studerende - Forum

26-10-2010 08:59   Angelika
jeg har nogle problemer i biologi b og har lige fået en dårlig bedømmelse af min biologi lærer går på sygeplejerskepakken i slagelse vil gerne have ekstrahjælp men i flg læren kan jeg ikke få det hvad skal jeg gøre? tror også læren køre alt for hårdt frem og alt for højt vi er en del i min klasse der har problemer med den lærer og tror alle læren kører for højt op i forhold til pensum

RE: studerende
26-10-2010 10:07   Studentum

Hej Angelika,

Det er ikke en helt let situation da ekstra hjælp sjældent gives på HF. Der er desværre ikke afsat timer og ressourcer til det.

Hvis der er tale om at læreren kører for hårdt på, er det være rektoren I skal tale med. Fremlæg problemstillingen for rektor (jo flere i er jo bedre), så er det op til ham at vurdere om eller hvad der skal gøres

Mvh.


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide