Bøger til socialrådgiveruddannelsen - Forum

18-05-2011 15:21   Liza Rueløkke

Hej alle=)

Jeg venter spændt på svar, efter at have søgt ind på socialrådgiver uddannelsen i Roskilde.
Nu er det sådan at jeg kun har deltids arbejde og derfor har lidt ekstra tid til mig selv hver uge.. Jeg tænkte så det ville være smart at læse lidt relevant stof inden jeg starter.-det kan ihvertfald ikke skade.

Så mit spørgsmål er til dig der læser eller har læst til socialrådgiver.. Er der en bog som er med på litteraturlisten hver år? Som ville give mening at snuse lidt til inden jeg starter?

Tænkte der måtte være nogle stykker som kune hjælpe.

På forhånd tak for din tid=)
Mvh Liza Rueløke


RE: Bøger til socialrådgiveruddannelsen
04-08-2011 14:12   Karina H Madsen

hej

jeg kan se at du har søgt ind på socialrådgiveruddannelsen er til august

vil lige hører om du er kommet ind? og om du mangler bøger?

hvis du mangler bøger har jeg alle bøgerne til at ligge og har dem billigt til salg....vil sælge dem for 2000 kr og de har en værdi af 4000-5500 kr og de er næsten helt nye....nogle har jeg slet ikke brugt og andre ikke særligt meget og jeg købte dem nye i februar måned....

hvis du er interesseret er mit mobil nummer 42757922 så kan du altid skrive eller ringe

vh

karina h madsen


RE: Bøger til socialrådgiveruddannelsen
19-12-2011 14:04   sara

hej

jeg skal starte på socialrådgiver uddannelsen torsdag d.02.02.2012.
har du nogle bøger til salg nu så ring på 26 22 30 79.

håber at høre fra dig hilsen sara


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en skole eller en uddannelse på studentum.dk? Cool! Så bidrager du ved at hjælpe andre med at finde den uddannelse, der passer dem bedst. Læs venligst vores anmeldelsespolitik om, hvordan vi godkender og udgiver anmeldelser her. 

Download vores evalueringspolitik her

Hvad kan jeg blive? 

Få et overblik over dine mange muligheder, når du skal vælge uddannelse med vores uddannelsestest.

Prøv uddannelsestesten

Få inspiration til din karriere

Kom med bag om virksomheder og organisationer fra forskellige brancher, og mød medarbejdere, der fortæller om hvad de laver i deres job, og hvordan de bruger deres uddannelse. Lad dig inspirere og bliv klogere på dit eget uddannelses- og karrierevalg! 

Din Karriereguide