Højskoler? - Forum

27-01-2009 15:12   Helle Frederiksen
Hej Studentum og alle andre. Jeg vil gerne gå på højskole, men jeg synes det er svært at vælge. Jeg interesserer mig for at lave mad og for at tegene/male, findes der en højskole med begge dele? Kærlig hilsen Helle.

RE: Højskoler?
29-01-2009 11:10   Annemette Ploug
Hej Helle. Jeg læste om alle højskolerne her på studentum og så skrev jeg en interesseanmeldelse. Nu er jeg blevet kontaktet af de højskoler jeg var interesseret i og har fået kataloger og alt mulig information. Det er jeg glad for så prøv det! Held og lykke!

RE: Højskoler?
29-01-2009 13:49   Studentum
Hej alle højskole interesserede! Et højskole ophold er en fantastisk erfaring som giver dig spændende oplevelser, nye kundskaber, og ikke mindst venner for livet. Her får du muligheden for at udvikle dine evner og interesser samtidig som du lærer dig selv bedre at kende. Et år på højskole kan være starten på en fremtidig karriere. Gode lærerkræfter og moderne udstyr står til din disposition, og mulighederne er uendelige. Studentum har højskoler fra hele Danmark, få en smagsprøve her og se hvad du er vild med: Askov Højskole: Journalistik – Film & Tv – Danish language & Culture Køng Idrætshøjskole: Adventure – Fitness – Kitesurfing – Dans – Teambold Brandbjerg Højskole: Idræt & Friluftsliv – Idé- & Projektudvikling – Musik – Kunst Alle højskoler i Danmark: Højskoleophold Udfyld en interesse anmeldelse på Studenum.dk og bliv kontaktet af skolen med al den information du har brug for! Der findes 79 højskoler spredt over hele landet. Mange ligger i smukke og naturskønne områder på landet, men der findes også højskoler i alle de større byer. Man kan søge hvor som helst i landet og er ikke bunden af amts – eller kommunegrænser. .

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide