkesundhedsvidenskab ernæringsvidenskab miljøplanlægning psykologi pædagogik samfundsøkonomi nogen uddannelse som kan kombinere alle disse uddannelser?

RE: valg af uddannelse
30-06-2009 14:31   Studentum
Hej Jacqueline. Du har fundet frem til en masse spændende uddannelser, men da mange af dem er indenfor helt forskellige fagområder, er det desværre ikke muligt at kombinere dem alle sammen i én og samme uddannelse. Jeg vil foreslå, at du kontakter de pågældende skoler, hvor du gerne vil læse din videregående uddannelse og snakker med dem om, hvilke muligheder du der har for at kombinere et par af de forskellige fagområder. På universitetet kan det f.eks. være muligt at kombinere Psykologi og Pædagogik eller Medicin og Folkesundhedsvidenskab. Mange Hilsner Studentum

RE: valg af uddannelse
02-12-2009 14:12   Holger Arnbjerg
Hej Jacqueline! www.find-dit-studium.dk Prøv dette link.... Snak med vejledere på www.studievalg.dk vh Holger

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide