Historie/samfundsfag som fjernstudie? - Forum

10-02-2009 22:18   Thomas
Jeg leder efter et universitet eller andet der udbyder muligheden for, at læse bachelor / kandidat i historie, evt. med sidefag i samfundsfag eller vice versa, men har endnu ikke harft heldet med mig? håber nogen har et godt tip? venligst Thomas

RE: Historie/samfundsfag som fjernstudie?
15-03-2009 20:50   Martin
Hej Thomas, Jeg leder selv efter det samme. Har du fundet noget? Århus tilbyder ikke historie på fjernstudie, så nu har jeg kontaktet København og venter på svar... Vender tilbage... Martin

RE: RE: Historie/samfundsfag som fjernstudie?
23-03-2009 20:21   Thomas
Hej Martin! Jeg har desværre ikke støvet mere info op, men vil meget gerne høre nærmere når du hører fra KU? venligst Thomas

RE: Historie/samfundsfag som fjernstudie?
02-02-2010 22:49   Søren
Jeg tænker selv på det samme, har I fundet ud af noget nyt?

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide