Farmaceutuddannelse - Forum

02-07-2008 15:44   Stine Andersen
Hej på jer! Håber alle nyder af sommeren og blomsterne! Ville gerne arbejde som farmaceut med ved ikke lige hvilken uddannelse jeg skal vælge. Danmark eller udlandet? København eller Aarhus? Er der nogen der kan anbefale en farmaceutuddannelse? Nogen som gået en og har lidt erfaring at dele? Tak for hjælpen! VH Stine A

RE: Farmaceutuddannelse
03-07-2008 11:57   Søren
Hej Stine, Jeg afsluttede min farmaceutuddannelse sidste år på Københavns Universitet. En rigtig god uddannelse jeg varmt kan anbefale. Efter 5 spændende år fik jeg straks arbejde hos et medicinfirma og trives utrolig godt med alting. Studiet er hårdt og krævende men det hele værd. Du kan eventuelt læse mere på Studentum.dk´s søgetjeneste, under kategorien "medicin". Held og lykke. Søren

RE: Farmaceutuddannelse
24-11-2008 10:15   Reshad
Hej Stine, jeg har studieretning kemi,biolog og psykologi men jeg ved ikk om jeg kommer til at bruge biologi så dermed overvejer at skifte retning til matematik og fysik, synes du det er en god ide med venlige hilsen elev fra HTX 2h Reshad salah tak for hjælpen.

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide